pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jen me teda prijde jako opravdu velka zvrhlost to delat z nerezu :) spodek vidlice je hlinikovej odlitek a nejvetsi ohybovej moment od brzdeni pusobi prave na nej - tudiz u te redukce absolutne nema smysl ji delat pevnejsi nez je nejslabsi misto tehle "konstrukce" a zvlast kdyz se nerez obrabi jak se obrabi ...
Je jasny ze nerezu by to nikdo takhle nedal na vetsine domacich frezek co ma kdo v dilne, tohle je na tuhou poradnou masinu - opet proste mi nejde do hlavy proc z nerezu :)