Dej to na silikon a pakliže mezi kartery není milimetr fuka, nic nelapuj. V nouzi se dají lapovat o sebe. A pokud to jo budeš brousit na megnetce, počítej s tím, že se ti změní vůle v převodovce - to jen pro případ, aby jsi se nedivil, že až to sešroubuješ, nebude se ti předloha točit ve futrech. V tom případě ti nezbude než tam ten papír dát.
1 reakcí na tento příspěvek prosím poradte s konmpletaci motoru.
Já většinou používám červenej motorovej silikon, pracuje se mě s ním líp, ale nevypadá to úplně esteticky. Docela dobrej je i Paulin. Kartery se dají buď srovnat na frézce, případně smirkovej papír na kus silnýho sklo a na tom to zabrousit. Každopádně většinou je to zbytečná práce, ten motorovej silikon je schopnej pobrat docela velký nerovnosti, než podfoukne nebo začne téct.
S těma taiwanskýma klikovkama zkušenosti nemám, ale osobně bych radši nechal zrepasovat starou klikovku, máš jistotu že bude v pořádku a vycentrovaná.
2 reakcí na tento příspěvek prosím poradte s konmpletaci motoru.
yannick píše: Ja tam papirove tesneni mel. Bohuzel ho na netu ho nemohu nikde najit pokud mate nejaky web kde ho maji tak mi to prosim pisnete dekuji
Kup si těsnící papír a vystříhneš si ho. Dělá se v tloušťkách po 0,2mm.
Používám tmel lukopren, dělá se v různých barvách, takže pokud někomu vadí ta červená (pokud se to včas utře či precizně odřízne, není to vidět), takže třeba šedá barva a hnědopiši kolem toho mohou skákat s lupou...
http://www.kutilstvi...na-motory-aut-25-ml/
PS: jestli ještě někdo napíše něco o tom, že tam tmel (silikon=jen dokonalejší forma hermetiku) nepatří a origo tam byl papír, tak ho už pošlu někam...
yannick píše: Ja tam papirove tesneni mel. Bohuzel ho na netu ho nemohu nikde najit pokud mate nejaky web kde ho maji tak mi to prosim pisnete dekuji
Na netu ho nikde nenajdeš,protože mezi kartery se nikdy nedával.Byl tam jen těsnící tmel hermetik.Papírové těsnění se požívalo,pouze pod víko spojky a pod válce,ale ne mezi kartery.Pokud si ho tam měl,tak už ho někdo před tebou dělal.
Proč budeš brousit kartery? Pokud se to nepůlí sekerkou nebo kladivem a šoubovákem,tak se jen tak nezkřiví,aby to neutěsnil ten tmel.Změní se ti všechny vůle v motoru,ale to snad víš..Pokud si tam měl papír,možná už to někdo taky rovnal před tebou a dal ho tam,aby ten rozměr trochu dohnal zpět.
2 reakcí na tento příspěvek prosím poradte s konmpletaci motoru.
1 reakcí na tento příspěvek prosím poradte s konmpletaci motoru.
yannick píše: Tak už jsem ho našel!!!!!!!!!!!!!!!!!! těsneni
Škoda, že jsem o něm nevěděl před rokem gdyž jsem dělal GO motoru. Koupené kartery někdo půlil sekáčem a musel jsem dosedací plochu na každé půlce zabrousit o zhruba 0,2mm. Tím jsem vnitřek zužil o 0,4mm a už jsem tam nedostal předlohu. musel jsem ji nechat upravit.
Jinak opravdu patří mezi kartery silikon. Já používám nějaký Loctite, ale nyní nevím jaké má číslo. Ale je tmavě šedý a dělá se mi sním velice výborně :)
fatik píše: Pánové, pánové když nevíte tak neraďte. Papírový těsnění mezi karterama se na jawy nedává už od dob Péráka. Kartery byly vždycky na těsnicí tmel.
Já většinou používám červenej motorovej silikon, pracuje se mě s ním líp, ale nevypadá to úplně esteticky. Docela dobrej je i Paulin. Kartery se dají buď srovnat na frézce, případně smirkovej papír na kus silnýho sklo a na tom to zabrousit. Každopádně většinou je to zbytečná práce, ten motorovej silikon je schopnej pobrat docela velký nerovnosti, než podfoukne nebo začne téct.
S těma taiwanskýma klikovkama zkušenosti nemám, ale osobně bych radši nechal zrepasovat starou klikovku, máš jistotu že bude v pořádku a vycentrovaná.
Tak tak, neraďte, ta frézka je naprostá konina a šmirgl taky nic moc, nemusí to vyjít a pak babo raď, už jsem dával po frézování umělcem mezi kartry bajlák k vymezení vůle. Stačí pečlivě očistit, odmastit, červený silikon, pokud repas tak tam, kde to umí a jsou reference. Pokud už je třeba kartery zarovnat, tak brusnou pastou na litinové desce v nouzi na elektroflautu , jen do opsání celé plochy, ten silikon toho dost chytí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prosím poradte s konmpletaci motoru.
vencac píše: Jedna poznámka pro zastánce silikonu: víte o tom, že není odolný vůči benzínu? Myslím tím i ten motorový silikon.
A pointa?
- kartery nebrousit, jestli není opravdu třeba
-pohlídat si vůle v převodovce dle manuálu - může se stát že se kolečka ani nebudou točit, když to bude bez vůle, velká vůle taky není dobře
- kliku bych asi volil zrepasovat ( s movými náhradami nemám zkušenostit co se kvality týče)
papír nad převodovkou netěsnil a v kombinaci s problémem jehlového ventilu jsem měl pak převodovku plnou benzínu. Po přetažení silikonem zvenku byl klid
Vše těsním silikonem, od té doby žádný problém.
1 reakcí na tento příspěvek prosím poradte s konmpletaci motoru.
Všude kde je papír, je povrch zamaštěný, neteče to, ale prolíná to. Tohle mi vadí na spoji karter-válec, no tam bohužel nechci dávat silikon.
http://www.racing-p...-1.html#.VBw175R_skY
A silikon se opravdu dovede benzínem naleptat a dostat se ven a vzduch zase dovnitř.
osvědčená záležitost - http://www.loctite....nodeid=8802626633729
Vypadá jak jahodová marmeláda, ale těsní i větší spáry, tak netřeba zabrušovat kartery
NEBO : http://www.loctite....00-ml-plosne-tesneni
Ten je na lihový bázi - zcela odolává benzínu - jen nesmíte tankovat E85
Skvěle se dá při demontáži očistit acetonem, nebo lihem.
EDIT - vlastně silikon používám i na těsnění okolo klikovky ale jen a pouze na Stadionu - ale ten zase na benzín nejezdí a jezdit nebude
Naposledy editováno 19.09.2014 16:23:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |