globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Autorizovaný servis Repremoto
 
15.7.2015 v 19:42
Ahoj všem,

kdyby jste někdo hledali výborný servis, který Vás oškube s důvěrou se dejte svůj motocykl do autorizáku v Opavě.

Při domluvě a podle popisu co chceme provést nám bylo sděleno že budeme platit tak 5-6tis. Jaké bylo ale naše překvapení když nám pán volal že si máme pro motorku přijet a z 5-6tis, bylo najednou 10570Kč. Za výměnu gufera a servisní prohlídky při 24tis. Brzdovka se měnila nedávno u nich v servise, a světe div se měli jsme ji opět na faktuře, když jsme se ptali proč bylo nám sděleno že technik na to zapomněl ale že to vlastně není tak velká položka (jako by to asi platil on) . A podle ceníku práce na tom dělal asi cca 12hod. hahahaha


Naposledy editováno 20.07.2015 12:22:43

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 19:36 | Nahoru | #121
geloš>Zdar darebný servisáku, každý někdy udělá chybu.
Důležíté je se k tomu postavit čelem a se zakázníkem problém vyřešit k jeho spokojenosti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 19:58 | Nahoru | #122
geloš> Tak aby bylo jasno, pokud vím tak na dovolené jsme nebyli takže netuším kde jste to vzal, telefonicky mě ani mou ženu nikdo nekontaktoval. To ze to vyřizovala má žena, znamená, že jsem pracovně mimo a nemám čas,...Takže byste mohli byt galantnější a vše ji vysvětlit jako každé jiné zákaznici,...a vyvarovat se tak komentům typu: malá znalost techniky, šetrnost apod. Ventily, synchronizace klapek, kontrolu chlazení, přívěry podvozku a další položky... o těchto věcech jste se vůbec nezmínil...Ani když žena chtěla vědět co se dělo že cena vyskočila nahoru. Tak tady nehrajte divadlo ze nejste zas takový hrozny servis a že ona vlastně vyvádí jen tak,...Brzdovka ve předu rok stara určitě nebyla, ale to jste si mohli zjistit, kdyby si Váš technik prostudoval servisku a zjistil by, že tu výměnu jsme prováděli u vás v servise. Jinak co se týká ceny ta překvapila nejen mou ženu ale i mě 4500Kč za práci? Nevím co si o tom myslet, sazba dle Vašeho ceníku je cca 440Kč,... zasraný KN filtr opět žádná zmínka že by se s ním cokoliv provádělo,...Podle Vás se tedy provedlo tolik věcí a my se to dozvíme až tady?
Závěrem, uvedenu cenu jsme uhradili, v budoucnu se k Vám již nechystáme. Zakoupili jsme si u Vás i 2 kombinézy v hodnotě cca 30tis. každá plus jiné věci, to bylo také naposled,....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:32 | Nahoru | #123

geloš píše: Zdravím všechny, já jsem ten darebný servisák, o kterém se zde píše.
Vyjímečně se vyjádřím na fóru k záležitostem naší firmy REPREmoto.

Díky všem, kteří opravdu vědí jak to v branži chodí a napsali sem svůj rozumný příspěvek.
Vyváží se tím skazky typu "já bych to dal za 1,5 hodiny" nebo "generálka motoru za 5.000".

Uznávám, že komunikace o navýšení ceny neprobíhala, majitel s partnerkou odjeli na dovolenou
a když blokuje polorozebraná motorka zvedák, není čas ptát se kdo je kdo nebo nahánět majitele po světě.
Ložisko řízení nestojí majlant, pro jízdu je dost důležité a pozdější výměna by znamenala
montovat už jednou odstrojené díly.

Jinak myslím, že jsme na GSXR odvedli kus práce, 24.000 km prohlídka je podle servisních plánů Suzuki ta největší.
Kdyby Dewwil přihodil do své kalkulace taky ventily, synchronizace klapek, kontrolu chlazení,přívěry,
podvozku a další položky, vyšla by asi podobný výsledek. To vše je samozřejmě provedeno. Brzdovka vpředu byla rok stará, vzadu nevím,
než v tom dělat hokej, radši vyměním obě. Na čištění totálně zajebaného KN filtru padlo přípravku za víc peněz
a to měli od nás na oplátku gratis.

Zatím se tady nevyjádřil řidič a majitel motorky, zdál se mi docela v pohodě, celkově přičítám založení
tématu spíš typickým ženským vlastnostem jako je šetrnost nebo menší znalost techniky.

