paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tažné k péráku
9.7.2014 v 16:44
Vážení kolegové, pokud někomu z Vás zbytečně v garáži (či jinde) překáží nevyužité tažné zařízení k přívěsu PAV od péráku 250, případně o takovém víte, dejte laskavě vědět sem, nebo bosad@volny.cz nebo tel. 777 09 74 76. Neuspěl jsem ani u výrobce, údajně již na skladě nemá. Polotovar z eshopu je až krajní řešení, preferuji profi nebo solidní pevný výrobek. Díky!!!

Tažné k péráku

9.7.2014 v 16:51 | Nahoru | #1
to nemáš žádnýho známýho zámečníka, nebo někoho se základním vybavením? tažný chytneš na 4 šrouby M7, kde sou chycený kluzáky a máš to za dvě hodiny hotový...

Tažné k péráku

9.7.2014 v 18:16 | Nahoru | #2
já bych tam dal obyčejnů kulu do 750kg, větší ne na to by bylo pak třeba Cčko

1 reakcí na tento příspěvek Tažné k péráku

9.7.2014 v 20:19 | Nahoru | #3
Vono se někdy dělalo origo tážný na péráka????
Tak to bych pochyboval...
V jákých letech se vyráběl Pérák a kdy se začal dělat Páv...
Pérák nikdy (origo) páva netahál , to až kývačky , panelky a řada 634 a vejš....
Připnout za péráka -páva je zhovadilost, ale proti gustu žád...........
To tažný ,je třeba vyrobit a nebo nechat vyrobit... jiná cesta nevede.
A pak legalizovat-- když to chce mít pán podle foršvichtu....
Nehledal bych problém ,tam kde není...

Tažné k péráku

10.7.2014 v 09:07 | Nahoru | #4
Sraz péráků :







Naposledy editováno 10.07.2014 09:08:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tažné k péráku

10.7.2014 v 10:10 | Nahoru | #5
bimbo750> Naprostý souhlas. Kdo má dnes na pérákovi tažné, je to jeho soukromá věc pozdější výroby. K péráku se dávalo pouze side.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tažné k péráku

10.7.2014 v 10:31 | Nahoru | #6

milan1963 píše: bimbo750> Naprostý souhlas. Kdo má dnes na pérákovi tažné, je to jeho soukromá věc pozdější výroby. K péráku se dávalo pouze side.



Jééé nemáš odkaz na nějakou galerii kde by byli páráci se sajdama? Já to asi nikdy ještě neviděl (nebo si to nepamatuju).

Naposledy editováno 10.07.2014 10:32:05

(reakce na) Tažné k péráku

10.7.2014 v 15:07 | Nahoru | #7
PetrL3> O odkazu nevím, ale před asi 30 lety, když jsem kupoval svého péráka, mi byl nabízen i další se side Tůma, originál z roku 1948 (přibližně). Kolem roku 1990 jsem pomohl prodat jakémusi p. Klapkovi z Prahy péráka se side také, bylo to celé prodané z továrny prvnímu majiteli. Bohužel fotky jsem tenkrát nedělal, koupit péráka za flašku rumu nebylo nic neobvyklého a takovou běžnou a nechtěnou motorku jako pérák tehdy fotit?? Nebylo proč...časy se mění.

Tažné k péráku

11.7.2014 v 12:30 | Nahoru | #8










Naposledy editováno 11.07.2014 13:25:31

1 reakcí na tento příspěvek Tažné k péráku

11.7.2014 v 12:53 | Nahoru | #9
To je úplně jinej tvar než co znám z kývaček (velorex). Ale jo vypadá to pěkně .

(reakce na) Tažné k péráku

12.7.2014 v 15:55 | Nahoru | #10
PetrL3> Ke kývačkám vyráběl side Velorex. K pérákům firma Tůma, samozřejmě že v roce 48 jí znárodnili. Na fotce je myslím právě side Tůma.

A mně se to před 30 lety tak nelíbilo... Dnes to vidím opačně.

Tažné k péráku

13.7.2014 v 02:26 | Nahoru | #11
kuba350> O zámečníku ochotném vyrobit za úplatu regulérní tažné k péráku bohužel nevím, jinak bych zde neobtěžoval. U kluzáků lze k uchycení závěsu využít pouze šrouby jejich horního konce, pokud vyloučíme spojení ramen pohyblivým čepem. Druhé rameno se fixuje ke stupačce tandémisty. Tvarování za studena neskýtá uspokojivý výsledek, jinou možnost bohužel nemám.

bimbo750>O origo závěsu k péráku řeč nebyla, zmínil jsem se, že jsem neuspěl u jeho výrobce - před časem je dělal a má je údajně vyprodané. Spřažení pavu a péráka v pojetí "voják" za zhovadilost nepovažuji, jinak bych o něm neuvažoval!

Dolin>Díky, ty fotky znám a mám je stažené. Bohužel nejsou příliš sdělné. Narazil jsem i na jiné, např.:














Tažné k péráku

13.7.2014 v 08:31 | Nahoru | #12
no asi nejjednodušší cesta je nafotit připojení a po okolí u vás se poptat (napadá mě hospoda), kdo dělá s kovem - svářeč a pod., a pak vyrobit, není to nic složitého, pár trubek povařit a vytvořit kloub závěsu

ještě trochu googlu návod na výrobu tažného zařízení pro páva



jo a ještě můžeš čerpat TADY

Naposledy editováno 13.07.2014 08:34:10

Tažné k péráku

13.7.2014 v 10:44 | Nahoru | #13
sharp>Díky, patrně se budu muset uchýlit k částečné samovýrobě a konečné svary svěřit odborníkovi. Trochu starost mi dělá tvarování, materiál dostatečně při mé výbavě nenahřeji. V hospodě nic nedomluvím, žádnou tu nemáme a moc lidí tu ani coby brněnská "náplava" neznám

Tažné k péráku

13.7.2014 v 14:41 | Nahoru | #14
nic nahřívat neni potřeba, stačí mít ohybačku...

1 reakcí na tento příspěvek Tažné k péráku

13.7.2014 v 15:05 | Nahoru | #15
nevím jestli je to ono ale snad by šla nějaká domluva ,jinak za sebe bych to raději udělal doma aby to páslo přesně
http://www.jawamarkt...zeni-pav-vs-jawa-16-

(reakce na) Tažné k péráku

13.7.2014 v 17:22 | Nahoru | #16

mopikus píše: nevím jestli je to ono ale snad by šla nějaká domluva ,jinak za sebe bych to raději udělal doma aby to páslo přesně
http://www.jawamarkt...-vs-jawa-16- [/quote]

To je na kývačku/panelku.

Tažné k péráku

13.7.2014 v 17:40 | Nahoru | #17
nevím v tom se nevyznám dělám menší obsahy ale podle mne je to výrobce a věřím že by šla nějaká domluva

Tažné k péráku

14.7.2014 v 11:21 | Nahoru | #18
kuba> Mít k dispozici ohýbačku, neřeším. Asi zkusím nahřát P-B a ohnout přes kladku nebo řemeničku ve svěráku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van Kyselizeli 36 8.4.2024 v 07:05 prcek123
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák tatrula 314 4.4.2024 v 14:35 Dolin
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák xbsalo 12 20.2.2024 v 22:02 Dolin


TOPlist