globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
29.10.2015 v 15:25
Zdravím majitele Stromů.
Mám na Vás dotaz ohledně úpravy malého Stroma. Našel by se tu někdo se zkušeností výměny litých kol za drátěné přední 21, zadek 17. Co to vše obnáší, případně úskalí.....sem s postřehy, ale věcné. Dále s přesunutím olejového filtru.....někde jsem se dočetl o možnosti instalace kitu od Touratechu, který filtr přesune na jiné místo. A proč toto??....rád cestuji, chci se více zaměřit na off-cestování. Vybírám mezi Yamahou xt660z a Stromem. Nechci a ani nemohu si koupit KTM,BMW, či jiné.

2 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

1.11.2015 v 20:19 | Nahoru | #1
Mám to stejné, taky se někam chci dostat po dálnici a pak se kochat na polňačkách v přírodě. Jo, motorky jsou lepší a horší, některá váží 195 a některá 220 kg.
Ale stejně nejhorší je náklad, který znefunkční motorku tak o 50%. Všechny ty krámy spojené se stanováním a vařením, pitná voda na dva dny (+ pivo a slivovice), občas kanystr s benzínem, nářadí...
Vyjedeš někam a první den potřebuješ perfektní ochranu před deštěm a rainproof gumy, druhý den jedeš OFF u chceš odstrojenou lehkou motku se špuntama. Třetí den dojedeš na krásný serpentýny a chceš ve předu širokou "17" a hladký obutí... Prostě to je vždycky špatně

Mám Stroma, šusplech Touratech s přesazením olejového chladiče a zatím jsem se odevšud vrátil. Jezdím šilnici a šotoliny. Prakticky nechápu potřebu drátěných kol, origo liťáky vydrží fakt dost, ale nový Strom s tím chobotem alá DR může mít i dráťáky.

Zmíněný Tyfoza jezdí soutěže, to se s dálkovým cestováním nedá srovnávat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

1.11.2015 v 20:26 | Nahoru | #2

tommasAHC píše: ...Mám Stroma, šusplech Touratech s přesazením olejového chladiče a zatím jsem se odevšud vrátil. Jezdím šilnici a šotoliny. Prakticky nechápu potřebu drátěných kol, origo liťáky vydrží fakt dost...


Tak šotolinu dáš i na R1 Drátové kola jsou jednak mnohem hezčí,ale funkčnost ocení především ti kteří jezdí opravdový terén.Liťák možná vydrží dost,ale jedna "dobře mířená rána" a je po něm.Ona ta šotolina je taky maximum pro tenhle stroj se soudným člověkem za řidítky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

3.11.2015 v 13:28 | Nahoru | #3
tommasAHC> jenze se stejnou motorkou bez uprav zpet na "civil" jezdi taky dovolenou s manzelkou v tandemu, s velkym najezdem po silnici. A krom toho s tim denne jezdi po meste. V sandalech tomu rika skutr uprava.

Naposledy editováno 03.11.2015 13:28:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 116 12.6.2024 v 23:20 standicz
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18


TOPlist