globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 21-4kvalt
22.12.2014 v 17:44
Zdravím motorkáři, chtěl bych se vás zeptat, jestli existoval 4kvalt na pionýra bez útoku do půlek motorů a jen vyměnil vnitřek (ozub.kola, apod.). Pokud ano, rád bych se dozvěděl více. Zda existuje nějaké schéma pro 4kvalt, apod. Jen mi tu hažte informace, díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt

22.12.2014 v 18:49 | Nahoru | #1

Willow999 píše: V_i_c_i> Aby mi pionýr rychleji výtahl maximální rychlost. Poraďte jaké koliv úpravy, díky

Na pionýru zvednout výkon moc nejde,tedy jde,ale když se dostaneš s penězi na zhruba cenu 125 motorky.Nevyplatí se to.pokud chceš zvednout výkon na pionýru,kup si Simsona.Vytáhnout rychleji maximálku na slabém pionýru,znamená motor překopat.Leštěné kanály,upravená hlava,upravená klikovka,upravené sání,výfuk odladění přímo k motoru.Těch zásahů je moc,ale musím tě upozornit ještě na jednu a docela zásadní věc.Pokud si takový motor náhodou postavíš,nebo necháš postavit.Budeš dělat GO i několikrát za sezonu.Motory na fichtlcap,někdy vydrží i třeba dva dny jízdy.Měli jsme takto stavěného Stadiona a motor se dělal každých zhruba 300 km.

(reakce na) Jawa 21-4kvalt

22.12.2014 v 19:06 | Nahoru | #2

Vítězslav_Máří píše: Na pionýru zvednout výkon moc nejde,tedy jde,ale když se dostaneš s penězi na zhruba cenu 125 motorky.Nevyplatí se to.pokud chceš zvednout výkon na pionýru,kup si Simsona.Vytáhnout rychleji maximálku na slabém pionýru,znamená motor překopat.Leštěné kanály,upravená hlava,upravená klikovka,upravené sání,výfuk odladění přímo k motoru.Těch zásahů je moc,ale musím tě upozornit ještě na jednu a docela zásadní věc.Pokud si takový motor náhodou postavíš,nebo necháš postavit.Budeš dělat GO i několikrát za sezonu.Motory na fichtlcap,někdy vydrží i třeba dva dny jízdy.Měli jsme takto stavěného Stadiona a motor se dělal každých zhruba 300 km.



Kamos (ten co resil ten ctyrkvalt) jezdi fichtl cup. Krome toho ze si sam dela kliky, valce, vyfuky, dokaze si i motor odbrzdit.
Ma na tom ted asi 12 koni a motor mu vydrzi testovani, rozjizdky, zavod a ma jistotu ze dalsi rozjizdky a zavod ten motor neda...300 km je proti tomu sen.
A ver ze i kdyz udela dva stejne motory, nejsou na tom vykonove stejne. Ne spickou, ale prubehem. A dohanet to pak sanim a vyfukem je hodne tezke i kdyz uz mas nejake znalosti a zkusenosti. A bez brzdy nerealne.
Ale jako odrazovy mustek ber vicekanalovy valec, odlehcenou kliku, jazyckove sani, jiny karbec, jiny vyfuk, lehci jednokrouzkovy pist a pak uz si budes umet poradit sam co dal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist