globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

13.2.2016 v 17:48 | Nahoru | #1321
laos> Rozhodně si myslím, že to je špatně provedený. Chytat padáky na slaboučký rámeček co drží plasty je pěkná blbost, to může nadělat víc škody než užitku. Ta dlouhá svislá trubka, co vede podél plastů bude krásně nabírat hlínu, ohne jí to celou dozadu, páč není nikam sepřená. Na krytí pádů ze stojánku ok, na dlouhodobé použití v offroadu, kde se nepadá v nulové rychlosti NE.

To se vůbec nedá rovnat s padáky v odkazu. Podívej jak a kde jsou chycený a přemýšlej.

Btw. Ta spodní ochraná trubka vypadá OK v téhle verzi bez DCT.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

13.2.2016 v 20:38 | Nahoru | #1322

Tech píše: laos> Rozhodně si myslím, že to je špatně provedený. Chytat padáky na slaboučký rámeček co drží plasty je pěkná blbost, to může nadělat víc škody než užitku. Ta dlouhá svislá trubka, co vede podél plastů bude krásně nabírat hlínu, ohne jí to celou dozadu, páč není nikam sepřená. Na krytí pádů ze stojánku ok, na dlouhodobé použití v offroadu, kde se nepadá v nulové rychlosti NE.

To se vůbec nedá rovnat s padáky v odkazu. Podívej jak a kde jsou chycený a přemýšlej.

Btw. Ta spodní ochraná trubka vypadá OK v téhle verzi bez DCT.


Proč by se měla ohýbat dozadu? Je chycená na třech bodech - dole vedle motoru 2x a nahoře na rámu (nevím, jestli na rámu kapot, světla a plexi, nebo rovnou do krku).

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

13.2.2016 v 22:14 | Nahoru | #1323
Tech na to hodnocení padáků jde dobře. Tyhle padáků mají nejmenší tuhost/pevnost přesně ve směru, ve kterém ba ně bude působit nejčastěji největší zatížení = kombinace sily dozadu (zabrzdit smýkající se motorku) a nahoru (rana od toho, jak spadne na bok). Bude to stejné, jako na každou jinou motorku.. Třeba na starou AT bylo asi 10 modelů padáků, ale snad jen 3 opravdu fungovaly bez nutnosti samo-domo úprav.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

13.2.2016 v 22:31 | Nahoru | #1324
karf> Nevím kolik máte zkušeností s pády mastodontů v terénu, já už díky své nešikovnosti a přecenění schopností nějaké mám a tedy si myslím, že tahle konstrukce to ve zdraví těžko přežije.

Naposledy editováno 14.02.2016 09:54:37

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

13.2.2016 v 23:38 | Nahoru | #1325

Tech píše: karf> Nevím kolik máte zkušeností s pády mastodontů v terénu, já už díky své nešikovnosti a přecenění schopností nějaké mám a tedy si myslím, že tahle konstrukce to ve zdraví těžko nepřežije.



Jedina tezka motorka s kterou jsem jezdil v terenu bylo TL a tomu pri padu popraskaly kapoty - to jsem slepil amerikou :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

14.2.2016 v 08:37 | Nahoru | #1326

Tech píše: ...tahle konstrukce to ve zdraví těžko nepřežije.


Omlouvám se za hnidopišství,ale nemělo by tam být "těžko přežije"?
Zřejmě se to bere tak,že většina budoucích majitelů budou pseudoterénní pozéři

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

14.2.2016 v 08:54 | Nahoru | #1327
Chce to vyzkoušet, protože třeba na EXgs jsem neměl žádný a vždy to švihlo na řídítka. Na velkým GS mám jen spodní a prý vrchní padáky jsou na okrasu nebot nikdy to na vrchní nepadne. Otázka je o kolik to zvýší hmotnost už dost těžké crf. Ty spodní musí být do šířky, aby to chránilo i nohy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

14.2.2016 v 09:58 | Nahoru | #1328
Anti> Neměl bych psát příspěvky, když přijdu z hospody.

