ajaj píše: petrumr> Zeptat se můžeš,ale neřeknuti to.Když máš IQ bublajícího bahna a neumíš se naučit vyhlášku tak si jezdi bez papírů než nato příjdeš.Jinak stěma Vari sekačkama pěkně kecáš a šíříš bludy.Motory Honda používá pořád a ty čínský tam dává jen proto,že pak ta sekačka je levnější než s motorem Honda.Já myslím že si nejspíš taky pěkně šleháš,když tady tvrdíš,že někdo vymění čínskej motor za japonskej za účelem zvýšení kvality.
HELE pro tebe o tym VARI pškně pomalu. Víš vůbec že honda vyrábí v itálii motorky a skutry a když není odbyt motorek tak motory pro zemědělskou techniku? Ale kdo se o techniku zajímá, tak ví, že italský motory vari mají červené kryty a černý jsou vyráběny v číně pod značkou honda, neplet si to s motorem PJXP200- ten s hondou nemá nic společnýho, akorát země výroby.Tohle je ještě japonská honda, která má dvouřadý spodní ložisko na klice- profi motor. Jestli někde uvidíš japonský motor honda který bude pasovat na VARI, tak písni, kámoš má zájem. OHC kde při ztuhlým oleji přeskočí rozvodák nechce.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
TDM851 píše: Podle mě, že skáče rozvodák není montáží. Vidím to na špatnou konstrukci a to je snad práce Hondy.
Jako spotřebitele tě to nesmí zajímat co se děje, ale skáčou i italský včetně čínských hond. Vari proto si nechává vyrábět právě ty ohv svoje v číně. Tím chci naznačit, že kvalita v číně je dobrá nebo lepší.petrumr píše: ...kvalita v číně je dobrá nebo lepší...
No to je přece jasný, to sem ani nemusíš psát, čínský produkty vždycky byly ve světě braný jako etalon kvality a spolehlivosti. Proto spousta firem přenáší výrobu do Číny, aby pozvedly kvalitu svých výrobků.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
Jinak uškrcení výkonu nemusí vždy nutně znamenat snížení točivého momentu. Ikdyž většinou asi ano. Záleží na způsobu škrcení. Třeba uškrcený TA650(podložky za karbcema snižující průměr sání) zatahoval v menších otáčkách slušně, jen to nejelo na vrchu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
Johny89 píše: Buracek> Copak? Sere Tě, že Ti to ty dvě kila nejede za pár vteřin nebo snad vůbec?
Tak kdybych si měl vybrat, zvolím její zábavnou ER6 před tvojí nudnou tuctovkou.
Naposledy editováno 10.01.2016 19:42:53
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
Na dálnici si změnou úhlu řízení prodloužíš rozvor a získáš stabilitu ve vyšší rychlosti Spolu s pohodlnější vzpřímeným pozezem a zvednutým plexi
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
2 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
luk92 píše: pro autora ALA98.. to si chceš neco dokazovat, enbo proč chces nejrychlejší a nejnadupanější motorku? ver mi, že u holek vítězí styl
Přesně tak. Stačí pincek. Nalep na něj Made in China, ať jde vidět, že si potrpíš na kvalitu. Anténa, zaječí packa, šusťáky s 3 pruhama. Že akcelerace1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
Tech píše:
Jinak uškrcení výkonu nemusí vždy nutně znamenat snížení točivého momentu. Ikdyž většinou asi ano. Záleží na způsobu škrcení.
Nechci rejpat, ale tohle si nemyslel vážně,že ne?
Já do teď myslel, že výkon se dopočítává na brzdě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
Záleží na způsobu uškrcení, u elektronicky řízeného motoru toho lze dosáhnout.
Naposledy editováno 12.01.2016 10:53:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
Jednou ten motor je stavěné na řekněme dvojnásobek výkonu, tím že ho stáhneme na půlku jen dorazem nebo nějakéjma restrikcema do sání ten motor chcípá v sérii, že buď se nedostatečně krmí nebo netočí tehdy,kdy je optimum pro něj. Zde na tom bude líp větší 2V než čtyřhrnek.
Na životnost ser.e bílej tesák. Stejně se všechno dožije veteránského věku pokud to nerozštípeš. Není to auto, je to věc pro radost tak proč kupovat seškrcenou mrchu co mě nebude bavit a budu čekat pět let než do ní dorostu. Aspoň tohle je můj názor a každej ať si dělá co chce.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS 500 vybratie motora z ramu Suzuki GS 500F | Geofrey | 0 | 8.3.2024 v 12:42 Geofrey |
Suzuki GS500(F)E poradna zapojení h... Suzuki GS 500F | Fxman | 1 | 19.11.2023 v 10:06 kaplos |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Výfuk pro Suzuki GS500F 2005 [1, 2] Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F | Dekron | 59 | 16.7.2023 v 16:10 Tank7 |
Suzuki gs 500f - ladění karburátorů... Suzuki GS 500F | Dekron | 2 | 21.5.2023 v 18:05 Dekron |