globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 21-4kvalt
22.12.2014 v 17:44
Zdravím motorkáři, chtěl bych se vás zeptat, jestli existoval 4kvalt na pionýra bez útoku do půlek motorů a jen vyměnil vnitřek (ozub.kola, apod.). Pokud ano, rád bych se dozvěděl více. Zda existuje nějaké schéma pro 4kvalt, apod. Jen mi tu hažte informace, díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt

23.12.2014 v 22:10 | Nahoru | #1
Stana.k.> Důvod? Pokud mám velkou hřídel do malé díry, tak převrtám, vyhrubuju, vystružím díru a udělám si nový futro, anebo osoustružím hřídel na původní futro. Kde je problém? Pokud se bojíš vrypu v místě přechodu průměrů, dám tam nějakej roztomilej radius a ten stejnej nebo menší na futro. A myslím si, že přesoustružit hřídel a následně cementace a kalení je jednoduší, než na mašinu upínat karter a vůči vřetenu centrovat díru v karteru a potom to složitě předělávat.

Naposledy editováno 23.12.2014 22:12:14

(reakce na) Jawa 21-4kvalt

24.12.2014 v 12:10 | Nahoru | #2

Tombik píše: Stana.k.> Důvod? Pokud mám velkou hřídel do malé díry, tak převrtám, vyhrubuju, vystružím díru a udělám si nový futro, anebo osoustružím hřídel na původní futro. Kde je problém? Pokud se bojíš vrypu v místě přechodu průměrů, dám tam nějakej roztomilej radius a ten stejnej nebo menší na futro. A myslím si, že přesoustružit hřídel a následně cementace a kalení je jednoduší, než na mašinu upínat karter a vůči vřetenu centrovat díru v karteru a potom to složitě předělávat.



Upinání by bylo horší, to každopádně. Mě šlo o to jenom že tu hřídel nemůžeš přesoustružit a pak cementovat, kalit. Celé by se ti to teplem pohlo, to ozubení by bylo v háji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist