1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlné moto na cesty pro dva
Dutohlav_Rimmer píše: BMW R1150RT je super stroj. Na ničem lepším jsem v životě nejel (krom R1200RT) Jakmile se dá do pohybu, váha klesne na nulu. Ovladatelnost perfektní (daleko lepší než moto jakékoli jiné značky - na BMW se nikdo nechytá), oproti K dost nižší váha (manipulace). Pohodlí geniální, spotřeba luxus, hodně nízké těžiště, atd. . Oproti cendurům je níž, což je plus... Za mě tedy RT
V čem konkrétně se na BMW žádná jiná značka nechytá? V odpružení telelever? To ti ovšem ale nesmí vadit, že nemáš od předního kola žádnou odezvu a při prudkým brždění se předek sice moc nepotápí, ale zase se zvedá zadek motorky. Nebo na prastarý vzducháč, který se svým projevem absolutně nehodí k tý automobilový jednokotoučový suchý spojce? Nebo snad na kardan s projevem rumpálu a hlučnou převodovku? Nebo snad cenama náhradních dílů?
Měl jsem R 1150 GS, který jsem do týdne překřtil na Grosse Scheisse. Největší klump jakej jsem si kdy koupil i když se jednalo o enormě vyvoněnej stav stroje. Nebylo to RTčko, ale v podstatě je celá řada R technicky totožná.
Měl jsem i Pan Europeana, toho novějšího - ST1300. To je úplně jiná liga a jízda na něm je jako z úplně jiný galaxie oproti tomu "nejlepšímu" BMW. Je to rozdíl jako mezi dvojkovou oktávií (Honda) a 120kou (BMW) .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlné moto na cesty pro dva
Piwell píše: Měl jsem R 1150 GS, který jsem do týdne překřtil na Grosse Scheisse. Největší klump jakej jsem si kdy koupil ...
Proti gustu žádnej dišputát
Fajn - tobě nevyhovovala.
Ale měl by ses v motorkách více orientovat
Půl mega prodaných strojů není náhoda.
Nebo se jen snažíš z nějakého osobního důvodu shodit bavoráka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlné moto na cesty pro dva
docent píše: Proti gustu žádnej dišputát
Fajn - tobě nevyhovovala.
Ale měl by ses v motorkách více orientovat
Půl mega prodaných strojů není náhoda.
Nebo se jen snažíš z nějakého osobního důvodu shodit bavoráka?
Tak nezlob se na mě, ale japonských značek se prodává mnohem víc. Žeby náhoda? Ale já se o tom nechci hádat. Jen to byla reakce na vychvalování BMW až do nebe. Už je tu o tom popsáno mnoho, je to prostě vzhledem k technice předražená modla se zastaralou konstrukcí, kterou její příznivci obdivují natolik, že kdokoliv, kdo to vidí jinak, je nazván neznalcem a s rozčarováním všech baworákistů zůstává navždy nepochopen. Něco jako u H-D (je v mým "žebříčku" hned na 2. místě, po BMW). Prostě takový ty řeči "BMW je přece konečná, dál už nic není", "BMW je motorka napořád protože nic lepšího není" atp. už nemůžu ani slyšet protože to žádná hitparáda neni.
Nenarážim tim konkrétně na Dutohlav_Rimmer, ale obecně na všechny zarytý příznivce "kultovních" značek.
Vždycky jsem za toto tvrzení označen za člověka, který hledá sám sebe a neví co chce (když mu nevoní BMW ). Možná nevim co chci, ale rozhodně vim, co nechci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlné moto na cesty pro dva
Ale snažím se, aby mě to nehodilo do úplně stejného opačného postoje. Okaté hanění povedených strojů.
Jak jsem psal - respektuju, že tobě nevyhovovala. Máš na to plné právo. Jen mi připadalo, že trochu sklouzáváš do toho druhého extrému...
P.S. 500.000a víc prodaných strojů jednoho typu zase tolik není. To jsou právě ty úspěšné nadčasové konstrukce.
Naposledy editováno 22.09.2014 09:26:24
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlné moto na cesty pro dva
docent píše: Piwell> Budeš se možná divit, ale já to pociťuju úplně stejně (nekritické vychvalování jedné značky a hanění ostatních).
Ale snažím se, aby mě to nehodilo do úplně stejného opačného postoje. Okaté hanění povedených strojů.
Jak jsem psal - respektuju, že tobě nevyhovovala. Máš na to plné právo. Jen mi připadalo, že trochu sklouzáváš do toho druhého extrému...
P.S. 500.000 prodaných strojů jednoho typu zase tolik není. To jsou právě ty úspěšné nadčasové konstrukce.
Asi to tak může vypadat. Já měním motorky poměrně často, myslím, že mám s čím srovnávat, jezdil jsem samozřejmě i na motorkách, který jsem nevlastnil. Myslím, že nějaký zkušenosti a možnosti srovnání mám. Kdysi jsem po BMW pokukoval a jednou jí prostě zkusil. Dřív nebo pozdějš by to stejně přišlo. Asi jsem byl plný očekávání jak to bude nadprůměrný, jak to bude skvělý, jak od jsem od všech vždycky slýchával. A on skutek utek - příjemných překvapení moc nebylo, zato řada nepříjemných - deklarovaná nízká spotřeba se nekonala takže žádnej velkej dojezd, pohodlí nebylo nikterak brilantní, manipulace na místě špatná (výfuk vlevo, naložená motorka špatný těžiště - snaha padat na zem), spojka napřesdržku - v horách rychle horká a pak škube, spotřeba oleje, charakter motoru mi neseděl (ale to je samozřejmě subjektivní) - čekal jsem na ten obsah víc síly a aspoň malinkou výbušnost - a vono to tak nějak jede, ale bez emocí a s charakterem tramvaje, převodovka tvrdá, kardan jako na V3Sce, strašně mi vadilo, že chybí odezva od předního kola - prostě necítíš, co se s ním děje (proto taky BMW asi jako první přišlo s ABS na motorky, protože jednoduše muselo). No zkrátka jsem se spálil a poznal jsem, že lidi prostě buď záměrně kecaj, nebo šíří dál bludy a nebo prostě nemají srovnání. U některých je teda evidentní, že chtějí někam patřit, že mají GSo a šedou pouštní uniformu a banda takových si stále pochlebuje a plácá se po ramenou.
lesapan79 píše: Co jeto YCCS systém řazení?
Zdař,
je to dobrá vychytávka na pohodlné dlouhé cestování - převodovkový poloautomat, yamahácká verze řazení bez spojky.
http://www.motorkari...jr-1300-as-3322.html
http://www.motorkari...s-3894.html?kid=1339
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlné moto na cesty pro dva
lesapan79 píše: Tak do toho pujdu jen když mi někdo potvrdí bezproblémoví provoz s nájezdem alespon 100tis.
Zatím nikdo nic, tak bych pro začátek prošel články v místním motokatalogu (je jich tam docela dost o různých ročnících): http://www.motorkar...yamaha-fjr-1300.html
A taky bych se zkusil po večerech prokousat zdejší databází uživatelů:
http://www.motorkari...=35&s[model]=273
Momentálně tady je 104 současných plus minulých majitelů FJR 1300 - z toho už by se po oddělení zrna od plev zřejmě dal vytěžit nějaký objektivnější průnik informací. Prošel bych si podrobně všechny ty osobní recenze a pokusil se vytipovat zkušenější lidi s FJR 1300, které bych oslovil prostřednictvím PM s prosbou o jejich názor na věci, které ještě případně zůstaly nevyjasněné. Cenné by jistě bylo i vyjádření bývalých majitelů a důvody, proč měnili.
Naposledy editováno 01.10.2014 19:22:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |