globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pepa Sršen radí!!!
28.7.2014 v 20:18
"petrolej fakt ne .....je mastnej, ničí O-kroužky.....atd...." zajímavé





Naposledy editováno 28.07.2014 20:18:27

1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 23:57 | Nahoru | #481
Maty: neni co dodat, tvrzeni 'motorka se neridi rukama' je proste nesmysl

1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 00:12 | Nahoru | #482
prosím, prosím, jak se dělá úhybný manévr s motorkou, když ji neřídím řídítky?

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 00:16 | Nahoru | #483
Bubrak-ZX10R> souhlas není co dál řešit
maspe> blbě - za určitých okolností to jde, ale hodně pomalu

amen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 06:33 | Nahoru | #484

Carom píše: Inliny je něco úplně jinýho. Tam snad natáčíme nohou kolem svý osy a nadlehčením (aby to vůbec šlo. Prostě je vychýlíme z přímého směru. Ale to snad každej cejtí.



Ale houby, dal to je spomalene a borec visi celou vahou tela na jedne brusli a zataci. Kdyz uz tak si to tu alespon projdi. Pust si to od 1:37 tam to jde nadherne videt, nic nenadlehcuje, musel by poskakovat na jedne noze.



Naposledy editováno 02.08.2014 06:35:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 06:49 | Nahoru | #485
Maty_Kolin> Kdyby to neslo v nizkych rychlostech prenasenim vahy a musel by jedine rukama, tak si borec asi namele ne ? A ja bych si kolikrat z kopce nabil hubu asi taky.



Naposledy editováno 02.08.2014 06:53:08

Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 07:04 | Nahoru | #486
Takže, mě vysvětlení od Matyho stačí k tomu, abych se na zatáčení bez rukou na řídítkách vyprdnul a dál používal k řízení moto celýho člověka... a celou motorku

2 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 07:16 | Nahoru | #487
Tak si to tady prectete, mate cely popis, vliv pneumatik, vaha, vcetne gyroskopickeho efektu atd...

Proste motorka se ridi naklonem, vahou motocyklu a jezdce ! To ze se vam otoci riditka zpusobuje gyroskopicky efekt v zavislosti na strane naklonu, ne ze vy tocite riditky !

www.sinz.cz/archiv/docs/si-2004-06-303-311.pdf

Uz jen takova blbost kdyz manipulujete v minimalni rychlosti s motorkou v garazi a kolikrat musite zatocit riditky s minimalnim rejdem by vas mela trknout, v prvni zatacce 360 st. byste si s takovou rozmlatili hubu.

To same probiha i u tech inline brusli !

Naposledy editováno 02.08.2014 08:18:23

Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 07:57 | Nahoru | #488
každopádně petrolej!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 08:02 | Nahoru | #489

Mattes85 píše: Jde o to, jak rychlej a hlavně silnej ten impulz bude. Když hodně - letíš na tlamu, když jemnej - budeš jemně/lehce zatáčet.



No ale hlavně motorka zatočí na druhou stranu

Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 08:27 | Nahoru | #490
že by guru pepa aktuálně regoval na zdejší výplody?
viz autosalon prima tv:
jednu radu do zatáčky - jen tak lehce tuknětě do řidítek, při zastáčení doleva do pravých a naopak. ono topak muže řízení. takže konce diskuze

jinak bubrak samozřejmě

Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 09:12 | Nahoru | #491
Tak hlavně je důležitý, že nakonec zatočíte. Když jsem byli mladý a jezdili jsem na Pionýrech, tak kamarád co jel první, v zatáčce nezatočil a jel pořád rovně do pangejtu. Když jsem ho potom sbírali a ptali proč nezatočil, tak řekl, že si myslel, že vysune koleno, jako to viděl na závodech v Brně, a ten proud vzduch ho sám stočí do zatáčky.

Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 09:13 | Nahoru | #492
Nevětší rozdíl ohledně řízení řídítkama sem zaznamenal při přestup z XT600Z na RF900R. XT se hodně řídilo řídítkama, což je daný konstrukcí stroje. Proto je s tím třeba jízda po městě velice příjemná (to znamená v menších rychlostech) - připomíná to spíš jízdu na kole. Zato u RF se už tady spíš řídilo náklonem (trochu širší pojem - prostě tělem řekněme) a jen korekcema do řídítek. Tam se fakt nedá řídit kroucením řídítkama jako na XT. Ve vyšších rychlostech pak na všech strojích působí gyroskopickej efekt tak, že stejně nezbejvá, než jen korigovat impulzem do řídítek - zvlášť protisměrným, protože to má rychlej efekt a není potřeba tolik přes sílu. No a vlastně když na startu zatáčky mění člověk polohu na stroji směrem do zatáčky, zároveň se automaticky trochu zapře opačnou rukou o řídítka a dává tak kontra automaticky, aniž by si to uvědomil.
Úplně opomíjím zbytek těla a to sou ty drobný pohyby (zadek, nohy do stupaček, ..), o kterých psal už někdo přede mnou. Tak nějak to teoreticky vidím já.

Naposledy editováno 02.08.2014 09:14:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 09:26 | Nahoru | #493

Creck píše: Tak si to tady prectete, mate cely popis, vliv pneumatik, vaha, vcetne gyroskopickeho efektu atd...

Proste motorka se ridi naklonem, vahou motocyklu a jezdce ! To ze se vam otoci riditka zpusobuje gyroskopicky efekt v zavislosti na strane naklonu, ne ze vy tocite riditky !

www.sinz.cz/archiv/docs/si-2004-06-303-311.pdf

Uz jen takova blbost kdyz manipulujete v minimalni rychlosti s motorkou v garazi a kolikrat musite zatocit riditky s minimalnim rejdem by vas mela trknout, v prvni zatacce 360 st. byste si s takovou rozmlatili hubu.

To same probiha i u tech inline brusli !



Jakoze po nakloneni gyroskopickej efekt kolecek ty kolecka brusli nataci jo?

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 09:31 | Nahoru | #494

Maty_Kolin píše: to je síla tohle...

tak stručně dle mých zkušeností:
1) bez řízení řidítky (neprotisměrném) nelze zatlačit stroj někam trochu do vinglu ani se na tom pohybovat ve velmi nízkých rychlostech

2) bez řízení řidítky (protisměrném) prakticky nelze bezpečně stroj ovládat v nízkých rychlostech (cca 20-40km/h) (pomijím jízdu do kola s řidítky na doraz) až se naučím dělat osmičky bez držení dám vědět!!!

3) při běžných rychlostech cca 40-???km/h LZE motocykl do jisté míry ovládat (zatáčet) bez přímého fyzického používání řízení (držení řidítek)

4) pro bezpečnou plynulou a a přitom svižnou jízdu je třeba pro průjezd zatáčkou souhra všemožných nepatrných pohybů a jestli víc do nádrže do řídítek do stupaček už je otázkou toho kterého biku jezdce a stylu jízdy...

5) bez jakéhokoli přenášení těžiště tlačení na nádrž stupačky apod. jsem schopen motorku ovládat jedním prstem ruky přes řidítka při rychlostech 3-133km/h, ale při pouhém přenášení váhy - řízení nohama atp. (bez řidítek) to vše funguje až od určité rychlosti

6) každej alespoň trochu soudnej člověk pochopí že bez řízení to prostě nikdy pořádně nepůjde!



