dangs1100g> projevovalo se to pouze tím rachotěním? Já v helmě nic od motoru neslyšim, a je to tak do otaček 4000 pak je totální ticho, tlak bych změřit mohl, ale horší bude sehnat tlakoměr
studený motor, už chvilku běžel, vytáčeno do 2500ot/min
plně ohřátý motor
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 cvakání
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 cvakání
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 cvakání
Nevíte někdo, jaký je závit na tý díře kontroly tlaku? Respektive na hadici tlakoměru?
Dneska vypustim vodu, zkontroluju ventily, přes závit ve svíčce aspoň obě ojnice, a pohraju si s klikou, jestli nemá při otáčení nějakou vůli někde, pokud nedám dohromady tlakoměr (v práci máme šroubení a dyštak si přechodku vytočim) tak klidně můžu vyměnit i to olejový čerpadlo, těsnění doma mam jedno nový pod pravej dekl.
Nenapadá ještě někoho co zkontrolovat, když už to bude rozdělaný takhle?
Jinak díky moc za rady
má to asi každej motor, každej na to jezdí, mohl jsem to vrátit, zřejmě bych to nikdy neřešil a nebo někdy jo, ale zdálo se mi to jako prasárna. SVo si chci nechat ať si kdo chce říká co chce jaká to je motorka. Mam v plánu sehnat ojnice z novýho modelu, má už pouzdra, komplet šály a tak. Ani na Číze jsem nikdy jen neshodil válec, ale udělal aspoň komplet dekarbonizaci a tak, jsem tak naučenej prostě
Jinak jak píše gugo. Smeták byl u nás v servise hned druhý nejpoužívanější diagnostický prostředek hned po VAGu na čtení ř.j. a ani se nemusí strouhat do špičky. Jeden konec násady na motor, druhý přes pěst na ucho. Hotový stetoskop. Akorát zákazník se musel poslat za roh. Jakmile to totiž není super hyper elektronické a za statisíce, nemůže to fungovat.
Cvaká ti v tom nějak podobně?
Naposledy editováno 19.05.2016 12:06:36
Nejsem perfekcionalista, který poslouchá kde se co šustne a se vším letí hned do servisu. Aby to byl průser, musí to mlátit opravdu už hodně. Kdybych to otevřel, vrazím do toho tisíc jen za těsnění + další tisíce za díly , což je u motorky v hodnotě 30K nerentabilní a výsledek bude, že to bude klepat trošku méně. Nejsem závodník, jezdím převážně v pásmu 5000ot. , tak spoléhám, že mi to dalších několik desítek tis. vydrží a to už bude motorka stejně po smrti.
Edit: Aby jsi poznal vůli zatlačením na píst, když je ojnice v tahu, musel by tam být vakl, že by to mlátilo jak při chemickém poplachu. Tyhle setinové vůle v statickém zatížení hravě vykompenzuje olej.
Naposledy editováno 19.05.2016 12:39:24
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 cvakání
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 cvakání
Tlakoměr
Olej do hlav jde skoro okamžitě a ventily jsou zalitý, je to na teplym motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |