pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Stev píše: dewwil> já na těch brejlích zas tak moc neudělal, jen jsem si je vymyslel a dodal představu základního tvaru. A teda zajistil výrobu brýlí a materiál na osu. Ale zbytek byl na assassinovi, asi ani nemusím říkat že to byla špičková práce
Jinak dnes jsem to projel, a vypadá to že je to zlepšení, mám z předku mnohem lepší pocit, hlavně při brždění a nájezdu do zatáčky. A to jsem jel celkem na pohodu.
Moc pěkný
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: kluci ty brýle krásná práce ale člověk nemůže mít všechno jinak já na 1120 včera 310km, jede to jinak (suprově než z hlavama bez komprese) s těmi Rkovíma hlavama a nově vyřezaným airboxem, ještě by to chtělo výfuky s větší trubkou ve vnitř a znovu změřit na brzdě já su tak šťastné jede to jak fík
Tak to má byť, tak je to správné Já jedu až zejtra, teď končím v práci a už se mi nikam nechce Jsem nějakej přejetej, celej měsíc 12ctky i soboty, bych blil, ale zase tu vejplatu neunesu (psychicky )
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 31.10.2015 17:16:29
Naposledy editováno 01.11.2015 16:28:18
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: mně by v podstatě nevadily ani ty 41 mm, myslím že s těma brejlema by fungovaly o dost líp. A ten vzhled, třeba tohle vtr se mi moc líbí, a nijak mi tam nevaděj. Ostatně už jsem zaregistroval návrat klasickejch vidlí třeba i u nějaký stavby Rolanda Sandse.
to je boží z ceho tam ma tu zadni kyvku
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: assassin> nejspíš budu potřebovat vyfrézovat držáky třmenům z 90 na 100 mm na TL, ale sériový třmeny z R1 to nebudou, full Racing i s kotouči, dám vědět...
Tak jestli to co mas v planu pasuje na r1 s neradialnima brzdama tak by to mohlo byt pomerne snadne - na to mam model :) zkusim si jeste u tech redukci pohrat s designem....
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Tak jestli to co mas v planu pasuje na r1 s neradialnima brzdama tak by to mohlo byt pomerne snadne - na to mam model :) zkusim si jeste u tech redukci pohrat s designem....
Jo na neradiály, ale asi to budeš muset navrhnout znovu, budou k tomu i litinový full floating kotouče 320mm, je to fakt Racing systém, ale nepospíchej, nejspíš tam šlehnu celej předek z R1, blbý je, že nevím rozměry tubusů R1 první generace a kdybych tam rval i brejle z R1 jestli seženu takový ložiska do krku a na osu brejlí... Nevím rozměry těchto dílů z R1... Radiály nechci, nějak mi to k těmto starším moto nesedí.... Budu muset vyrazit za nákupem s šuplerou