1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21-4kvalt
Jinak vim ze kdysi nejaka vznikla ve svazarmu. Kamarad s ni ma pareza a odmitl ho vymenit za noveho mercedesa.
Ale nevim jestli ti jde o nejakou ratitu nebo proste jen dalsi rychlost do pionyra.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt
Willow999 píše: V_i_c_i> Aby mi pionýr rychleji výtahl maximální rychlost. Poraďte jaké koliv úpravy, díky
Pokud sám nemáš potřebné odborné znalosti tak rychlost tvého pionýra závisí jen a pouze na tloušťce tvé peněženky..o ničem jiném to není
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21-4kvalt
Je toho mraky. Od dobovych uprav co najdes na netu az po to co si kazdy drzi pod poklickou aby to nekdo jiny nekopiroval protoze to stalo spousty casu a penez.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt
Willow999 píše: V_i_c_i> Aby mi pionýr rychleji výtahl maximální rychlost. Poraďte jaké koliv úpravy, díky
Na pionýru zvednout výkon moc nejde,tedy jde,ale když se dostaneš s penězi na zhruba cenu 125 motorky.Nevyplatí se to.pokud chceš zvednout výkon na pionýru,kup si Simsona.Vytáhnout rychleji maximálku na slabém pionýru,znamená motor překopat.Leštěné kanály,upravená hlava,upravená klikovka,upravené sání,výfuk odladění přímo k motoru.Těch zásahů je moc,ale musím tě upozornit ještě na jednu a docela zásadní věc.Pokud si takový motor náhodou postavíš,nebo necháš postavit.Budeš dělat GO i několikrát za sezonu.Motory na fichtlcap,někdy vydrží i třeba dva dny jízdy.Měli jsme takto stavěného Stadiona a motor se dělal každých zhruba 300 km.Vítězslav_Máří píše: Na pionýru zvednout výkon moc nejde,tedy jde,ale když se dostaneš s penězi na zhruba cenu 125 motorky.Nevyplatí se to.pokud chceš zvednout výkon na pionýru,kup si Simsona.Vytáhnout rychleji maximálku na slabém pionýru,znamená motor překopat.Leštěné kanály,upravená hlava,upravená klikovka,upravené sání,výfuk odladění přímo k motoru.Těch zásahů je moc,ale musím tě upozornit ještě na jednu a docela zásadní věc.Pokud si takový motor náhodou postavíš,nebo necháš postavit.Budeš dělat GO i několikrát za sezonu.Motory na fichtlcap,někdy vydrží i třeba dva dny jízdy.Měli jsme takto stavěného Stadiona a motor se dělal každých zhruba 300 km.
Kamos (ten co resil ten ctyrkvalt) jezdi fichtl cup. Krome toho ze si sam dela kliky, valce, vyfuky, dokaze si i motor odbrzdit.
Ma na tom ted asi 12 koni a motor mu vydrzi testovani, rozjizdky, zavod a ma jistotu ze dalsi rozjizdky a zavod ten motor neda...300 km je proti tomu sen.
A ver ze i kdyz udela dva stejne motory, nejsou na tom vykonove stejne. Ne spickou, ale prubehem. A dohanet to pak sanim a vyfukem je hodne tezke i kdyz uz mas nejake znalosti a zkusenosti. A bez brzdy nerealne.
Ale jako odrazovy mustek ber vicekanalovy valec, odlehcenou kliku, jazyckove sani, jiny karbec, jiny vyfuk, lehci jednokrouzkovy pist a pak uz si budes umet poradit sam co dal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt
3 nebo 4 kvalt na stejnym motoru je ku..a rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21-4kvalt
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21-4kvalt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt
Tombik píše: Pošli mi motor, pošli mi tu převodovku i s automatem co tam chceš narvat, já si budu psát o peníze a na konci bude fichtl se čtyřkvaltem. Kolik to bude stát peněz netuším. Kdyžtak PM .
A nakonec nebude čtyřkvalt ani peníze a po tobě se slehne zem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt
hrnous píše: Pokud sám nemáš potřebné odborné znalosti tak rychlost tvého pionýra závisí jen a pouze na tloušťce tvé peněženky..o ničem jiném to není
Kdysi jeden (asi moudrý) muž řekl, že když se nedostatečný výkon stroje nahradí sebevražendými sklony jezdce, pak je všechno v pohodě a dá se stíhat i mnohem silnějším strojům ...
Takže to není o 25 tis Kč, ale o šikovnosti a zručnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt
Lion píše: los-fazeros> u pionýra, kterej trojku měl jen po rovině a jel 60 kmh??
to že čtyřstupňová převodovka bude jinak odstupňovaná je snad jasný, nebo myslíš že se jen přidá nějaká 4. rychlost? Přemejšlej než něco napíšeš.
Mimo to, když jsem si v 15ti letech jako ucho ladil 21fichtla, zcela "amatersky" s pilníkem smirkem a brusnou pastou jsem docílil běžně dosažitelné maximálky p rovině přes 80km/h . Týpky na simálech jsem běžně spraskal. Co bych tenkrát dal za čtyřstupňovou převodovku, v ´94 roce byl internet v začátku, něčo se o ní vědělo z doslechu, ale přes 100známejch...takže spíš pohádka než skutečnost....
Ale je to všechno na hovno, pokud napřed motor neroztočíš přes 8tis ot. a nenajdeš tam alespoň 5koní.
Já mám na mopedu dvoukvalt (tříkvalt bez jedničky) a jede to přes 110...
Ale má to přes 10 koní
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21-4kvalt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21-4kvalt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt
Tombik píše: Strejdapompo> Nestačilo by na soustruhu stočit hřídele? Akorát potom znovu cementace a povrchový kalení...
Potom bys to mohl hodit rovnou do šrotu
Naposledy editováno 23.12.2014 20:10:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt
Naposledy editováno 23.12.2014 22:12:14