Mějte se všichni fajn a buďte kámoši se svými servisáky, my to pro vás děláme rádi.

Geloš



Zdravím pokud se tam provádělo tolik věcí tak je jasný, že i u mě by byla cena vyšší. .. Bohužel jsem vycházel podle položek z faktury co tu je a tam jsou pouze položky: olej, filtr, svíčky, tlumičový oil, ložiska a pak už jen pouze práce. Takže máte účetnictví průhledný asi jako AB Cardion starýho Abrahama ohledně MotoGP, nic ve zlým... Já mám třeba na faktuře u práce přesný čas kolik jsem s tím strávil, ale hlavně i co jsem dělal hodinu s rozvodama, další 2hodinky s tlumičema atd... Zákazník pak ví, že jsem mu ještě čistil filtr, třmeny, měnil brzd. kapalinu.... Takhle ani z vaší fakturace neví co se mu s moto dělalo. Co kdyby šel třeba reklamovat ty ventily nebo synchro klapek, či jinou práci co na faktuře není a byla fakticky na moto udělána? Asi by nepochodil, protože přece na faktuře nic takového přece není. Fakt to neber jako rejpání, ale jako konstruktivní kritiku, zákazníci by věděli hned co se na moto dělalo a co ne a zåroveň by to chránilo i vás při neoprávněných reklamacích, nebo si za rok vzpomenete, že jste třeba na týhle moto měnili brzdovku nebo čistili filtr či dělali ventilové vůle? Z faktury to vyčtete asi těžko...

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:33 | Nahoru | #124
Tofik> Tvl nepochopils, že na dovolený byl majitel servizu a jeho žena, né vy

Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:43 | Nahoru | #125
Sleduji to tu a nestačím žasnout.. Servisman rozhoduje co podle něj stojí málo a co moc, co tam vymění a co ne. A zeptat se toho co to platí? Není čas.... Zasranej filtr se musel čistit a stálo to moc přípravku! No božínku, ještě mi řekněte, že to pro vás byla prodělečná zakázka. A komentář o tom, že je to ženská, tak to už je vrchol drzosti. Někdo by se tu měl naučit chovat k zákazníkům.... Na druhou stranu si spousta potenciálních zákazníků může udělat obrázek.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:47 | Nahoru | #126
Tofik> Já se jen divím tomu, že při přebírání motorky jsem na vás obou žádnou nespokojenost nepozoroval, otázky také žádné nepadaly, takže jsem pokládal vše za vysvětlené. Podstatné úkony máte vypsané na zakázce (třeba ventily nebo synchro), drobnější práce uvádí podrobně servisní plán Suzuki, spousta majitelů ho má pro svou motorku nastudovaný lépe než já. Vás jsem původně také pokládal za fundovanějšího motorkáře. Zjevně komunikace mezi námi neběžela optimálně, podle mého názoru z obou stran. Rozdíl mezi vašim chováním u nás a tady na fóru je pro mě velkým překvapením.
Zde se už k tomu nebudu dále vyjadřovat, jak jsem vám psal v SMS, rád si s vámi o servise promluvím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:49 | Nahoru | #127

geloš píše: Zdravím všechny, já jsem ten darebný servisák, o kterém se zde píše.
Vyjímečně se vyjádřím na fóru k záležitostem naší firmy REPREmoto.

Díky všem, kteří opravdu vědí jak to v branži chodí a napsali sem svůj rozumný příspěvek.
Vyváží se tím skazky typu "já bych to dal za 1,5 hodiny" nebo "generálka motoru za 5.000".

Uznávám, že komunikace o navýšení ceny neprobíhala, majitel s partnerkou odjeli na dovolenou
a když blokuje polorozebraná motorka zvedák, není čas ptát se kdo je kdo nebo nahánět majitele po světě.
Ložisko řízení nestojí majlant, pro jízdu je dost důležité a pozdější výměna by znamenala
montovat už jednou odstrojené díly.

Jinak myslím, že jsme na GSXR odvedli kus práce, 24.000 km prohlídka je podle servisních plánů Suzuki ta největší.
Kdyby Dewwil přihodil do své kalkulace taky ventily, synchronizace klapek, kontrolu chlazení,přívěry,
podvozku a další položky, vyšla by asi podobný výsledek. To vše je samozřejmě provedeno. Brzdovka vpředu byla rok stará, vzadu nevím,
než v tom dělat hokej, radši vyměním obě. Na čištění totálně zajebaného KN filtru padlo přípravku za víc peněz
a to měli od nás na oplátku gratis.

Zatím se tady nevyjádřil řidič a majitel motorky, zdál se mi docela v pohodě, celkově přičítám založení
tématu spíš typickým ženským vlastnostem jako je šetrnost nebo menší znalost techniky.

Mějte se všichni fajn a buďte kámoši se svými servisáky, my to pro vás děláme rádi.

Geloš



měls docela kliku že sem na jejich místě nebyl já to by zase tak v pohodě nebylo

jo a po takový reklamě bys měl skončit na pracáku, páč bez práce nejsou koláče

Naposledy editováno 18.07.2015 21:52:58

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:55 | Nahoru | #128

dewwil píše: Zdravím pokud se tam provádělo tolik věcí tak je jasný, že i u mě by byla cena vyšší. .. Bohužel jsem vycházel podle položek z faktury co tu je a tam jsou pouze položky: olej, filtr, svíčky, tlumičový oil, ložiska a pak už jen pouze práce. Takže máte účetnictví průhledný asi jako AB Cardion starýho Abrahama ohledně MotoGP, nic ve zlým... Já mám třeba na faktuře u práce přesný čas kolik jsem s tím strávil, ale hlavně i co jsem dělal hodinu s rozvodama, další 2hodinky s tlumičema atd... Zákazník pak ví, že jsem mu ještě čistil filtr, třmeny, měnil brzd. kapalinu.... Takhle ani z vaší fakturace neví co se mu s moto dělalo. Co kdyby šel třeba reklamovat ty ventily nebo synchro klapek, či jinou práci co na faktuře není a byla fakticky na moto udělána? Asi by nepochodil, protože přece na faktuře nic takového přece není. Fakt to neber jako rejpání, ale jako konstruktivní kritiku, zákazníci by věděli hned co se na moto dělalo a co ne a zåroveň by to chránilo i vás při neoprávněných reklamacích, nebo si za rok vzpomenete, že jste třeba na týhle moto měnili brzdovku nebo čistili filtr či dělali ventilové vůle? Z faktury to vyčtete asi těžko...


U nás před fakturací vystavuju zakázkový list, ve kterém je seznam provedených úkonů (bohužel do něj vepíšu max.asi 15 slov, díly a celkový čas zakázky. Přehled co a kdy jsem komu na motorce dělal mám velmi dobrý. Jen tam nenajdu, že olej se dělal 30 min, řetězovka třeba 60 min apod. Každý holt máme svůj systém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:57 | Nahoru | #129
geloš> no vidíš to, zakázku už sem nehodili kde je rozpis prací, tak to pak je těžký, když tu na fóru dostanem k dispozici jen konečnou fakturu...

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:58 | Nahoru | #130

o5zpět píše: měls docela kliku že sem na jejich místě nebyl já to by zase tak v pohodě nebylo

jo a po takový reklamě bys měl skončit na pracáku, páč bez práce nejsou koláče



Myslím, že pracák by mi po zdravotní stránce velmi pomohl, dík za tip.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 22:15 | Nahoru | #131
dewwil> zakázkový list nám byl vytištěn při přebírání motorky, když jsme ji dovezli nic jsme nedostali,.....Jen teda pod nos něco podškrtnout což bylo asi ono. A moje chyba že já trubka jsem to nečetla a netrvala na kopii, příště budu chytřejší,...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 22:29 | Nahoru | #132
sebkova> aha, tak to se pak nedivím vašemu rozčarování při placení, holt poučení, no... Pokud se tam dělalo opravdu vše co mechanik popisuje tak cena +- odpovídá. Mechanik vidí jen zakázku a dělá. Komunikaci s vámi by měl řešit spíš přejímací technik nebo majitel servisu.

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 23:05 | Nahoru | #133
geloš> Bohužel mám motocykl na ježdění, manuál jsem opravdu podrobně nestudoval, jelikož v dnešní době jsou autorizované servisy, kde mi poradí a vše potřebné vysvětlí. Spokojený jsem nebyl moje žena už vůbec, na moji prosbu se v tom nezačala rýpat tak jak chtěla, poučení pro mě, příště ji nechám,....Reagoval jsem na to co bylo napsáno na FA, kdybychom věděli o dalších X úkonech co jste tam údajně prováděli tvářili by jsme se asi jinak, na telefonát jste ji odpověděli že se tam nic extra nedělalo na email ji přišla odpověď nic neříkající jen že si má vážit kvalitní práce u relativně zánovního motocyklu,.... . Je to hold o servisu a přístupu k zákazníkům. Hlavni chyba byla v komunikaci, měli jste tam 2 tel. čísla ani na jeden jste nezavolali ani nenapsali a když se ozvala ona nikdo nebyl schopen ji vysvětlit co se tedy provádělo. A pokud jste mě tedy považoval za fundovanějšího motorkáře není pro mě odpověď na otázku: "proč se zase dávala nová brzdovka", no servisák si to neuvědomil, ale tak to zas není až tak velká položka dost solidní. Snad si vaši servisáci v budoucnu budou uvědomovat více věcí a zrychlí tempo,.....Pokud to chcete probírat můžete brnknout mé technicky neznalé ženě, ta si to jistě ráda poslechne ,.....

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 23:07 | Nahoru | #134
dewwil> to popisuje až tady, když jsme si ji přebírali tak nám neřekl skoro nic,....A jak jsi psal ty co není psáno jako by nebylo,....

2 reakcí na tento příspěvek Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 23:23 | Nahoru | #135
vidím v tom zasadni problémy a to:

1) chybně rozepsaná faktura za provedené práce - ikdyž v jiných autorizacích dostanete pouze fakturu za "provedení servisní prohlídky po XX kilometrech na třeba 12 tis Kč" a uvádět se na to na fakturu nemusí, to je uvedeno právě v servisiní knížce co taková prohlídka obnáší a zde se má majitel stroje informovat.

2) posílat babu na servis motorky bez komentáře (snad mě tohle nikdy nepotká), při přebírání mlčet a pak tu břečet na fóru klasika motorkáři.cz (zase ta baba a ne majitel...)

3) nelze srovnávat hodnotu práce garážníka s minimálními režiemi a velkou firmou jako repremoto je chybné

Za mě moje holka i tchán i já i kamarádi do uvedené firmy jezdíme, nakupujeme a nikdy problém nebyl..vždy solidní přístup.

k ostatním se vyjadřovat nebudu - 10 let staré Gsxr a otázky proč se mění gufera na tlumičích apod...

Naposledy editováno 19.07.2015 00:28:10

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 23:36 | Nahoru | #136
Kovi> Proc se prosimte neda srovnavat kvalita prace garaznika s velkou firmou ? To by me vcelku zajimalo

2 reakcí na tento příspěvek Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 23:43 | Nahoru | #137
garážník např nemůže vykonat všechny práce co autorizák - nemá na to vybavení,speciální přípravky na určité úkony co dostane jen autorizák od výrobce, diagnostiku apod - bavím se obecně o servisech
cenově rozhodně ne,už jen kvůli režiím firmy, posílání lidí na školení, zakupování drahých přípravků, dodržování výmyslů výrobce apod.
takže porovnání hodinové sazby zde určitými uživateli garážníka a autorizáku je směsné.

Naposledy editováno 18.07.2015 23:43:42

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 23:55 | Nahoru | #138
Kovi> Pokud je ne nějakou práci potřeba speciální přípravek tak si ho buď koupím nebo nechám vyrobit. Pokud to jde udělat i bez něj, tak i v autorizáku většina mechaniků přípravek nechá viset na nástěnce. Myslím si že kvalitní neznačkový servis nebo garážník udělá stejnou práci jako autorizák. Stejně tak to může garážník nebo autorizák podělat, lidi jsou všude stejný.

Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 00:02 | Nahoru | #139
tak to bez pochyb, stejně jako jsou mechanici co dělaj v autorizáku a doma garážově fušky,určitě to doma nemají důvod ojebávat,že , já spíš narážel na srovnání ceny za hodinu.

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 00:18 | Nahoru | #140
Kovi> Mluvil si o 10 let starym motorce a hlavne o kvalite prace. Mimochodem fakt netusim kterej pripravek nebo kterou diagnostiku mam odeprenu abych nemoh servisovat 10let starou motorku.
TO me prosimte rekni

1 reakcí na tento příspěvek Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 00:24 | Nahoru | #141
mluvil jsem o 10 let starym gsxr, protože ten stoj co se tu probiral je cca 10 let stary gsxr ..
na takto stary gsxr zadny pripravek nepotrebujes, sam ho mam doma a ještě starsi...

mluvil jsem obecne o porovnani garaznika a autorizáku - to je na 10ti lete gsxr nevztahovalo - je to i v mém textu uvedeno,ze je to obecne porování..

a opakuju potreti narazel jsem na to nesmyslne porovnani jak tu každý domaci garaznik vystreli u mě by to stálo o tolik a tolik měně, přitom ani nevedel co ta cena za praci obsahuje !!!

a gol je nechat si vymenit svíčky(ani nevedet proč) a za chvíli dát motorku na prohlídku po 24tis,kde se ty svíčky mění znova

vice k tomu nemám

dobrou.

Naposledy editováno 19.07.2015 00:28:38

Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 04:11 | Nahoru | #142
Aha, tak nakonec šlo jenom o nedostatečnou komunikaci, jak z jedné strany, tak z druhé strany. Prostě si neřekli všechno, je to ponaučení jak pro servis, tak pro zákazníka. Pak by nedocházelo k takovým nedorozuměním. Nezbývá těm, kterých se to týká, zajít někam na pivko a vyříkat si to bez emocí a výlevů na fórech. Aspoň já bych to takhle řešil, když práce byla odvedena za adekvátní odměnu, je zbytečné hledat na čí straně je větší vina, co jsme si to jsme si.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 08:21 | Nahoru | #143
Kovi> tak za prvé, nikdo tady nebreci, vyjadřujeme svou nespokojenost a každý ať sám usoudí zda-li tam půjde nebo ne, kdyby jsi lépe četl všiml by sis za tu jsme OBA! Za druhé si odpusť komenty ze bys tam babu nikdy neposlal když ani nevíš jaká je její profese a znalost. Za třetí, malý garaznik mi vždy zavolal když něco našel s dotazem jestli to má opravit nebo ne, v autorizaku si tedy dělají co chcou?! Když už jsi takový puntickar, 10 let stará stale není,...My se ptali proč se dávalo nové gufero? Pokud vím, to jsem si objednala při svém telefonátu! Takže asi tak!! Jo a v jednom mas pravdu, měla jsem to řešit hned na místě jak jsem chtěla,....

Naposledy editováno 19.07.2015 08:27:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 08:28 | Nahoru | #144

sebkova píše: Kovi> tak za prvé, nikdo tady nebreci, vyjadřujeme svou nespokojenost a každý ať sám usoudí zda-li tam půjde nebo ne, kdyby jsi lépe četl všiml by sis za tu jsme OBA! Za druhé si odpusť komenty ze bys tam babu nikdy neposlal když ani nevíš jaká je její profese a znalost. Za třetí, malý garaznik mi vždy zavolal když něco našel s dotazem jestli to má opravit nebo ne, v autorizaku si tedy dělají co chcou?! Když už jsi takový puntickar, 10 let stará stale není,...My se ptali proč se dávalo nové gufero? Pokud vím, to jsem si objednala při svém telefonátu! Takže asi tak!!



Sebkova, chápu tvoje rozčarování a rozhořčení, ale tak už to hoďte za hlavu, když jste tam jezdili předtím a byli jste spokojení, tak snad šlo jenom o nedorozumění, nic jiného, váznoucí komunikaci, to se stává, nikdo tě ojebat asi nechtěl a krátit si život rozčilováním nemá cenu, je třeba svět vidět taky trochu pozitivně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 09:51 | Nahoru | #145
onderfaus> dobře, házím to za hlavu

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 09:59 | Nahoru | #146

sebkova píše: onderfaus> dobře, házím to za hlavu



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 10:01 | Nahoru | #147
sebkova> Myslím že nejlepší bude když si to s majitelem servisu vyříkáte osobně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 10:03 | Nahoru | #148

dave-lister píše: sebkova> Myslím že nejlepší bude když si to s majitelem servisu vyříkáte osobně.



Bitka!!
Bitka!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 10:09 | Nahoru | #149
dave-lister> Bohužel, kvůli tomu hodinu do Opavy cestovat nebudeme, navíc když teď už tedy opravdu budeme odjíždět na dovolenou . Stát se stalo, my to nevyřešíme on už taky ne, budeme jezdit tam kam jsme jezdili a to tedy do Brna

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

19.7.2015 v 10:09 | Nahoru | #150
MedWed>
Téma je zamknuto


TOPlist