Chtělo by to chytnout dozadu na hlavní rám, jak to měla stará Afra. Otázka jestli to vůbec půjde...Tohle má vychytané KTM, vlastně i BMW. Nabízí origo padáky, co skutečně fungují.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

14.2.2016 v 11:06 | Nahoru | #1329
Tech> Na nových KTM možná fungují, ale na mé 990 akorát při pádu promáčkly trubku rámu (ta kleština co to drží vzadu u stupačky). A to to nebyl pád ve velké rychlosti. A navíc jsem měl pořád modřiny od padáků a víc a víc jsem je musel rovnat palicí abych se třeba dostal ke spodnímu šroubu a mohl je sundat při výměně olej. Tak jsem je zahodil a jezdím bez nich - motorka od té doby letěla nespočetněkrát a jediné co se odřelo je ten plast na spodku nádrže co je k tomu přímo určený.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

14.2.2016 v 11:25 | Nahoru | #1330
_zdenda_> Měl jsem namysli hlavně 1190R. Tam ty padáky vypadají dost bytelně. Otázka jestli ne až moc. Poškození rámu od padáků je ta nejhorší vlastnost, co mohou mít.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

14.2.2016 v 17:47 | Nahoru | #1331
Tech> Na tý KTMce to mají řešený dobře. Hlavně je to vpředu uprostřed spojený rovnou a ne s nějakým meziplechem - jako ten na starou afriku.

Touratech navíc dělá ještě rám nahoru, kterej chrání nádrž a pomůže i řidítkům. Myslím, že takový jsou i na bmw gs adv. Tomu bych věřil na 100%.


btw: klidně mi tykej, nejsem žádnej starej fotr

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

14.2.2016 v 19:55 | Nahoru | #1332
karf> Dej pokoj stím plechem. Totiž ty dva "plechy" na staré afře jsou přišroubovaný k rámu, ne jen že je to tím spojeno mezi sebou, to by skutečně nebylo OK.

Takže to drží mnoho násobně víc. Hlavně mi to tady hodnotíme jen podle fotek, ale ty padáky v odkazu jsou asi to nej, co se dalo na starou Afru dát. Vyzkoušené prasením v terénu. Podobnou konstrukci bych si rád udělal na TA.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

14.2.2016 v 21:31 | Nahoru | #1333
krása




3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

15.2.2016 v 19:41 | Nahoru | #1334
tak Africa vzala trh útokem a má na to ohrozit premianta r1200gs. Registrace za leden (včetně předváděček dealerů):

německo:
1 BMW R 1200 GS 201ks
2 Honda AFRICA TWIN 182ks
3 BMW S 1000 XR 83ks

itálie:
1 HONDA AFRICA TWIN 505ks
2 BMW R 1200 GS 380ks
3 YAMAHA MT-09 TRACER 209ks

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

15.2.2016 v 20:12 | Nahoru | #1335
bledemon> To mi nepřijde nic moc pro afru. Buď nebyla dostupná v požadovaným množství nebo GS neohrozí. Je to horká očekávaná novinka zato GS je tu roky a dělá většinou poměrně malý změny - proto bych první měsíce čekal větší rozdíly.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

15.2.2016 v 20:19 | Nahoru | #1336

stráťa píše: bledemon> To mi nepřijde nic moc pro afru. Buď nebyla dostupná v požadovaným množství nebo GS neohrozí. Je to horká očekávaná novinka zato GS je tu roky a dělá většinou poměrně malý změny - proto bych první měsíce čekal větší rozdíly.



Podle mě to je taky dost pod vlivem toho, že se jedná o lednovou statistiku....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

15.2.2016 v 20:22 | Nahoru | #1337
stráťa> v německu je domácí gs modla, tam to bude těžký, ale celoevropsky bude honda zářit.

německo 2015:
1 BMW R 1200 GS 7.225ks
2 Yamaha MT-07 3.184ks

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

15.2.2016 v 20:33 | Nahoru | #1338
stráťa> Něco mi říká, že víc lidí ji prostě v lednu nestihlo sehnat.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

15.2.2016 v 20:50 | Nahoru | #1339

Tech píše: _zdenda_> Měl jsem namysli hlavně 1190R. Tam ty padáky vypadají dost bytelně. Otázka jestli ne až moc. Poškození rámu od padáků je ta nejhorší vlastnost, co mohou mít.



je to tak,už jsem někde četl,že se na kačeně poškodil rám,ale nikdo z nás neví co to bylo za šupu a co všechno by se jinak poškodilo taky.staří pár plastů,nárdž,světlo,a jsi vysoko nad 100tis.kč.

jinak s těma padákama na afriku to cítím stejně jako ty,dokonce bych měl i strach,jestli nedojebou více,než zachrání.při běžném pádu je šance,že se motorka po hlíně jen sklouzne,poškrábe se,ale váha se rozloží na velkou plochu,tahkle se to zatrhne za tu trubku,ta se ohne a vyrve kdo ví co......,dokážu si představit,že poškodí i celý předek-masku,světla atd...

