Mám na Vás dotaz ohledně úpravy malého Stroma. Našel by se tu někdo se zkušeností výměny litých kol za drátěné přední 21, zadek 17. Co to vše obnáší, případně úskalí.....sem s postřehy, ale věcné. Dále s přesunutím olejového filtru.....někde jsem se dočetl o možnosti instalace kitu od Touratechu, který filtr přesune na jiné místo. A proč toto??....rád cestuji, chci se více zaměřit na off-cestování. Vybírám mezi Yamahou xt660z a Stromem. Nechci a ani nemohu si koupit KTM,BMW, či jiné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Ale je fakt že tam toho moc původního nezbylo.
Víc detailů už si nepamatuju, třeba půjde něco vygůůglit.
Čau, Tom
Edit - tak Erzberg jel v r. 2007 a byl 26 v Koenigsklasse
Naposledy editováno 30.10.2015 13:50:42
fidlimydli píše: Chápu to naprosto přesně. Mě nejde o výkon na kg. Mě jde o to, že na cestě mi bude při 35 kW ten výkon chybět a v terénu ty 200kg + překážet.
To, že neexistuje(a ani nikdy existovat nebude) super cesťák a zároveň super enduro není žádná novinka, jsou nicméně motorky, se kterýma se nenudíš ani na silnici ani v terénu.
Pokud jsi na 200kg cenduru v terénu nejel, tak jak můžeš vědět, že to překážet bude?
Krom toho natankovaná SV 650ka má 190kg ne?
Motorky 200kg+ jsou v pohodě dokud se nedostanou do bláta, nebo do složitějšího terénu kde klesne rychlost jízdy.
Jinak celá tato diskuze je zbytečná, neboť to, co jsem napsal, že lehké a výkonné cenduro ještě nikdo nevyrobil je pravda. On k tomu totiž není důvod. 90% z nich nepozná víc než polňačku a v celkových km to je naprosto zanedbatelná položka.
1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
fidlimydli - tomu co říkáš se blíží něco co teď mám - ktm690 - 49kW/suchá původní 138 kg - jenže provozní hmotnost na cestování je s akrapem cca 160 (kryty, větší nádrže, světlo, kapotáž atd.), v terénu je nízká hmotnost znát, ale pozor to vůbec neznamená, že je to vždy výhra a to jak v terénu tak především na silnici
když to provnám s 950 tak 950 na cestování a v lehkém terénu v mnoha případech vede, problém nastane od přelomu těžšího terénu kde zvednou čtvrttuny nebo 150 kg je fakt rozdíl. Proč si vede lépe? setrvačnost, stabilita, méně unavující řízení (lehká pořád někam poskakuje, ve výjezdech je masotdont klidnější, nejde tolik na zadní, hlubší kaluž líp projede než lehká co se zastaví atd.)
Autorovi vlákna bych doporučil ať si oplechuje Stroma a jezdí a pak uvidí, pokud chce víc terénu a cestování tak třeba upravené TA nebo lépe 950/990 tak má asi nejlpší komrpomis velmi slušné silnice (jízdní vlasntoti i výkon) tak terénu velmi dobrý podvozek (stabilita, zdviky, světlá výška)
já přestože jsem si vyrobil zajímavý cestovatelský stroj z 690 tak stejně pokukuju po nějakém dvouválci, protože ten klid na silnici a v lehkém terénu je prostě návykový a nějaká přestavba z TA mi nedává spát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Naposledy editováno 30.10.2015 20:39:06
1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
2 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Ale stejně nejhorší je náklad, který znefunkční motorku tak o 50%. Všechny ty krámy spojené se stanováním a vařením, pitná voda na dva dny (+ pivo a slivovice), občas kanystr s benzínem, nářadí...
Vyjedeš někam a první den potřebuješ perfektní ochranu před deštěm a rainproof gumy, druhý den jedeš OFF u chceš odstrojenou lehkou motku se špuntama. Třetí den dojedeš na krásný serpentýny a chceš ve předu širokou "17" a hladký obutí... Prostě to je vždycky špatně
Mám Stroma, šusplech Touratech s přesazením olejového chladiče a zatím jsem se odevšud vrátil. Jezdím šilnici a šotoliny. Prakticky nechápu potřebu drátěných kol, origo liťáky vydrží fakt dost, ale nový Strom s tím chobotem alá DR může mít i dráťáky.
Zmíněný Tyfoza jezdí soutěže, to se s dálkovým cestováním nedá srovnávat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
tommasAHC píše: ...Mám Stroma, šusplech Touratech s přesazením olejového chladiče a zatím jsem se odevšud vrátil. Jezdím šilnici a šotoliny. Prakticky nechápu potřebu drátěných kol, origo liťáky vydrží fakt dost...
Tak šotolinu dáš i na R1 Drátové kola jsou jednak mnohem hezčí,ale funkčnost ocení především ti kteří jezdí opravdový terén.Liťák možná vydrží dost,ale jedna "dobře mířená rána" a je po něm.Ona ta šotolina je taky maximum pro tenhle stroj se soudným člověkem za řidítky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Přesně jak píšeš, šotolinu dáš i na R1 - ale v nepohodlí - a celý den v nepohodlí nevydržíš. A od toho je cestovní enduro. Znám třeba kluka, který dal podle mě dokonalou Tenere 660 pryč. Na OFF je prý těžká a na silnici moc offroadová.
Asi každý kdo hledá informace o V-Stromu na tenhle článek narazil, ale co kdyby ne: http://www.motorkar...po-stovce-14509.html
Jenže to je pořád dokola-na to si už dotyčný musí přijít sám.
1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Naposledy editováno 03.11.2015 13:28:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Tech píše: Smrk potřebuje ještě zvednout, co jsem četl a viděl naložený nepřejede ani retardér, což je k smíchu a v terénu nepoužitelné.
Pokud jsi to neviděl na vlastní oči, tak nechápu jak můžeš tohle tvrdit?
Mám smrka zvedlyho a světlá výška je srovnatelná s ktm adv. Než někdo napíše nějakou pitchovinu, tak na vysvětlenou-jezdim cestou necestou. Žádný těžký terén. Polňačky, lesní cesty, občas lom a v brodu jsem taky vždycky všechno dal.
Problémem je,ze smrk není na tohle stavenej. Ale to neznamená, že to nezvládne. Co se týká světlé výšky, tak po zvednutí jsem nikdy neměl nikde problém,natož tak na retarderu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 116 | 12.6.2024 v 23:20 standicz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |