globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
29.10.2015 v 15:25
Zdravím majitele Stromů.
Mám na Vás dotaz ohledně úpravy malého Stroma. Našel by se tu někdo se zkušeností výměny litých kol za drátěné přední 21, zadek 17. Co to vše obnáší, případně úskalí.....sem s postřehy, ale věcné. Dále s přesunutím olejového filtru.....někde jsem se dočetl o možnosti instalace kitu od Touratechu, který filtr přesune na jiné místo. A proč toto??....rád cestuji, chci se více zaměřit na off-cestování. Vybírám mezi Yamahou xt660z a Stromem. Nechci a ani nemohu si koupit KTM,BMW, či jiné.

1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

30.10.2015 v 17:06 | Nahoru | #1
když už se tu tlachá tak se přídám - tento problém jsem na úkor své peneženky zkoumal docela podrobně

fidlimydli - tomu co říkáš se blíží něco co teď mám - ktm690 - 49kW/suchá původní 138 kg - jenže provozní hmotnost na cestování je s akrapem cca 160 (kryty, větší nádrže, světlo, kapotáž atd.), v terénu je nízká hmotnost znát, ale pozor to vůbec neznamená, že je to vždy výhra a to jak v terénu tak především na silnici

když to provnám s 950 tak 950 na cestování a v lehkém terénu v mnoha případech vede, problém nastane od přelomu těžšího terénu kde zvednou čtvrttuny nebo 150 kg je fakt rozdíl. Proč si vede lépe? setrvačnost, stabilita, méně unavující řízení (lehká pořád někam poskakuje, ve výjezdech je masotdont klidnější, nejde tolik na zadní, hlubší kaluž líp projede než lehká co se zastaví atd.)

Autorovi vlákna bych doporučil ať si oplechuje Stroma a jezdí a pak uvidí, pokud chce víc terénu a cestování tak třeba upravené TA nebo lépe 950/990 tak má asi nejlpší komrpomis velmi slušné silnice (jízdní vlasntoti i výkon) tak terénu velmi dobrý podvozek (stabilita, zdviky, světlá výška)

já přestože jsem si vyrobil zajímavý cestovatelský stroj z 690 tak stejně pokukuju po nějakém dvouválci, protože ten klid na silnici a v lehkém terénu je prostě návykový a nějaká přestavba z TA mi nedává spát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

30.10.2015 v 20:37 | Nahoru | #2
Honza-TA950> To říkám pořád, že i dvouválec s 200kg+ se nechá krásně povodit. Jen ne tam, kde se potřebuješ točit kolem nohy a v blátě, ale ani jedno nevyhledávám tím spíš ne v zahraničí. Jinak když se tak bojíš evropských značek, počkej si na novou Afru. Do té doby si kup třeba TA za 65 tis, který ti poslouží bez nějakých velkých úprav.

Naposledy editováno 30.10.2015 20:39:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 65 Dnes v 11:10 puffybodie
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18


TOPlist