Naposledy editováno 15.02.2016 20:51:54

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

15.2.2016 v 21:11 | Nahoru | #1340


Kufry vypadají sice hezky ale mají jednu vadu a tou je uchycení. Co se stane s těmi plastovými úchyty, až člověk na cestách někde štrejchne. Přikládám video, kde si ty kufry žijí svým životem.


Čas 2:37 jak jedou po těch kolejích, se ty boční kufry děsně klepaji.

Jinak ale je to jasně moje příští mašina i když jinak ostrojená.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

15.2.2016 v 21:44 | Nahoru | #1341
ipetr> Origo padáky, kufry - nepoužitelné, hluboko pod úrovní motorky. Naštěstí příslušenství jde lehce zaměnit a doladit podle svého, hlavně že ten základ bude zdraví.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

15.2.2016 v 23:20 | Nahoru | #1342

bledemon píše: tak Africa vzala trh útokem a má na to ohrozit premianta r1200gs. Registrace za leden (včetně předváděček dealerů):

německo:
1 BMW R 1200 GS 201ks
2 Honda AFRICA TWIN 182ks
3 BMW S 1000 XR 83ks

itálie:
1 HONDA AFRICA TWIN 505ks
2 BMW R 1200 GS 380ks
3 YAMAHA MT-09 TRACER 209ks



Jasný
BMW konec hry

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.2.2016 v 08:28 | Nahoru | #1343
bledemon> Je mi jasný že v německu to bude mít těžký ale mě ten náskok ani v itálii nepřipadá nějak výrazný. Buď je rozdíl menší než by mohl být kvůli nedostupnosti afriky nebo ji po pár měsících bude GS válcovat jako ostatní cendura.

Naposledy editováno 16.02.2016 08:36:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.2.2016 v 16:18 | Nahoru | #1344
bledemon> A kolik je registrací v ČR

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.2.2016 v 17:11 | Nahoru | #1345
ta registrace neuvádí jestli si to registrovali prodejci hondy. Bylo to tady na foru o NC700 jak začala taky nejvíce registrací bylo mezi prodejci. V itálii je to vlastně domácí značka a v Atesse se už na africu těší.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.2.2016 v 18:44 | Nahoru | #1346
A budou mít čísla prodejů vliv na jízdní vlastnosti?Není to jedno?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.2.2016 v 20:32 | Nahoru | #1347

šlauch0 píše: bledemon> A kolik je registrací v ČR


to je tajné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.2.2016 v 21:07 | Nahoru | #1348
Anti> Čím víc se jich prodá tím lépe.

- Bude se více vědět o nedostatcích, poruchách.
- Více náhradních dílů
- Honda ji nestopne pro prodělečnost, ale bude ji inovovat
- Více nabízených doplňků
- Větší výběr v ojetinách

To máš jako Octavii v TDIčku, není to dokonalé auto, ale proto že jich je tolik, všude jí umějí opravit, všude se válí plechy, když ji nabouráš a náhradních motorů, převodovek, čerpadel je tolik, že nemá cenu měnit olej (nadneseně )

Naposledy editováno 16.02.2016 21:11:06

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.2.2016 v 21:17 | Nahoru | #1349

Tech píše: Anti> Čím víc se jich prodá tím lépe.

- Bude se více vědět o nedostatcích, poruchách.
- Více náhradních dílů
- Honda ji nestopne pro prodělečnost, ale bude ji inovovat
- Více nabízených doplňků
- Větší výběr v ojetinách

To máš jako Octavii v TDIčku, není to dokonalé auto, ale proto že jich je tolik, všude jí umějí opravit, všude se válí plechy, když ji nabouráš a náhradních motorů, převodovek, čerpadel je tolik, že nemá cenu měnit olej (nadneseně )



Dlužno ale dodat, že prodávající často neví, co by si za vyježděný auto(motorku) měl říct, takže ty cenový výhody se tak nějak mažou, protože si to předplatíš při koupi.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.2.2016 v 21:26 | Nahoru | #1350
Tak nějak.Já koupil auto nad kterým Češi ohrnují nos(auto s pi.ou) a jsem spokojený.Je to krabice(rodinné auto) do deseti let stáří,do stopade najeto a do 80 litrů.Můj kolega z práce se zamiloval do oktávky v TDIčku protože je to nejspolehlivější a nejšetrnější auto na světě a když se něco objeví je to tak 14 let staré a ke sto tisícům kč
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist