globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 21-4kvalt
22.12.2014 v 17:44
Zdravím motorkáři, chtěl bych se vás zeptat, jestli existoval 4kvalt na pionýra bez útoku do půlek motorů a jen vyměnil vnitřek (ozub.kola, apod.). Pokud ano, rád bych se dozvěděl více. Zda existuje nějaké schéma pro 4kvalt, apod. Jen mi tu hažte informace, díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt

22.12.2014 v 18:06 | Nahoru | #1
V_i_c_i> Aby mi pionýr rychleji výtahl maximální rychlost. Poraďte jaké koliv úpravy, díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt

22.12.2014 v 18:29 | Nahoru | #2

Willow999 píše: V_i_c_i> Aby mi pionýr rychleji výtahl maximální rychlost. Poraďte jaké koliv úpravy, díky


Pokud sám nemáš potřebné odborné znalosti tak rychlost tvého pionýra závisí jen a pouze na tloušťce tvé peněženky..o ničem jiném to není

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt

22.12.2014 v 18:49 | Nahoru | #3

Willow999 píše: V_i_c_i> Aby mi pionýr rychleji výtahl maximální rychlost. Poraďte jaké koliv úpravy, díky

Na pionýru zvednout výkon moc nejde,tedy jde,ale když se dostaneš s penězi na zhruba cenu 125 motorky.Nevyplatí se to.pokud chceš zvednout výkon na pionýru,kup si Simsona.Vytáhnout rychleji maximálku na slabém pionýru,znamená motor překopat.Leštěné kanály,upravená hlava,upravená klikovka,upravené sání,výfuk odladění přímo k motoru.Těch zásahů je moc,ale musím tě upozornit ještě na jednu a docela zásadní věc.Pokud si takový motor náhodou postavíš,nebo necháš postavit.Budeš dělat GO i několikrát za sezonu.Motory na fichtlcap,někdy vydrží i třeba dva dny jízdy.Měli jsme takto stavěného Stadiona a motor se dělal každých zhruba 300 km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist