globalmoto_kveten





Téma: Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 09:45 | Nahoru | #31

ynzha píše: Ze by kvuli sirce pruhu??


No tvůj minulej příspěvek bych ještě dokázal pochopit, ale tohle? A to že spousta okresek na kterejch legálně jezdíme 90 má šířku tak na auto a půl ti nevadí?
Myslím že skoro všichni řidiči se vybourat nechtěj a jezděj podle toho, když je v noci na opravovaný dálnici jeden normální pruh a jeden úzkej a pohybuje se tam v průměru jedno auto za pět minut tak asi osmdesátka není úplně nutná
Čau, Tom

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 09:47 | Nahoru | #32
TomElefant750> stát potřebuje víc prachů,tak nediskutuj ty lakoto

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 09:48 | Nahoru | #33

nemako píše: to nevíš.že auto se při vyšší ryclosti rozšiřuje,takže kam se vejdeš v 80,tam se ve 150 nevejdeš ani v noci?



ja myslel ze auta se rozsirujou a prodluzujou jenom kdyz snima couvaj blondyny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 09:50 | Nahoru | #34

nemako píše: TomElefant750> stát potřebuje víc prachů,tak nediskutuj ty lakoto



takl at stat prijde a rekne tady mate povolenku za XY a jezdete si jak chcete a nerika ze to je z bezpecnostnich duvodu

Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 09:51 | Nahoru | #35
tady na Liberecku to zdokonalili tak,že je "zábor" ,nikdo nic nedělá..ale měření probíhá velmi důsledně.....a že někdo vrazí do jejich signalizece,se není co divit,jakým stylem to umisťují a jak je to označeno...viz. sekání trávy ve středovém pruhu v pravé poledne nebo "oplachování" svodidel ...to že tam tráva není,a svododla jsou zasraná pořád i po oplachu,nemá cenu ani řešit..takže pravda je někde mezi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 09:52 | Nahoru | #36
blondýny couvaj?

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 09:53 | Nahoru | #37

gugo píše: takl at stat prijde a rekne tady mate povolenku za XY a jezdete si jak chcete a nerika ze to je z bezpecnostnich duvodu

to by nebylo sociálně spravedlivý. chudáci horníciby ne to neměli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 09:54 | Nahoru | #38

nemako píše: TomElefant750> stát potřebuje víc prachů,tak nediskutuj ty lakoto


Čím míň peněz stát dostane tím líp pro mně - takže moje strategie je jasná
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 09:55 | Nahoru | #39

TomElefant750 píše: Čím míň peněz stát dostane tím líp pro mně - takže moje strategie je jasná
Čau, Tom

já platím rád a mnohem víc,než musím. dělám to pro blaho lidu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 09:57 | Nahoru | #40

nemako píše: já platím rád a mnohem víc,než musím. dělám to pro blaho lidu


Pošlu ti do PM nový číslo účtu na který to máš posílat - lid bude spokojenej.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 09:57 | Nahoru | #41
nemako> nekdy asi jo

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:00 | Nahoru | #42

gugo píše: ja myslel ze auta se rozsirujou a prodluzujou jenom kdyz snima couvaj blondyny

to se naopak zkracujou a zuzujou, vetsinou o zed, nebo plot

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:02 | Nahoru | #43

TomElefant750 píše: Pošlu ti do PM nový číslo účtu na který to máš posílat - lid bude spokojenej.
Čau, Tom

já to radši dám berňáku,protože pan ministr financí ví nejlíp,co je potřeba. je to rovnej chlap a lidumil

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:03 | Nahoru | #44
nemako> Tak to je taky rozumný, použije to pro blaho nás všech.
Čau, Tom

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:07 | Nahoru | #45

nemako píše: já to radši dám berňáku,protože pan ministr financí ví nejlíp,co je potřeba. je to rovnej chlap a lidumil



a jak to mysli se vsema dobre... ted hodne dela do zdravotnictvi, zkoupil vsechny gynocentra a oplodnovaci kliniky v Praze a je celkem zajimavy ze jak se do tohodle oboru dostal uz VZP navysuje platby ze 2 pokusu umeleho oplodneni na 10. Proste skvely clovek ten Babis, a navic rozdava chudine koblihy zase ho priste zvolte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:09 | Nahoru | #46

nemako píše: to nevíš.že auto se při vyšší ryclosti rozšiřuje,takže kam se vejdeš v 80,tam se ve 150 nevejdeš ani v noci?



No jo, ale jen opticky a v noci to právě nevadí, není to vidět .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:12 | Nahoru | #47

strecmen píše: No jo, ale jen opticky a v noci to právě nevadí, není to vidět .

mě to je jedno,já když jedu 150 těsně kolem kamionu,tak stejně radši zavřu oči

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:14 | Nahoru | #48

nemako píše: mě to je jedno,já když jedu 150 těsně kolem kamionu,tak stejně radši zavřu oči



Pak to nevadí ani ve dne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:15 | Nahoru | #49

gugo píše: nemako> nekdy asi jo



Jak z toho vylezla, když má čistý boty?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:17 | Nahoru | #50

nemako píše: mě to je jedno,já když jedu 150 těsně kolem kamionu,tak stejně radši zavřu oči


A máme tu řešení pro opravy dálnic, prostě každej kdo chce jezdit v uzavírkách víc jak 80 musí mít zavřený oči - jen bude třeba nainstalovat na dálnice detektor otevřenejch očí a ty pyráti pokutovat
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:33 | Nahoru | #51

assassin píše: ....jen me tak napada, o kolik vetsi sanci prezit ma delnik ktereho prejede auto 80kmh misto 130kmh?


Jak už tu padlo, jde /podle mě hlavně/ o pocit ohrožení těch lopat. A problém nerespektování nejen přechodného dopravního značení je v jeho výrazném nadužívání. Pokud by v době, kdy na staveništi neprobíhají práce, bylo značení tomu uzpůsobeno, přibylo by jak ke značkám, tak k dělákům respektu a ohleduplnosti. Bohužel jak zákony, tak pohodlnost a ignorantství těch co opravují komunikace jdou výrazně proti takové ohleduplnosti k řidičům a potom je v pořádku, že jim to řidiči vrací.

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:36 | Nahoru | #52
dva_hrnce> zajimavej dotaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:37 | Nahoru | #53

dva_hrnce píše: Jak z toho vylezla, když má čistý boty?

voknem a pak prez haupnu dopredu

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 10:42 | Nahoru | #54

TomElefant750 píše: A máme tu řešení pro opravy dálnic, prostě každej kdo chce jezdit v uzavírkách víc jak 80 musí mít zavřený oči - jen bude třeba nainstalovat na dálnice detektor otevřenejch očí a ty pyráti pokutovat
Čau, Tom



Pokuta za tento prohřešek je dva body a jedno oko . Princip dvakrát a dost bude dodržen.

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 12:15 | Nahoru | #55

ynzha píše: Chlapče ty to máš v palici rozdaný vážně na betla.. Zajdi si o tom povykládat s chlapama na kterýkoli SSÚD a pak se sem přijď pochlubit modřinama.


Je mi jasné, že setkání s bandou primitivních kopáčů by nemuselo být zcela příjemné, proto se takové návštěvě raději vyhnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 12:24 | Nahoru | #56

joone píše: Jak už tu padlo, jde /podle mě hlavně/ o pocit ohrožení těch lopat. A problém nerespektování nejen přechodného dopravního značení je v jeho výrazném nadužívání. Pokud by v době, kdy na staveništi neprobíhají práce, bylo značení tomu uzpůsobeno, přibylo by jak ke značkám, tak k dělákům respektu a ohleduplnosti. Bohužel jak zákony, tak pohodlnost a ignorantství těch co opravují komunikace jdou výrazně proti takové ohleduplnosti k řidičům a potom je v pořádku, že jim to řidiči vrací.



A kdo by zjistoval ze ma treba Eurovia zrovna v tuhle chvili naladu na to vlitnout ?

Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 12:26 | Nahoru | #57
Kdyby v tom zúžení lidi nejezdili jak hovada, nemuselo by být tolik represí. Sám jsem tam zažil situaci, kdy borec v tom úzkým pruhu s XC90 letěl jako hovado a o první dodávku si urval zrcátko, no měl co dělat kokot aby to zvládl a to že se v tom zúžení nesrazili byla jen otázka náhody...
Takže ono to chce fakt trochu rozumu občas...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 12:38 | Nahoru | #58

Creck píše: A kdo by zjistoval ze ma treba Eurovia zrovna v tuhle chvili naladu na to vlitnout ?


Ha ha ha, hi hi hi, inteligentní příspěvek jako většina tvých. Nedělám si iluze, že by jsi to nějak hlouběji pochopil, ale pro ostatní:
Na začátku směny lopata otočí značky omezující rychlost směrem k přijíždějícím řidičům tak aby byly viditelné a na konci směny je otočí o 90°do pole (bohužel toto legislativa neumožňuje).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 12:43 | Nahoru | #59
joone> Takze nam dopravu bude ridit lopata co ma pet trid zakladni skoly.

Vytecny napad od tebe jako vzdy

Podle me by to vyresila dodatkova tabulka : Plati v hodiny .........

Naposledy editováno 16.05.2016 12:44:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 12:52 | Nahoru | #60
Creck> Poučená lopata pod dohledem/na zodpovědnost stavbyvedoucího kooperujícího s firmou na dopravní značení.
Dodatková tabulka je vyloženě progresivní v nenadálých časových změnách práce na staveništi a výrazně zrychluje informační tok směrem k řidiči.
Věnuj se raději účinnosti bubnových brzd a ekonomice ostrovů s řemeslníky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist