globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Autorizovaný servis Repremoto
 
15.7.2015 v 19:42
Ahoj všem,

kdyby jste někdo hledali výborný servis, který Vás oškube s důvěrou se dejte svůj motocykl do autorizáku v Opavě.

Při domluvě a podle popisu co chceme provést nám bylo sděleno že budeme platit tak 5-6tis. Jaké bylo ale naše překvapení když nám pán volal že si máme pro motorku přijet a z 5-6tis, bylo najednou 10570Kč. Za výměnu gufera a servisní prohlídky při 24tis. Brzdovka se měnila nedávno u nich v servise, a světe div se měli jsme ji opět na faktuře, když jsme se ptali proč bylo nám sděleno že technik na to zapomněl ale že to vlastně není tak velká položka (jako by to asi platil on) . A podle ceníku práce na tom dělal asi cca 12hod. hahahaha

Naposledy editováno 20.07.2015 12:22:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:47 | Nahoru | #1
Tofik> Já se jen divím tomu, že při přebírání motorky jsem na vás obou žádnou nespokojenost nepozoroval, otázky také žádné nepadaly, takže jsem pokládal vše za vysvětlené. Podstatné úkony máte vypsané na zakázce (třeba ventily nebo synchro), drobnější práce uvádí podrobně servisní plán Suzuki, spousta majitelů ho má pro svou motorku nastudovaný lépe než já. Vás jsem původně také pokládal za fundovanějšího motorkáře. Zjevně komunikace mezi námi neběžela optimálně, podle mého názoru z obou stran. Rozdíl mezi vašim chováním u nás a tady na fóru je pro mě velkým překvapením.
Zde se už k tomu nebudu dále vyjadřovat, jak jsem vám psal v SMS, rád si s vámi o servise promluvím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:57 | Nahoru | #2
geloš> no vidíš to, zakázku už sem nehodili kde je rozpis prací, tak to pak je těžký, když tu na fóru dostanem k dispozici jen konečnou fakturu...

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 23:05 | Nahoru | #3
geloš> Bohužel mám motocykl na ježdění, manuál jsem opravdu podrobně nestudoval, jelikož v dnešní době jsou autorizované servisy, kde mi poradí a vše potřebné vysvětlí. Spokojený jsem nebyl moje žena už vůbec, na moji prosbu se v tom nezačala rýpat tak jak chtěla, poučení pro mě, příště ji nechám,....Reagoval jsem na to co bylo napsáno na FA, kdybychom věděli o dalších X úkonech co jste tam údajně prováděli tvářili by jsme se asi jinak, na telefonát jste ji odpověděli že se tam nic extra nedělalo na email ji přišla odpověď nic neříkající jen že si má vážit kvalitní práce u relativně zánovního motocyklu,.... . Je to hold o servisu a přístupu k zákazníkům. Hlavni chyba byla v komunikaci, měli jste tam 2 tel. čísla ani na jeden jste nezavolali ani nenapsali a když se ozvala ona nikdo nebyl schopen ji vysvětlit co se tedy provádělo. A pokud jste mě tedy považoval za fundovanějšího motorkáře není pro mě odpověď na otázku: "proč se zase dávala nová brzdovka", no servisák si to neuvědomil, ale tak to zas není až tak velká položka dost solidní. Snad si vaši servisáci v budoucnu budou uvědomovat více věcí a zrychlí tempo,.....Pokud to chcete probírat můžete brnknout mé technicky neznalé ženě, ta si to jistě ráda poslechne ,.....
Téma je zamknuto


TOPlist