Maty co udelat nekdy Motogymkhanu bez drzeni riditek?
Ale prosim pred plot proti startu pridat poradny balik slamy a posilit kamerove zaznamy, at az tam s Fishem na eMce zahucime taky z toho neco mame

Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 10:29 | Nahoru | #495
Tak jaké je skóre Pepa vs motorkáři? Běžte radši jezdit místo toho věčnýho dohadování se lulini

Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 10:36 | Nahoru | #496
Domnivam se ze Srsen radi tem co tomu vubec nerozumeji, a tim doporucuje co nabizeji vyrobci retezu. Jak bylo uvedeno na strankach Fejkbuku Srsne, ale zakladatel bohuzel text vytrhl z kontextu asi pro vetsi zajimavost. Ti co vedi co a jak si stejne ocisti retez tim cim si mysli ze je nejlepsi. Ja treba naftou.

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 11:23 | Nahoru | #497

Creck píše: ...Proste motorka se ridi naklonem, vahou motocyklu a jezdce ! To ze se vam otoci riditka zpusobuje gyroskopicky efekt v zavislosti na strane naklonu, ne ze vy tocite riditky !...


Včera jsem tě chtěl ještě bránit, nicméně po tomto výroku se začínám přiklánět k názoru, že jsi na motorce v životě nejel, jinak bys nemohl vyplodit takovou blbost.

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 11:59 | Nahoru | #498

Creck píše: Maty_Kolin> Kdyby to neslo v nizkych rychlostech prenasenim vahy a musel by jedine rukama, tak si borec asi namele ne ? A ja bych si kolikrat z kopce nabil hubu asi taky.



proc myslis ze jsem tam napsal vetu " pomijím jízdu do kola s řidítky na doraz" dobre se podivej co udela jezdec na vyjezdu z tech kolecek - chytne riditka aby si nenamlel...

nicmene netvrdim ze nejde udelat cela osmicka bez drzeni jen ze se mi to jeste nikdy nepovedlo a i kdyby tak k bezpecnemu ovladani motorky to ma hodne daleko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 12:04 | Nahoru | #499

assassin píše: Jakoze po nakloneni gyroskopickej efekt kolecek ty kolecka brusli nataci jo?



Mas tam popsane komplet vliv naklonu, tvar gumy a vahy jezdce na zatoceni, je to presne to co ti pomaha zatocit i na inline bruslich.

Gyroskopicky vliv ti odtahuje v zatacce kolo na druhou stranu, jasne a strucne popsane - ma tendenci ho srovnat.

Nevim co jeste resis, normalni clovek by se Srsnovi omluvil.

Naposledy editováno 02.08.2014 12:29:04

Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 12:12 | Nahoru | #500
znackuju

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 12:33 | Nahoru | #501

Creck píše: Mas tam popsane komplet vliv naklonu, tvar gumy a vahy jezdce na zatoceni, je to presne to co ti pomaha zatocit i na inline bruslich.

Gyroskopicky vliv ti odtahuje v zatacce kolo na druhou stranu, jasne a strucne popsane - ma tendenci ho srovnat.

Nevim co jeste resis, normalni clovek by se Srsnovi omluvil.



Ja tam teda nic o principu zataceni inlinu nevidim, ale to asi bude tim ze nerozumim mechanice jako ty .

Ja se nemam srsnovi za co omlouvat.

Jo a prostudoval sem ten dokument s zrovna fyzikou zataceni motocyklu se zabyva jen okrajove a rozhodne ji nevysvetluje. Tak nevim jestlis to jen necetl nebo nepochopil - ikdyz to vzhledem k tvym znalostem a inteligenci asi neni mozne, takzes to proste jen necetl...

Naposledy editováno 02.08.2014 12:42:40

Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 12:42 | Nahoru | #502
Milý Crecku, napíšu ti to tady a i na FB. Přečti si ten elaborát, co jsi sem dal, tolikrát, dokud ho nepochopíš. Pokračuj Twistem, nejen video, ale i knihy, dále Nicka Ienatsche-Sport Riding Techniques. Přitom zkoušej, co tam píšou. A teprve potom sem piš.

Btw jediný, kdo by se měl omluvit, je Sršeň, především všem svým fanouškům, kteří ho tak vehementně brání. Co tady říká Maty, co je v uvedené literatuře, takto to funguje. To, že to Pepa neumí vysvětlit a hodně lidí mu to žere, to je dost smutné. Tímto nesnižuji to, že jezdit umí, neviděl jsem ho, k tomu se nevyjadřuji. Ale vysvětlování teorie by měl přenechat někomu jinému.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 12:45 | Nahoru | #503
assassin> V tom dokumentu je hlavně vysvětleno protisměrné řízení-kontra jako JEDINÝ způsob zatočení jednostopého vozidla. Není tam ale zmíněno, jak toho sáhnout a to je právě jablko sváru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 12:48 | Nahoru | #504

Krejza píše: assassin> V tom dokumentu je hlavně vysvětleno protisměrné řízení-kontra jako JEDINÝ způsob zatočení jednostopého vozidla. Není tam ale zmíněno, jak toho sáhnout a to je právě jablko sváru.



Ja mel na mysli to co sem placnul creck - ovladatelnost a stabilita motockyklu od prof.Vlka

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 12:54 | Nahoru | #505

assassin píše: Ja mel na mysli to co sem placnul creck - ovladatelnost a stabilita motockyklu od prof.Vlka



jj, o tom mluvím, je to tam pěkně rozepsáno. Bohužel pro Crecka je to důkaz o tom, že "ti amíci" o jízdě na motorce něco vědí a jeho obhajoba Sršně je absolutně bezpředmětná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 13:08 | Nahoru | #506

assassin píše: Ja tam teda nic o principu zataceni inlinu nevidim, ale to asi bude tim ze nerozumim mechanice jako ty .


Je to tam, je to tenhle výřez: www.modelweb.ic.cz/soubory/snap1.jpg

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 13:27 | Nahoru | #507

Curtiss píše: Je to tam, je to tenhle výřez: www.modelweb.ic.cz/soubory/snap1.jpg



Jop, tak jsem to prehledl... Ted to dostanu sezrat. akorat skoda ze to nedal creck, jeho interpretace vedeckejch clanku me bavi....

A vubec, to jsou vysokoskolsky skripta, to je zmanipulovany zidama a neni to pravda

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 13:40 | Nahoru | #508

Creck: ...kdybys sedel rovne jak prkno, nebo teziste hazel na druhou stranu a machal rukama uridis houby


Hele, jak jsi sem dal to video s tím otáčením bez držení - všiml sis, že ten maník háže těžiště na druhou stranu a máchá rukama? Takže to podle tebe vlastně dělá úplně špatně a nemělo by mu to fungovat...

Naposledy editováno 02.08.2014 13:40:28

Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 14:26 | Nahoru | #509
ten samořídící efekt pneumatiky je ale hlavně umožněn tím, že přední kolo je otočné v čepu doprava a doleva. Představ si např. železná kola za sebou, napevno spojená tyčí v jednu soupravu, že ani jedno se neotáčí doprava ani doleva. Když bys tento stroj za jízdy naklopil, tak ti spadne.´Jasně, bude tomu bránit částečně gyroskop, ale po překročení hranice spadne. Protože tím, že se kolo nemůže natočit nevznikne odstředivá síla, kterou vyrovnáváš naklopením stroje a vzniká nějaká rovnováha pod nějakým úhlem. Třeba 60 st, viz markéz:) Jinak je divný, že např v motogp ještě maj řidítka, když je to tak zbytečný:)

Naposledy editováno 02.08.2014 14:29:28

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

2.8.2014 v 14:36 | Nahoru | #510
Creck> vždyť je evidentní, je to nějakej spojitej pohyb celýho těla, překlápí se a nohou v kotníku dává nějakej točivej pohyb. To je jako na klasický brusli. S motorkou, což je nějakej systém dvou kol, z nichž jedno je otočné to nemá nic společnýho. Ty inliny jsou podobný jako s chůzí, jak tam zatáčíš?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35712 Včera v 21:07 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist