zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak borci, včera sem odstranil ten PAIR ventil z CRFa. Největší problém bylo sehnat ty záslepky, protože jsou k nesehnání, tak sem prohledal barák a použil prázdnou tubičku od lepidla a starej špunt do nafukovací matrace. Jinak ten ventil je docela těžkej, na to, jak je to malý, takovejch půl kila to má. Ale hlavně tam přibyl trochu prostor nad motorem a hned je lepší přístup, hlavně při čištění.
Dnes jsem dal přes 100 km vyjížďku a přijde mi, že ve vyšších otáčkách, třeba v táhlym kopci, to má o trochu víc energie. A spotřeba, dílky na palivoměru mizely tak, jak jsem zvyklej. Ale pokud se hla o drobet buď nahoru nebo dolu, tak to poznám až po delší době při propočtech spotřeby.
http://www.motohouse.cz/mh-test-honda-crf250l-co-je-maly-to-je-dobry
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
rage píše: Servisák v Hondě mi předložil anglický mail, kde stálo, že hodně zákazníku to považovalo za vadu. Je to v pořádku, je to směs nemrzky a oleje, ale konkrétně co a proč, už si nepamatuji (sorry). Vím jen, že to bylo dobře obhájené Nelámej si s tím hlavu, z cbrka to určitě chčije odjakživa, akorat my to nemáme schované pod plastem
Příčina je jasná - hřídel vodní pumpy je "ze strany motoru" těsněna guferem (aby se olej z motoru nedostal po hřídeli dál do pumpy) a pak dál "ze strany vodní pumpy" je hřídel těsněna dalším guferem (aby se zase naopak chladicí směs procházející vodní pumpou nedostávala po hřídeli ven z pumpy nebo dokonce do motoru).
A ten "prázdný bezpečnostní" prostor mezi těmito dvěma gufery je odvzdušněn respektive "odvodněn" malou dírkou, ze které kdyby něco dlouhodobě nebo silněji vytékalo (olej nebo voda), signalizovalo by to navenek problém s gufery nebo s hřídelkou vodní pumpy (malá drážka na hřídeli časem vydřená guferem)...
Naposledy editováno 31.05.2014 19:58:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
kokonhead píše: SuperSic58> prosimte od kud je to focene? Diky
Zámek Zbiroh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Akorát místy, když jsem vjel do hlubšího písku, tak bylo cítit, jak předek dost plave, asi by to chtělo opravdu v těch brýlích drobet snížit, jak tu někde proběhl odkaz, myslím, že ta stabilita by se drobet zlepšila - je znát, že váha jezdce je spíš na zadním kole...
Jinak, už máš doma MT-čko?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
jj, emtéčko je už doma, je to super stroj, jede to jak utržený ze řetězu, fakt mě to překvapilo, nečekal sem takovej nášup vlny krouťáku už od spodních otáček
Btw. jak seš na tom Ty s tim kanálkem pod vodní pumpou, jak sme tu rozebírali pár příspěvků výše? Máš to taky trochu od oleje po jízdě?
Naposledy editováno 09.06.2014 11:50:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
pro stabilitu v přímem směru Ti snížení na brýlích spíš uškodí. Snížení ti pomůže pro lepší ovladatelnot v zatáčkách kolem nohy atd. Dej dopředu pořadnej vzorek do terénu a uvidíš ja to bude držet směr...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak s tebou souhlasím, že po snížení se bude líp zatáčet...
Jezdil jsem chvíli se sjetou a docela už i tvrdou C15 vepředu. Na bahně mi předek jezdil jako bych měl slicka. Dal jsem fungl novu C15 a rozdíl nepopsatelý. Motorka v bahně drží stopu a jede tam kam chci. Takže je vzorek a VZOREK :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: rage> Zdar kolego, tak jak seš na tom s tvym kouskem? Zkoušel si měřit zrychlení? A co spotřeba, jak se změnila s tim komplet kitem? A taky si odstraňoval ten PAIR systém? K laďáku je to prej nutnost, jinak ti shoří vata v koncovce tim střílením při zavřenym plynu
Nazdar kolego. Popravdě jsi mě teď docela nahlodal. Na střílení do výfuku jsem si zvykl, ale vůbec jsem neuvažoval nad tím, že bych kvůli tomu musel častěji měnit vatu. První zmínku o zaslepování toho sekundárního vzduchového systému jsem četl až zde od tebe. Vyzkouším, uvidím. Jinak co do spotřeby tak pořád okolo 4,2 - 4,4 ale nebral bych to moc v potaz ještě, protože za tu dobu co kit mám tak jsem na spotřebu nejezdil
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Sám jsem ho použil a na hlavu motoru sedí když jsem to roztáhl 12tkou vrtákem. Na airbox mi nasadit bohužel nejde. Zatím jsem vyhořel na sundávání toho ventilu PAIRU, nemám malou gola sadu a přístup je tam mizerný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Je ale pravda, že jak to už má člověk dobře v ruce, že začíná chybět výkon. Ale stejně, na ty dojížděčky do práce, pojíždění po Praze a občasnej vejletík do 100 km to stačí...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |