pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
assassin píše: Tady to vypada, ze by ty redukce klaply i bez vetsich komplikaci, ale neni to uplne easy to namerit, delal jsem uzbasi 5 ruznejch a vzdycky to bylo narocny...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
znám znám :D měřit všechny tři osy nanic... :D pomohlo mě přidělat na novej třmen brzd hadici odvzdušnit dát distanční podložky do třmenu třmen natlačit na kotouče a namačkat brzdu a stáhnout brzd páčku el stahovačkou a pak hezky bez hnutí začít měřit a pak hezky nerez a na frézu.. a pak ti tady debil řekne že by líp ten nerez vyfrézoval v garáži na svej stojanovej vrtačce.. :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: gagtoy> jj, je to pakárna, už jsem přizval kámoše že strojíren kde jsme spolu pracovali ve vývoji, on mi to bude kreslit v Cadu na 3D CNC centru, jen jde o to to pořádně odměřit, já jsem dal třmeny na kotouč, narval jsem tam podložky, aby byl na středu a dovnitř třmenu jsem dal drc pásku, aby se nedotýkal třmen kotouče a když jsem to už odměřil tak přijel Janek a řekl mi, že ho mám moc daleko od uchycení ve vidli, čímž mě utvrdil v tom, že tam bude velká páka a byl bych furt ve stopie a namáhal vidle ve futrech, takže původní nákres letěl do koše a dělám na novým, mě jebne...
Mě jebne asi taky
Pakárna se Supersproxem pokračuje
Průměr se o ten milimetr na soustruhu zvětšil, já nasadil a zjistil, že rozeta nedosedne na kolo, ale opře se o ty podělaný nýty. Takže je od kola vzdálená o cca 1,5mm. Mám pocit, že řetězu by to rozhodně nedělalo dobře. Pokud bych podložil i přední kolečko, asi by se to srovnalo, ale zas bude řetěz jezdit blbě v plastových vodítkách .
Takže rozetu jsem hodil do bazaru a jdu shánět AFAM. Kdybych si nevymejšlel hovadiny, mohl jsem si ušetřit práci, čas a dost peněz. Takže jen varování pro podobné parádníky. Supersprox na Corsaro ne!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 19.12.2015 11:41:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Dargas> No úplnou náhodou jsem narazil na firmu, která u nás vyvíjí své vlastní brzdové systémy i pro rally car a dělá prakticky vše na míru vozu/motocyklu, tedy není pro ně problém udělat repas jakýhkoliv brzd. systémů na čemkoliv a tedy i vyrobit vše do brzdičů... MDCOMPONENTS
tak to jsem zvědavej jak dopadneš, taky bych to zkusil takhle. A kolik by stály origo nový?
e: origo nový asi nebude snadný vůbec sehnat ...
Naposledy editováno 19.12.2015 12:48:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: dewwil> mas s nim nejaky zkusenosti? Kdyz jsem to resil ja, nemel moc dobre reference
No bude to první zkušenost, tak uvidím, no.... Original pístky asi fakt neseženu Tak budu doufat, že to bude OK, na tom snad není co zkurvit, nový těsnění a vytočit pístky a poté na elox
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tak jsem dnes všechno odměřil, udělal hrubý nákres a půjde to na překreslení do CADu, jakmile bude ostrej výkres hotovej tak se udělá u kámoše na 3D tisku zkušební předloha a pak už finále v duralu, no jsem zvědavej...
sem nevěděl, že s tím bývá tolik jebání...
myslel jsem že stačí pár pilníků a stojanová vrtačka...
ještě, že mám bike co má slušné brzdy už v základu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Popravdě sem přesvědčenej, že bych to na sloupový vrtačce udělal hezčí. Jen mě to zarazilo. Hlavně že ty seš s tím spokojenej.
Více na: http://www.motorkar...;pgr=101#goto8512875
Copyright © Motorkari.cz
Kdyby něco petr to dává na stojanovce v poho napiš jemu...
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jen me teda prijde jako opravdu velka zvrhlost to delat z nerezu :) spodek vidlice je hlinikovej odlitek a nejvetsi ohybovej moment od brzdeni pusobi prave na nej - tudiz u te redukce absolutne nema smysl ji delat pevnejsi nez je nejslabsi misto tehle "konstrukce" a zvlast kdyz se nerez obrabi jak se obrabi ...
Je jasny ze nerezu by to nikdo takhle nedal na vetsine domacich frezek co ma kdo v dilne, tohle je na tuhou poradnou masinu - opet proste mi nejde do hlavy proc z nerezu :)
Naposledy editováno 20.12.2015 00:24:48
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jen nevim jesi se mě chce bláznit a jesi to budu dělat v povrchovým uhlíku forma bude ale top takže by to šlo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ty víka mě taky rajcujou,ale já bych je chtěl rovnou šroubovací a to zatím neumím(jako nahradit ty původní)
Naposledy editováno 20.12.2015 15:51:09