Stím sajrajtem na rozpuštění,to mě zaujalo...co třeba se používá? Jinak mám v rodině velice schopného elektronka který by to myslím pak dal dohromady...
Navíc, jestli seš na suchu, tak si můžeš stýskat nad koupí drahého regulátoru nebo si ten levný koupit a jezdit. V zimě zamakej a našetři na dražší součástky
Naposledy editováno 20.08.2015 21:05:06
Za mě osobně - kdo chce kam, pomožme mu tam. Budeš za nějaký peníz nahánět chemii na rozleptání, skládat nějakou krabičku nebo kupovat hmotu na opětovné zalití. Rád se budu mýlit, ale po pětistovce za materiál, třech hodinách u netu a v krámech, pěti hodinách práce a bordelu v kuchyni/garáži půjdeš a koupíš si nový regulátor. Ale to až potom, co vše složíš a klekne ti baterka nebo vinutí na altíku.
Jestli ne a půjde ti to rozumě, může to být zajímavý druh přivýdělku
1 reakcí na tento příspěvek Oprava regulátoru napětí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava regulátoru napětí
JiriK84 píše: a co všechno jsi změřil? Jestli jsi měřil pouze napětí na baterce tak nejseš ještě ani v polovině cesty na zjištění závady, už jsem se několikrát setkal s přebíjením díky vadnej spínací skříňce, byl v ní přechoďák takže do skříňky při zapnutým klíčku šlo to co bylo na baterce ale ze skříňky do regulátoru už šlo i o 2V!!! méně, tudíž regulátor valí naplno a sype do sítě po startu co jen to jde, takže pak nastartuješ a měříš dobíjení a najednou máš na baterce 16-17V ale to je na baterce, na výstupu ze spínačky do regulátoru je díky přechoďáku oněch kýžených cca 14,5V Někdo chtěl vyměnit spínačku, někdo chtěl řešit problem předěláním elektroinstalace na spínání přes relé.
kdyz pominu, ze to co pises je nesmysl i u buzeneho alternatoru, tak on resi regulator u alernatoru s permanentnimi magnety ...Jinak ale snažit se kuchat vadný regler a do stejného pajšlu cpát nějaký samodomo a ještě se jebat se zaléváním, je celkem ptákovina. Té práce s tím, to už je rozhodně lepší koupit hotový regler od VAPE, když se osadí R106-1, tak vydržet musí, i kdyby čert na koze rajtoval a bejky pěstí mordoval. Hlavně ale prvně pořádně mašinu prohlédnout a zjistit, jak je řešená - i když zadám u GSX1100EF zadám přímo rok 1985, stejnak ujo Gugel vyblúva jak buzené altece, tak aj magneta. Tak prvně zjistit, co na tomto konkrétním kusu jest a dle toho pak vybírat vhodný regler.
Starý regler si eventuelně potom nechat na bastlířské experimenty za dlouhých zimních večerů.
2 reakcí na tento příspěvek Oprava regulátoru napětí
Mrtvý regulátor jsem kdysi neopravoval, součástky z obchodu by do té dutiny nevešly. Vyrobil jsem jiný a ukryl do míst, kam oko nedohlédlo.
Petaheaven píše: No kluci,celkově mě od toho odrazujete,asi víte proč...ale jen jednu připomínku...myslíte si že starší generace motorkářů co jezdila už za komoušů na těchhle starých mašinách to řešila jen výměnou...? Umíte si představit to shánění ND ze západu? Myslím si osobně že spravovali co šlo...ale bohužel žádný takový starý pardál mi tu neodepsal...
A co bys čekal že ti napíše??? zalejvací hmtou rozpustit?? rozsekat.. Utopie. pokud to neni "gelovaté" tak nemáš šanci to nepoškozené vyjmout z té hmoty. Většina je neopouzdřená, tranzistory na ker destičce rovnou, vše miniaturní. Diody jsou jakbysmet na tom stejně.Prostě nechápu to. pokud chceš takhle dloubat. kup jakejkoliv typově stejnej
(1F/3F/buzenej..) předelej konektory a val. Opravovat to váážně nemá smysl. K součástkám pro opravu se nedostaneš-stejnej- nevejdeš se do toho chladiče. Taky sem si myslel, že bych... prostě utopie. koupil sme jinej regler přepinoval a fertig..
1 reakcí na tento příspěvek Oprava regulátoru napětí
Vždycky (??) byl problém, že baterku dobíjel nedostatečně a tak se všemi následky,
které z toho plynou především u motocyklů s elektrickým startováním. Zlatý bajky, co
měly "elektro" i startpáku A že alternátory letitých "japonců" trpěly a trpí spíš
"profláknutým" vinutím a tudíž NIŽŠÍM než potřebným NEZATÍŽENÝM napětím dobíjení
baterie (v manuálech obvykle 15,5V min.) , tak to je taky fakt .
Zkušenost, kterou Ti "Nebeský Peťo" nabízí Motoblazen (shodou okolností taky Brňák),
je neocenitelná a se "zaděláváním" na pojkračující trable naprosto pravdivá.
Ty "utajené" regulátory fakt smrdí nějakou čertovinou
Naposledy editováno 25.08.2015 09:57:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojkové lanko-těžký chod [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 47 | 13.3.2024 v 19:53 Petaheaven |
Příruby karburátoru Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 8 | 3.11.2023 v 16:23 Petaheaven |
Progresivní pružiy za originál [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 56 | 18.11.2022 v 20:15 Guzo |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Odvzdušnění přední brzdy Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 27 | 5.5.2022 v 21:56 Petaheaven |