globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 21-4kvalt
22.12.2014 v 17:44
Zdravím motorkáři, chtěl bych se vás zeptat, jestli existoval 4kvalt na pionýra bez útoku do půlek motorů a jen vyměnil vnitřek (ozub.kola, apod.). Pokud ano, rád bych se dozvěděl více. Zda existuje nějaké schéma pro 4kvalt, apod. Jen mi tu hažte informace, díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt

23.12.2014 v 20:09 | Nahoru | #1

Tombik píše: Strejdapompo> Nestačilo by na soustruhu stočit hřídele? Akorát potom znovu cementace a povrchový kalení...



Potom bys to mohl hodit rovnou do šrotu

Naposledy editováno 23.12.2014 20:10:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21-4kvalt

23.12.2014 v 22:10 | Nahoru | #2
Stana.k.> Důvod? Pokud mám velkou hřídel do malé díry, tak převrtám, vyhrubuju, vystružím díru a udělám si nový futro, anebo osoustružím hřídel na původní futro. Kde je problém? Pokud se bojíš vrypu v místě přechodu průměrů, dám tam nějakej roztomilej radius a ten stejnej nebo menší na futro. A myslím si, že přesoustružit hřídel a následně cementace a kalení je jednoduší, než na mašinu upínat karter a vůči vřetenu centrovat díru v karteru a potom to složitě předělávat.

Naposledy editováno 23.12.2014 22:12:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist