globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
29.10.2015 v 15:25
Zdravím majitele Stromů.
Mám na Vás dotaz ohledně úpravy malého Stroma. Našel by se tu někdo se zkušeností výměny litých kol za drátěné přední 21, zadek 17. Co to vše obnáší, případně úskalí.....sem s postřehy, ale věcné. Dále s přesunutím olejového filtru.....někde jsem se dočetl o možnosti instalace kitu od Touratechu, který filtr přesune na jiné místo. A proč toto??....rád cestuji, chci se více zaměřit na off-cestování. Vybírám mezi Yamahou xt660z a Stromem. Nechci a ani nemohu si koupit KTM,BMW, či jiné.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

1.11.2015 v 20:26 | Nahoru | #1

tommasAHC píše: ...Mám Stroma, šusplech Touratech s přesazením olejového chladiče a zatím jsem se odevšud vrátil. Jezdím šilnici a šotoliny. Prakticky nechápu potřebu drátěných kol, origo liťáky vydrží fakt dost...


Tak šotolinu dáš i na R1 Drátové kola jsou jednak mnohem hezčí,ale funkčnost ocení především ti kteří jezdí opravdový terén.Liťák možná vydrží dost,ale jedna "dobře mířená rána" a je po něm.Ona ta šotolina je taky maximum pro tenhle stroj se soudným člověkem za řidítky...

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

1.11.2015 v 23:54 | Nahoru | #2
Anti> Ehmehm, je šotolina a šotolina. Letos jsem jel v alpách na col de sommeiller a tam by to R1 určitě nedala. Alespoň ne bez následků. Jinak souhlas s tommasAHC.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

2.11.2015 v 10:59 | Nahoru | #3
Anti> souhlas, dráťáky mají kouzlo. Ale při povedené ráně nebo pořádném doskoku nemusí prasknout jenom ráfek. Jsou tam další věci - tlumič, kyvka, rám. Přetížené kufry urvou držáky nebo podsedlovku. Proto jak jsem psal včera, když motorku naložíš, všechno je špatně. Včera jsem taky zapomněl připsat na seznam věcí pro lehkou expedici třeba dvě náhradní gumy + duše. Sice nejsou těžké, ale jsou totálně neforemné a překáží.
Přesně jak píšeš, šotolinu dáš i na R1 - ale v nepohodlí - a celý den v nepohodlí nevydržíš. A od toho je cestovní enduro. Znám třeba kluka, který dal podle mě dokonalou Tenere 660 pryč. Na OFF je prý těžká a na silnici moc offroadová.

Asi každý kdo hledá informace o V-Stromu na tenhle článek narazil, ale co kdyby ne: http://www.motorkar...po-stovce-14509.html
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 62 Dnes v 10:24 Koudy01
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18


TOPlist