Velikost alespoň střední,nejlépe větší.
Jaký typ,motor,značku,nejlépe konkrétní zkušenosti s určitými typy?
Co tak koukám po netu,tak Iveca a Sprintery jsou v této cenové hladině vylítané na pokraji smrti,s ostatníma značkama nemám žádnou zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
los-fazeros píše: A co trafic, ten náš ´06 2,0dci 66kw má 508tis a drží.a pokud už se nedá koupit, je tu novej trafic.
pls. dokážeš shrnou, co podstatného se za těch 508t měnilo, řešilo? Spojka? Turbo? Převodovka? aj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
myslim že 2x se dělaly čepy,kotouče,tlumiče,
1x čištění vstřiků - nepravidelnej chod
1x nový palivový čerpadlo v nádrži
1x spojka
pravidelnej servis
motor/turbo/převodovka původní.
ale musím říct že převodovka začíná bejt lehounce hlučná.
je to facelift,takže novější motor a převodovka.
jinak samej spotřebák, nic zásadního.
ale je třeba říci, že to najezdilo 80% dálnici čr - france - čr.
jo a lanovody ruční rzdy teď došly
ale co je mazec, je kultivovanej chod, a nula spotřeba oleje.
horší je odstupňování převodovky, jede to pěkně,ale předjíždění je hodně slabý.
Naposledy editováno 01.12.2014 17:33:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
před face to prej stojí za ho... (motory/převody)
+výměna brzd.desek... svezení super, ale dálnice trága ve 130 vytočenej motor a randál..
Při 130tkm jí v roce 2009 vzala voda a šla do šmelcu...
Na rychlo sem koupil, první dodávku co stála v bazaru: Caravelu T4 r2001, 2,4D na budíku 250t, Subjektivně lepší, pevnější a přesnější auto, než byla "zánovní" T5...
Vyměnil žhaviče a výfuk a najel 60t bez "šáhnutí"... samo D-bez turba, byl lehce lenoch a s přibývajícím věkem, mě začla chybět klima caravela šla do trhu a nedávno jsem vzal fungla "teď už starého" trafika 2.0dci 66kw, za super doprodejovou cenu... tak se vyptávám co mě čeká
Jinak proti transportéru, je trafic v základu 6kvalt, klima, základní eletrika, jistě, zpracování, palubka, plasty aj. bída ale svezení super, olej nežere, a pohodlí, tichost+sedačky se se základní T5 nedá srovnat...
Do VW když doložím: šestikvalt, klimu+el. tak cenový rozdíl už je závratný
z jeho ročních nákladů na provoz bych si mohl koupit pěknou motorku...
ta t5 dopadla dobře...
Naposledy editováno 01.12.2014 18:46:44
Jinak jediné co jako normální šofér, u trafica, nemůžu skousnout(a asi budu řešit tuzingem) je absence teploměru má jen kontrolku přehřátí a třeba v létě, při tažení podvalu, bych rád měl občas přehled...
Jinak sem čuměl, jak Trafikovejch 66kw bez problémů a ochotně, fičí s podvalem+JEEPem(2,1t)
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
Fakt bych "trafu" vytknul mrak jiných drobností, ale 66kw né jiné to určitě bude při pravidelném ježdění s tunou nákladu...
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
Ale na dalnici do 120 hned, do 14 to dolezlo, a pak to nedelalo nic, at sem stal na plnym, nebo na pul plynu, nic, zadna zmena .... me na 92kW motor celkem zklamalo, a mluvim o tachometru.
Ale mozna jsem jen jel tady kousek ... sjezd, najezd, kousek, zase sjezd .... mozna kdy zmu da clovek cas tak pak sype lip
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
Stev píše: Ozzy_> píšeš o dodávce? To je hodnocení jako kdybys chtěl jezdit na R6 enduro
Mnojo, ja vim, jsem hovado Ale sportovni vykony resim v zatackach a jen jsem zkousel co ten podvozek unese .... aby clovek nebyl prekvapenej.
Na dalnici vetsinou cloveka ceka dlouha cesta, a achtel by aby to odsejpalo a tech 140 tachoometrovejch to jelo rychle, furt, zadarmo, a byla tam rezerva neco predject ... a ta mi prijde ze tam fakt neni :(
Ale asi sem fakt hovado Presvedcili ste me ze 92kW motor bude muset stacit.
Pritom ja nejezdim zadnejma trhacema ... vetsinou Mazdou 3 1.6 benzin 77kW ....