pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: gagtoy> jj, je to pakárna, už jsem přizval kámoše že strojíren kde jsme spolu pracovali ve vývoji, on mi to bude kreslit v Cadu na 3D CNC centru, jen jde o to to pořádně odměřit, já jsem dal třmeny na kotouč, narval jsem tam podložky, aby byl na středu a dovnitř třmenu jsem dal drc pásku, aby se nedotýkal třmen kotouče a když jsem to už odměřil tak přijel Janek a řekl mi, že ho mám moc daleko od uchycení ve vidli, čímž mě utvrdil v tom, že tam bude velká páka a byl bych furt ve stopie a namáhal vidle ve futrech, takže původní nákres letěl do koše a dělám na novým, mě jebne...
Mě jebne asi taky
Pakárna se Supersproxem pokračuje
Průměr se o ten milimetr na soustruhu zvětšil, já nasadil a zjistil, že rozeta nedosedne na kolo, ale opře se o ty podělaný nýty. Takže je od kola vzdálená o cca 1,5mm. Mám pocit, že řetězu by to rozhodně nedělalo dobře. Pokud bych podložil i přední kolečko, asi by se to srovnalo, ale zas bude řetěz jezdit blbě v plastových vodítkách .
Takže rozetu jsem hodil do bazaru a jdu shánět AFAM. Kdybych si nevymejšlel hovadiny, mohl jsem si ušetřit práci, čas a dost peněz. Takže jen varování pro podobné parádníky. Supersprox na Corsaro ne!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 19.12.2015 11:41:42