1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
To se vůbec nedá rovnat s padáky v odkazu. Podívej jak a kde jsou chycený a přemýšlej.
Btw. Ta spodní ochraná trubka vypadá OK v téhle verzi bez DCT.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: laos> Rozhodně si myslím, že to je špatně provedený. Chytat padáky na slaboučký rámeček co drží plasty je pěkná blbost, to může nadělat víc škody než užitku. Ta dlouhá svislá trubka, co vede podél plastů bude krásně nabírat hlínu, ohne jí to celou dozadu, páč není nikam sepřená. Na krytí pádů ze stojánku ok, na dlouhodobé použití v offroadu, kde se nepadá v nulové rychlosti NE.
To se vůbec nedá rovnat s padáky v odkazu. Podívej jak a kde jsou chycený a přemýšlej.
Btw. Ta spodní ochraná trubka vypadá OK v téhle verzi bez DCT.
Proč by se měla ohýbat dozadu? Je chycená na třech bodech - dole vedle motoru 2x a nahoře na rámu (nevím, jestli na rámu kapot, světla a plexi, nebo rovnou do krku).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 14.02.2016 09:54:37
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: karf> Nevím kolik máte zkušeností s pády mastodontů v terénu, já už díky své nešikovnosti a přecenění schopností nějaké mám a tedy si myslím, že tahle konstrukce to ve zdraví těžko nepřežije.
Jedina tezka motorka s kterou jsem jezdil v terenu bylo TL a tomu pri padu popraskaly kapoty - to jsem slepil amerikou :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: ...tahle konstrukce to ve zdraví těžko nepřežije.
Omlouvám se za hnidopišství,ale nemělo by tam být "těžko přežije"?
Zřejmě se to bere tak,že většina budoucích majitelů budou pseudoterénní pozéři
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Chtělo by to chytnout dozadu na hlavní rám, jak to měla stará Afra. Otázka jestli to vůbec půjde...Tohle má vychytané KTM, vlastně i BMW. Nabízí origo padáky, co skutečně fungují.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Touratech navíc dělá ještě rám nahoru, kterej chrání nádrž a pomůže i řidítkům. Myslím, že takový jsou i na bmw gs adv. Tomu bych věřil na 100%.
btw: klidně mi tykej, nejsem žádnej starej fotr
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Takže to drží mnoho násobně víc. Hlavně mi to tady hodnotíme jen podle fotek, ale ty padáky v odkazu jsou asi to nej, co se dalo na starou Afru dát. Vyzkoušené prasením v terénu. Podobnou konstrukci bych si rád udělal na TA.
3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
německo:
1 BMW R 1200 GS 201ks
2 Honda AFRICA TWIN 182ks
3 BMW S 1000 XR 83ks
itálie:
1 HONDA AFRICA TWIN 505ks
2 BMW R 1200 GS 380ks
3 YAMAHA MT-09 TRACER 209ks
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
stráťa píše: bledemon> To mi nepřijde nic moc pro afru. Buď nebyla dostupná v požadovaným množství nebo GS neohrozí. Je to horká očekávaná novinka zato GS je tu roky a dělá většinou poměrně malý změny - proto bych první měsíce čekal větší rozdíly.
Podle mě to je taky dost pod vlivem toho, že se jedná o lednovou statistiku....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
německo 2015:
1 BMW R 1200 GS 7.225ks
2 Yamaha MT-07 3.184ks
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: _zdenda_> Měl jsem namysli hlavně 1190R. Tam ty padáky vypadají dost bytelně. Otázka jestli ne až moc. Poškození rámu od padáků je ta nejhorší vlastnost, co mohou mít.
je to tak,už jsem někde četl,že se na kačeně poškodil rám,ale nikdo z nás neví co to bylo za šupu a co všechno by se jinak poškodilo taky.staří pár plastů,nárdž,světlo,a jsi vysoko nad 100tis.kč.
jinak s těma padákama na afriku to cítím stejně jako ty,dokonce bych měl i strach,jestli nedojebou více,než zachrání.při běžném pádu je šance,že se motorka po hlíně jen sklouzne,poškrábe se,ale váha se rozloží na velkou plochu,tahkle se to zatrhne za tu trubku,ta se ohne a vyrve kdo ví co......,dokážu si představit,že poškodí i celý předek-masku,světla atd...
Naposledy editováno 15.02.2016 20:51:54
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Kufry vypadají sice hezky ale mají jednu vadu a tou je uchycení. Co se stane s těmi plastovými úchyty, až člověk na cestách někde štrejchne. Přikládám video, kde si ty kufry žijí svým životem.
Čas 2:37 jak jedou po těch kolejích, se ty boční kufry děsně klepaji.
Jinak ale je to jasně moje příští mašina i když jinak ostrojená.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
bledemon píše: tak Africa vzala trh útokem a má na to ohrozit premianta r1200gs. Registrace za leden (včetně předváděček dealerů):
německo:
1 BMW R 1200 GS 201ks
2 Honda AFRICA TWIN 182ks
3 BMW S 1000 XR 83ks
itálie:
1 HONDA AFRICA TWIN 505ks
2 BMW R 1200 GS 380ks
3 YAMAHA MT-09 TRACER 209ks
Jasný
BMW konec hry
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 16.02.2016 08:36:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
- Bude se více vědět o nedostatcích, poruchách.
- Více náhradních dílů
- Honda ji nestopne pro prodělečnost, ale bude ji inovovat
- Více nabízených doplňků
- Větší výběr v ojetinách
To máš jako Octavii v TDIčku, není to dokonalé auto, ale proto že jich je tolik, všude jí umějí opravit, všude se válí plechy, když ji nabouráš a náhradních motorů, převodovek, čerpadel je tolik, že nemá cenu měnit olej (nadneseně )
Naposledy editováno 16.02.2016 21:11:06
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Anti> Čím víc se jich prodá tím lépe.
- Bude se více vědět o nedostatcích, poruchách.
- Více náhradních dílů
- Honda ji nestopne pro prodělečnost, ale bude ji inovovat
- Více nabízených doplňků
- Větší výběr v ojetinách
To máš jako Octavii v TDIčku, není to dokonalé auto, ale proto že jich je tolik, všude jí umějí opravit, všude se válí plechy, když ji nabouráš a náhradních motorů, převodovek, čerpadel je tolik, že nemá cenu měnit olej (nadneseně )
Dlužno ale dodat, že prodávající často neví, co by si za vyježděný auto(motorku) měl říct, takže ty cenový výhody se tak nějak mažou, protože si to předplatíš při koupi.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |