pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: assassin> nejspíš budu potřebovat vyfrézovat držáky třmenům z 90 na 100 mm na TL, ale sériový třmeny z R1 to nebudou, full Racing i s kotouči, dám vědět...
Tak jestli to co mas v planu pasuje na r1 s neradialnima brzdama tak by to mohlo byt pomerne snadne - na to mam model :) zkusim si jeste u tech redukci pohrat s designem....
assassin píše: Tak jestli to co mas v planu pasuje na r1 s neradialnima brzdama tak by to mohlo byt pomerne snadne - na to mam model :) zkusim si jeste u tech redukci pohrat s designem....
Jo na neradiály, ale asi to budeš muset navrhnout znovu, budou k tomu i litinový full floating kotouče 320mm, je to fakt Racing systém, ale nepospíchej, nejspíš tam šlehnu celej předek z R1, blbý je, že nevím rozměry tubusů R1 první generace a kdybych tam rval i brejle z R1 jestli seženu takový ložiska do krku a na osu brejlí... Nevím rozměry těchto dílů z R1... Radiály nechci, nějak mi to k těmto starším moto nesedí.... Budu muset vyrazit za nákupem s šuplerou