Teď ale otázka kde sehnat nový?? Když jsem hledal alternátor na ETX mašlo mi to podle obrázku jiný... a tuareg to samé... i regulátor dobíjení mám jiný - spíč jako na aprilii AF1 Futura.... jsem s toho zmatený a nevím co s tím... poraďte prosím. přikládám fotky alternátoru a v mém profilu můžete kouknout na celou motorku.
Budu rád za každou radu. Díky Láďa
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Tuareg ETX 125 ??
JInak ze by vsechny mely 0 ohmu to je divny, to by vypadalo ze to je slusly nekde na zacatku v kabelu nebo tesne zanim.
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Tuareg ETX 125 ??
gugo píše: Projet tipmoto na dily jestli tam neni nebo necha previnout.
JInak ze by vsechny mely 0 ohmu to je divny, to by vypadalo ze to je slusly nekde na zacatku v kabelu nebo tesne zanim.
2 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Tuareg ETX 125 ??
Majiteli vlákna :
Je to zalitý podle mě epoxidem, když to ohřeješ na dost vysokou teplotu podle mě toho epoxidu se zbavíš... ( shoří ) a myslím si že se z toho ty cívky dají vypreparovat.... pořád lepší než 11 000.... pokud se ti to povede nepoškozeně rozebrat tak že budeš mit tu hvězdici s cívkami a ten železnej bazmek co to drží zvlášť máš dosst velkou pravděpodobnost, že se ti to povede převinout.... tloušťku drátu si necháš navinout stejnou nebo o pár desetinek větší, počty závitů musíš do navijárny sdělit...
Pravděpodobně tam bude 3 cívky nabíjecí ( v sééérii) pro každou fázi a a ještě někam povedou 2 dráty ( možná čidlo polohy kliky )
Podle mě to neni ztracený.... , za zkoušku nic nedáš a jestli jsi si jistý že to je v prdeli a nebo neumíš měřit ( ne každý multimetr umí malé odpory s nějakou rozumnou přesností)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení Tuareg ETX 125 ??
VITEK_M píše: co z toho plyne? nekupujte si italský starý mrdky když nevíte co kupujete...
Majiteli vlákna :
Je to zalitý podle mě epoxidem, když to ohřeješ na dost vysokou teplotu podle mě toho epoxidu se zbavíš... ( shoří ) a myslím si že se z toho ty cívky dají vypreparovat.... pořád lepší než 11 000.... pokud se ti to povede nepoškozeně rozebrat tak že budeš mit tu hvězdici s cívkami a ten železnej bazmek co to drží zvlášť máš dosst velkou pravděpodobnost, že se ti to povede převinout.... tloušťku drátu si necháš navinout stejnou nebo o pár desetinek větší, počty závitů musíš do navijárny sdělit...
Pravděpodobně tam bude 3 cívky nabíjecí ( v sééérii) pro každou fázi a a ještě někam povedou 2 dráty ( možná čidlo polohy kliky )
Podle mě to neni ztracený.... , za zkoušku nic nedáš a jestli jsi si jistý že to je v prdeli a nebo neumíš měřit ( ne každý multimetr umí malé odpory s nějakou rozumnou přesností)
proboha at nic nevari a da to nekomu kdo to previne. Treba tu , zdoj odsud , vsichni chvalili.
Dále mě dost překvapilo že kabel, který ukazuje na přístrojové desce zda dobíjíme nebo ne byl odpojen, jinými slovy nebylo ho kam strčit... podle mého by měl jít do regulátoru nebo né? regulátor má pouze čtyři zdířky a ostatní jsou zaslepené... tak mě napadá jestli tam ten regulátor vůbec patří nebo jestli to není nějaká složenina. Prosím majitele těchto modelů jestli by mi poradili kam kablík kontrolky dobíjení dát případně zda tam mám správný regulátor nebo nějakou náhražku... přikládám foto regulátoru... Díky za příspěvky
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Tuareg ETX 125 ??
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Tuareg ETX 125 ??
kazdopadne v tvem pripade bych odpojil altik , nahodil a zmeril, pokud bude ta asymetri napeti na naprazdno tak je jasny ze to je altik.
Z alternátoru totiž vede pět kabelů, dva z nich jsou modré a dva modré vstupují i do regulátoru... potom jsou tři další: zelený, červený a černý, které vedou k zapalování a bez kterých to nejde nakopnout, takže poslední moje domněnka je ta že tři kabely jsou k zapalování a dva z nich z alternátoru... nejedná se tedy o dvoufázový alternátor? já už fakt nevím a jsem z toho už docela na paštiku...
A vše už fachčí jak má - včera nalítány dvě motohodiny a baterka OK
I když tento stroj nebyl můj první, s problémem s dobíjením jsem se setkal až teď, takže to byla má premiéra, která mi dost dala a jsem v podstatě rád že jsem měl možnost získat nějaké další info o tom "jak věci pracují" Díky všem zúčastněným mé diskuze Létajícímu bahnu zdar!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vymačkaný karter Aprilia RX 125, Aprilia ETX 125 | Folby | 16 | 18.8.2020 v 11:33 Folby |
Nikde nic není Aprilia ETX 125 | Matvik | 8 | 23.1.2020 v 14:27 Johnny83 |
Problém se řazením Aprilia ETX 125 | RespiteCz | 2 | 20.9.2018 v 12:45 Vojtek77 |
Víčko nádrže Aprilia ETX 125 | Mauglí888 | 4 | 16.8.2017 v 11:26 gio9 |
Přední kolo Aprilia ETX 125 | Matvik | 3 | 29.9.2016 v 20:04 topper-harley |