Mám dotaz.Má někdo zkušenost s výměnou výfuků na vn 1700 tourer? Jelikož originály jsou fakt tichý,rozhodl jsem se pro změnu.Chci tam dát Cobry ale co se sondou?Pokud ji odpojím naskočí na displeji závada,pokud ji jenom vyndám z výfuku neobjeví se nic ale nevím co to bude dělat za jízdy.
Pokud s tím má někdo nějakou zkušenost budu rád za každou radu. Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Co s lambda sondou.
V souvislosti s tímto bych se chtěl zkušených zeptat, kde se katalyzátor nachází? U některých modelů motorek (ne nutně kawa) je ve svodech, tedy před mafflerem/tlumičem. Tady by stačilo při výměně tlumičů zachovat umístění lambda senzoru. Byl-li by až v "tlumiči", tedy s výměnou tlumičů by došlo i k odstranění katalyzátoru, tak lambda senzor postrádá smysl a šel by nahradit eliminátorem/odporem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s lambda sondou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VN 1700 maximálna rýchlosť Kawasaki VN 1700 Classic Tourer | masochod | 20 | 27.8.2022 v 14:33 Rocko |
Pevné boční kufry na cruiser (Highw... Kawasaki VN 1700 Classic Tourer, Moto Guzzi Californ... | fatman | 4 | 6.6.2016 v 07:18 fatman |
excentrická pneu Kawasaki VN 1700 Classic Tourer | dobry.duch | 10 | 4.5.2011 v 16:57 banda1250 |