Všichni vozí chromovat k vám, to tam nemáš nikoho známého?
Naposledy editováno 27.09.2014 21:36:38
2 reakcí na tento příspěvek Linkování
O té chromové folii bych dost pochyboval, někde jsem kdysi viděl klip o "stříkaném" chromu, šlo skutečně o nástřik, takže klidně i na plasty, ale co pamatuju, vyžadovalo to dost složitou přípravu povrchu. U klasického chromování je třeba nádrž pořádně očistit, hrubě rozleštit, pomědit, rozleštit do zrcadla, poniklovat, opět rozleštit do zrcadla a pak nachromovat - vrstvička chromu je tak tenká, že lesk závisí na lesklosti podkladu - sebemenší nepřesnosti pak budou na chromu vidět. Ale na druhou stranu, kvalitně provedení chromový povlak vydrží věčně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Linkování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Linkování
tady to dělá jeden kluk stou folií musíte uznat že je to pěkný :)
taky sem si to představoval jinak že si to nechám všechno nachromovat ale nemám na to prostě
1 reakcí na tento příspěvek Linkování
Edit.K tomu tvému odkazu na stránku renovace,toto není renovace.Při renovaci se motocykl dává do původního stavu,ale tem člověk tam má některé díly z 559 a některé z 353,potlučená kolena výfuku atd...
Naposledy editováno 28.09.2014 09:02:49
1 reakcí na tento příspěvek Linkování
Být tebou, šel bych cestou, co ti radí kluci. Červených chromovaných jawek jezdí tisíce, když si uděláš pěknou lidovku alespoň se odlišíš a bude to, alespoň dle mého názoru, vypadat daleko lépe, než pseudochrom.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Linkování
Naposledy editováno 29.09.2014 11:44:53
1 reakcí na tento příspěvek Linkování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Linkování
Největší pakárna bude s těmi doutníky - neradi toto chromují, jelikož uvnitř usazený karbon ničí lázně. Pokud to ale vypadá jen na povrchovou korozi, můžeš zkusit trik s otíráním papírem, nebo hadrem namočeným v Coca-Cole (ano, funguje to - obsažená kyselina fosforečná chrom dobře očistí - pohledej na YT, je tam takových triků plno, vesměs s "lišatými" výfuky u skútrů po zimním provozu). K tomu Tě čeká zřejmě nové lakování všech krytů, blatníků, nevíš, v jakém stavu je motor - tam přinejmenším sundat hlavu a válec, válec opískovat a stříknout na černo. A podívej se na motor, jaký typ na něm bude vyražen. Ta motorka vypadá spíš jako 559, než 353. Ale byla kupa mezitypů. Dle tvaru válce bych ale já osobně řekl, že je to motor "panelka". K tomu brzdy, ložiska, nové potažení sedla... zrenovovat Jawu z tohoto, celkem dedzolátního stavu - počítej s náklady kolem 40 - 50000,-
lak sem včera dodělal :) motor sem poskládal cca před měsícem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Linkování
J.M.K. píše: jindrazahor1997> Bez urážky, ale řešíš, jak "ochcat" chromování nádrže a přitom, podívej se na ty ráfky, špajchny, kolena, doutníky... to všechno budeš muset nechat nachromovat a v tom už se náklady na chromování nádrže prakticky ztratí. Leda, že bys to chtěl zprasit stříbřenkou, ovšem to už bude na Tobě - pak to ale s renovací nebude mít nic společného.
Největší pakárna bude s těmi doutníky - neradi toto chromují, jelikož uvnitř usazený karbon ničí lázně. Pokud to ale vypadá jen na povrchovou korozi, můžeš zkusit trik s otíráním papírem, nebo hadrem namočeným v Coca-Cole (ano, funguje to - obsažená kyselina fosforečná chrom dobře očistí - pohledej na YT, je tam takových triků plno, vesměs s "lišatými" výfuky u skútrů po zimním provozu). K tomu Tě čeká zřejmě nové lakování všech krytů, blatníků, nevíš, v jakém stavu je motor - tam přinejmenším sundat hlavu a válec, válec opískovat a stříknout na černo. A podívej se na motor, jaký typ na něm bude vyražen. Ta motorka vypadá spíš jako 559, než 353. Ale byla kupa mezitypů. Dle tvaru válce bych ale já osobně řekl, že je to motor "panelka". K tomu brzdy, ložiska, nové potažení sedla... zrenovovat Jawu z tohoto, celkem dedzolátního stavu - počítej s náklady kolem 40 - 50000,-
Celošedé nádrže měly i Péráky, nebo i stříbrněnkou http://www.veteranf...9022001358946980.jpg a obráceně malé kývačky měly jen lakované boky krémovou bílou (viz foto http://sudetenjawa..../bar175_356_1958.jpg). Mám doma i foto kde je velká kývačka s celošedou nádrží!
A pokud se bavíme o šedé u kývaček tak ta celolakovaná nádrž s červenýma linkana je jakoby "metalíza" nebo jak to nazvat a ta co má šedě lakované boky je jen šedá (bílá+černá). Jakože nejde o identické typy barev.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3897, 3898] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116913 | Dnes v 21:30 Vlasťák1973 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |