globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Autorizovaný servis Repremoto
 
15.7.2015 v 19:42
Ahoj všem,

kdyby jste někdo hledali výborný servis, který Vás oškube s důvěrou se dejte svůj motocykl do autorizáku v Opavě.

Při domluvě a podle popisu co chceme provést nám bylo sděleno že budeme platit tak 5-6tis. Jaké bylo ale naše překvapení když nám pán volal že si máme pro motorku přijet a z 5-6tis, bylo najednou 10570Kč. Za výměnu gufera a servisní prohlídky při 24tis. Brzdovka se měnila nedávno u nich v servise, a světe div se měli jsme ji opět na faktuře, když jsme se ptali proč bylo nám sděleno že technik na to zapomněl ale že to vlastně není tak velká položka (jako by to asi platil on) . A podle ceníku práce na tom dělal asi cca 12hod. hahahaha

Naposledy editováno 20.07.2015 12:22:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:32 | Nahoru | #1

geloš píše: Zdravím všechny, já jsem ten darebný servisák, o kterém se zde píše.
Vyjímečně se vyjádřím na fóru k záležitostem naší firmy REPREmoto.

Díky všem, kteří opravdu vědí jak to v branži chodí a napsali sem svůj rozumný příspěvek.
Vyváží se tím skazky typu "já bych to dal za 1,5 hodiny" nebo "generálka motoru za 5.000".

Uznávám, že komunikace o navýšení ceny neprobíhala, majitel s partnerkou odjeli na dovolenou
a když blokuje polorozebraná motorka zvedák, není čas ptát se kdo je kdo nebo nahánět majitele po světě.
Ložisko řízení nestojí majlant, pro jízdu je dost důležité a pozdější výměna by znamenala
montovat už jednou odstrojené díly.

Jinak myslím, že jsme na GSXR odvedli kus práce, 24.000 km prohlídka je podle servisních plánů Suzuki ta největší.
Kdyby Dewwil přihodil do své kalkulace taky ventily, synchronizace klapek, kontrolu chlazení,přívěry,
podvozku a další položky, vyšla by asi podobný výsledek. To vše je samozřejmě provedeno. Brzdovka vpředu byla rok stará, vzadu nevím,
než v tom dělat hokej, radši vyměním obě. Na čištění totálně zajebaného KN filtru padlo přípravku za víc peněz
a to měli od nás na oplátku gratis.

Zatím se tady nevyjádřil řidič a majitel motorky, zdál se mi docela v pohodě, celkově přičítám založení
tématu spíš typickým ženským vlastnostem jako je šetrnost nebo menší znalost techniky.

Mějte se všichni fajn a buďte kámoši se svými servisáky, my to pro vás děláme rádi.

Geloš



Zdravím pokud se tam provádělo tolik věcí tak je jasný, že i u mě by byla cena vyšší. .. Bohužel jsem vycházel podle položek z faktury co tu je a tam jsou pouze položky: olej, filtr, svíčky, tlumičový oil, ložiska a pak už jen pouze práce. Takže máte účetnictví průhledný asi jako AB Cardion starýho Abrahama ohledně MotoGP, nic ve zlým... Já mám třeba na faktuře u práce přesný čas kolik jsem s tím strávil, ale hlavně i co jsem dělal hodinu s rozvodama, další 2hodinky s tlumičema atd... Zákazník pak ví, že jsem mu ještě čistil filtr, třmeny, měnil brzd. kapalinu.... Takhle ani z vaší fakturace neví co se mu s moto dělalo. Co kdyby šel třeba reklamovat ty ventily nebo synchro klapek, či jinou práci co na faktuře není a byla fakticky na moto udělána? Asi by nepochodil, protože přece na faktuře nic takového přece není. Fakt to neber jako rejpání, ale jako konstruktivní kritiku, zákazníci by věděli hned co se na moto dělalo a co ne a zåroveň by to chránilo i vás při neoprávněných reklamacích, nebo si za rok vzpomenete, že jste třeba na týhle moto měnili brzdovku nebo čistili filtr či dělali ventilové vůle? Z faktury to vyčtete asi těžko...

(reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

18.7.2015 v 21:55 | Nahoru | #2

dewwil píše: Zdravím pokud se tam provádělo tolik věcí tak je jasný, že i u mě by byla cena vyšší. .. Bohužel jsem vycházel podle položek z faktury co tu je a tam jsou pouze položky: olej, filtr, svíčky, tlumičový oil, ložiska a pak už jen pouze práce. Takže máte účetnictví průhledný asi jako AB Cardion starýho Abrahama ohledně MotoGP, nic ve zlým... Já mám třeba na faktuře u práce přesný čas kolik jsem s tím strávil, ale hlavně i co jsem dělal hodinu s rozvodama, další 2hodinky s tlumičema atd... Zákazník pak ví, že jsem mu ještě čistil filtr, třmeny, měnil brzd. kapalinu.... Takhle ani z vaší fakturace neví co se mu s moto dělalo. Co kdyby šel třeba reklamovat ty ventily nebo synchro klapek, či jinou práci co na faktuře není a byla fakticky na moto udělána? Asi by nepochodil, protože přece na faktuře nic takového přece není. Fakt to neber jako rejpání, ale jako konstruktivní kritiku, zákazníci by věděli hned co se na moto dělalo a co ne a zåroveň by to chránilo i vás při neoprávněných reklamacích, nebo si za rok vzpomenete, že jste třeba na týhle moto měnili brzdovku nebo čistili filtr či dělali ventilové vůle? Z faktury to vyčtete asi těžko...


U nás před fakturací vystavuju zakázkový list, ve kterém je seznam provedených úkonů (bohužel do něj vepíšu max.asi 15 slov, díly a celkový čas zakázky. Přehled co a kdy jsem komu na motorce dělal mám velmi dobrý. Jen tam nenajdu, že olej se dělal 30 min, řetězovka třeba 60 min apod. Každý holt máme svůj systém.
Téma je zamknuto


TOPlist