Mám dotaz.Má někdo zkušenost s výměnou výfuků na vn 1700 tourer? Jelikož originály jsou fakt tichý,rozhodl jsem se pro změnu.Chci tam dát Cobry ale co se sondou?Pokud ji odpojím naskočí na displeji závada,pokud ji jenom vyndám z výfuku neobjeví se nic ale nevím co to bude dělat za jízdy.
Pokud s tím má někdo nějakou zkušenost budu rád za každou radu. Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Co s lambda sondou.
Bafan21 píše: V té džuzně necháš tu nefunkční lambdu...
Ale ne. Pokud ty výfuky mají závit na lambda sondu, normálně jí tam našroubuješ, připojíš a není co řešit. Pokud závit nemáš, lambdu tam logicky nedáš a pak přichází na řadu ten "odpor" ...
1 reakcí na tento příspěvek Co s lambda sondou.
1 reakcí na tento příspěvek Co s lambda sondou.
Takže rada - na soustruhu vytočit mufničku (už nevim co je tam za závit, ale je to s jemným stoupáním!) - ideálně z nerezu, navařit na novou koncovku nerezem a lambdu připojit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s lambda sondou.
Zdarec.Tak to mám potvrzený přímo od výrobce.Na Tri Oval otvor na lambdu nedělaj,takže to budu řešit stejným způsobem jak jsi popisoval Ty.Takovej pakec to neni a ta lambda tam bejt musí.
Jinak všem díky za odpověď.Už se těšim až je tam namontuju,ty origo jsou fakt děsný.To i Babeta mojí ženy má daleko lepší zvuk a úprava trvala cca 20 minut.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s lambda sondou.
1 reakcí na tento příspěvek Co s lambda sondou.
s katalyzátorem to nutně nemá nic společného,ale bývá pravidlem,že když je lambda,tak je i kat.
1 reakcí na tento příspěvek Co s lambda sondou.
V souvislosti s tímto bych se chtěl zkušených zeptat, kde se katalyzátor nachází? U některých modelů motorek (ne nutně kawa) je ve svodech, tedy před mafflerem/tlumičem. Tady by stačilo při výměně tlumičů zachovat umístění lambda senzoru. Byl-li by až v "tlumiči", tedy s výměnou tlumičů by došlo i k odstranění katalyzátoru, tak lambda senzor postrádá smysl a šel by nahradit eliminátorem/odporem.
Pokud nový výfuk nemá nátrubek na lambdu, pak je rozhodně lepší ho tam navařit. Jestli se v budoucnu budou měřit emise tak bez lambdy to neprojde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s lambda sondou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s lambda sondou.
Nicméně se snažím dopátrat, jestli je kat až v "tlumiči" (maffleru), tj. pokud vyměním tlumič za řekněme V&H, jestli tím přijdu i o katalyzátor, což bych nechtěl, pokud nebudu muset?
Další věc je, že port na lambda sondu je v továrním tlumiči - na spojovacím krčku. Tedy odmotnováním továrního maffleru by šla i lambda pryč. Samozřejmě by šla nechat na nový maffler navařit matka pro lambdu, ale při absenci katalyzátoru a s úpravou řidicí jednotky mi přijde zbytečné řezat do nového výfuku....
Vyvrtat díru a přivařit mufnu, to není snad tak náročné, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Co s lambda sondou.
Naposledy editováno 27.02.2018 14:45:56
Jaké důsledky to má, to co zde radíte (odpor) to si přečtěte v textu u ostatních nahoře (spotřeba, opotřebení motoru, likvidace katu, narušení adaptací, emise atd.).
A můžete to s plnou hubou interpunkcí obhájit. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Co s lambda sondou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VN 1700 maximálna rýchlosť Kawasaki VN 1700 Classic Tourer | masochod | 20 | 27.8.2022 v 14:33 Rocko |
Pevné boční kufry na cruiser (Highw... Kawasaki VN 1700 Classic Tourer, Moto Guzzi Californ... | fatman | 4 | 6.6.2016 v 07:18 fatman |
excentrická pneu Kawasaki VN 1700 Classic Tourer | dobry.duch | 10 | 4.5.2011 v 16:57 banda1250 |