1 reakcí na tento příspěvek Žárovka 6V 45/40W BA20D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D
maspe píše: sered> pokud bude skákat po městě tak mu to neukrmí. Na dálky to utáhne v pohodě.
Nove dynamo v dobre kondici pri 3500ot/min =70W. Zapalovani 20W, zadni zarovka 5W, parkovacka a osvetleni tachometru 5W = 30W! Ikdyz to bude honit na plnej, tak tu petactyricitku neukrmi a vycuca baterky!
1 reakcí na tento příspěvek Žárovka 6V 45/40W BA20D
634 má v serii 35/35W a má dvě žárovky podsvícení. Proti uvedené 40/45W je v běžném provozu je to rozdíl o 3W a pochybuju, že to bylo nastavené na absolutní hranu.
Naposledy editováno 02.05.2016 11:44:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D
maspe píše: sered> dobrá, takže 250 kejvačka nemůže s původním zapalováním dobíjet. 20+25+5>45, tedy nedobíjí. Nedejbože 350 s 45W dynamem 15W vpředu, sajdou a vlekem. Z principu nemůže dobíjet. Je to tak?
v podstatě je to tak. nikdo nepočítal,že se bude svítit furt.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D
1 reakcí na tento příspěvek Žárovka 6V 45/40W BA20D
Příkon stejný jako origo, svítí mnohem lépe než klasika 45/40W
1 reakcí na tento příspěvek Žárovka 6V 45/40W BA20D
přece jen to jaksi nadimenzované a 10-15W navíc je fakt dost a je pravda, že se u motorek s celodenním
svícením v době výroby prostě nepočítalo, viz hlavně kývačka s nějakými 45 watty výkonu dynama.
Minimálně si vycucáš brzo baterku.
1 reakcí na tento příspěvek Žárovka 6V 45/40W BA20D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D
J.M.K. píše: maspe> Je to tak, bohužel. Proč asi kejchna při zapnutí hlavní žárovky vypne přední obrysovku a pozice spínačky, kdy běží motor a svítí obrysovky, je v manuálu značená jako "jízda městem v noci"? Prostě se počítalo s tím, že v noci si posvítíš a pak jízdou ve dne, bez světel, baterku dobiješ. A neplatí to jen o motorkách, podívej třeba na Populara - ten má dynamo 90W a spotřeba se zapnutými světly (hlavní světla, obrysovky, SPZ, zapalování, přístrojovka), jsi na spotřebě 95W, když zapneš blinkry (včetně elmag. ručkových ukazatelů) a ještě šlápneš brzdu, činí spotřeba 165W. Tedy rozdíl -70W oproti výkonu dynama. V noci svítíš (rozdíl min. -5W), ve dne se baterka dobije. Když budeš svítit přes den, baterka se dobije kdy? Já zas u veterána řeším podobný problém, že v letních vedrech nemohu dlouhodobě svítit potkávačkami, jelikož žárovky P45t 45/50W neseženu a s H4 55/60W (s paticí P45t) by parabola nemusela dlouho vydržet. A při zastavování na křižovatkách potkávačky vypínám, jelikož jednak při stojícím vozidle se světla nechladí, ale hlavně, kor neprohřátý motor pak dost ztrácí otáčky a přidávat před každou křižovatkou ruční plyn je trochu blbost.
JMK - jestli sháníš klasické 40/45W s paticí P 45t, 12V, čili do starých světel, asymetrické, tak jsem je normálně koupil v motopotřebách jako žárovku do předního světla třindy , výroba jakási Indie, cca 45 kaček kus.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |