Přiložený návod odpovídal ukazeteli Datatool DiGi, takže to bude stejná technologie.
Funguje perfektně! Doporučuju.
Instalace jednoduchá: jenom sundáte budíky, sundáte kabel, vyberete příslušné dráty, spojíte, nakonfigurujou se otáčky a hotovo.
Naposledy editováno 07.06.2014 17:41:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
sered píše: K pomrvený kabeláži - pájení na motorku nepatří
Souhlas absolutní, pájení na moto i v autě je prasárna.- v každým slušným elektroshopu prodávaj nacvakávací odbočení z kabelu.
Ale ty nacvakávací rychlospojky je ještě větší prasárna.Už jsem řešil dost závad v elektroinstalaci tím, že jsem vyndal rychlospojky a nahradil je něčím jiným.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Crowley píše: Ale ty nacvakávací rychlospojky je ještě větší prasárna.
Už jsem řešil dost závad v elektroinstalaci tím, že jsem vyndal rychlospojky a nahradil je něčím jiným.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
kubacech píše: Je tam někde návod, jak to můžu napojit na svém GS? Jak se to dá připojit na mechanický náhon?
Ty budeš potřebovat k tomu magnetický snímač na kolo jako je to u GIPRA
gipro x type wss
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Dr.Drako píše: Ty budeš potřebovat k tomu magnetický snímač na kolo jako je to u GIPRA
gipro x type wss
Nebude mu stačit JEN magnetickej snímač! Elektrinika na to musí být uzpůsobená, Proto Gipro dělá ten X-Type.
Prostě když chceš investovaat do indikátoru zařazeného kvaltu, kup Gipro a nebudeš mít problémy. A pozor, všechny tyhle indikátory z pochopitelných důvodů neukazují zařazený kvalt při stojící motorce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
sered píše: kup si Gipro = známá sentence o opici a banánech!
Nepovažuju ukazatel za tak důležitý, abych za něj dal trojku (nebo kolik stojí). Ale za tři kila + pošta příjemná věc. A když nebude fungovat, tak to vyhodím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
kubacech píše: Je tam někde návod, jak to můžu napojit na svém GS? Jak se to dá připojit na mechanický náhon?
Na tvoje GS musíš mít dva snímače, jeden na otáčky a druhej na rychlost, ptz GS před rokem 2002 to má ještě vše mechanicky. Já mám 2005 a otáčkoměr je už elektricky, takže mi stačilo jen jedno čidlo na rychlost, který jsem připevnil k zadnímu třmenu, používám to tak 3 roky a žádnej problém nebyl, akorát je potřeba si po nastartování hlídat otáčky, aby nebyly víc než 3500, protože si GIPRO myslí, že je v modu nastavení a začnou na něm blikat písmena.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
jiR6a píše: Na tvoje GS musíš mít dva snímače, jeden na otáčky a druhej na rychlost, ptz GS před rokem 2002 to má ještě vše mechanicky. Já mám 2005 a otáčkoměr je už elektricky, takže mi stačilo jen jedno čidlo na rychlost, který jsem připevnil k zadnímu třmenu, používám to tak 3 roky a žádnej problém nebyl, akorát je potřeba si po nastartování hlídat otáčky, aby nebyly víc než 3500, protože si GIPRO myslí, že je v modu nastavení a začnou na něm blikat písmena.
Já to vím Z přední vačky je náhon na otáčky a z předního kola druhý na rychlost Proto jsem se ptal, jestli to mám pájet k tomu náhonu nebo jak?
kubacech píše: Já to vím Z přední vačky je náhon na otáčky a z předního kola druhý na rychlost Proto jsem se ptal, jestli to mám pájet k tomu náhonu nebo jak?
Nee, dej to přes DVĚ rychlospojky....jsou v balení, nebo pokup v Mototechně.
sered píše: Nebude mu stačit JEN magnetickej snímač! Elektrinika na to musí být uzpůsobená, Proto Gipro dělá ten X-Type.
Prostě když chceš investovaat do indikátoru zařazeného kvaltu, kup Gipro a nebudeš mít problémy. A pozor, všechny tyhle indikátory z pochopitelných důvodů neukazují zařazený kvalt při stojící motorce.
Ale jo indikuje třeba Starline, viz. napr. tohle video
Ale proč to píši: Kdosi tady psal o používání nacvakávacích rychlospojek. To, že je to přihláška do klubu studených spojů, mohu jen potvrdit. Je to rychlovka a podle toho to vypadá. Měď ve vlhku koroduje a žádná nacvakávačka ani prořezávačka nikdy není vodotěsná. Pokud se ještě uvolní, jakože na 100% ano, je na malér zaděláno. Měl jsem rychlospojky na zadní lampě a to sraní už mne fakt točilo. Jednou nesvítila stop lampa a podruhý brzda, nebo taky obě, jindy zase osvětlení RZ. Vlejzt rukama pod blatník, kde je místa tak akorát na to aby tam prolítával luft a víc ani kus, to je med. Válet se na zemi, nahmatat, rozpojit, očistit, zkontrolovat. Vážně má cenu, aby to do mne někdo napral zezadu, protože brzdová lampa zase nesvítí?
Trpělivost mi došla po té, co se jedna ze spojek rozpadla a uvolněný kabel se prodřel o zadní gumu, zkrat. Naštěstí jsem na to přišel hned (blikalo podsvícení budíků), tedy jsem nevypálil ani pojistky. Ale takhle ne, Jeníčku. To už jsem se nasral. V garáži nastala rozborka, koupil jsem nový kabely, blatník šel dolů a udělal jsem komplet fungl novej svazek k zadní lampě a osvětlení RZ, včetně úchytů. Vše fest letovaný a krytý teplem smrštovacíma bužírkama. Pohoda, klídek a jazz. Již žádný nervy na cestě...
Naposledy editováno 12.06.2014 03:03:31
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Jinak, když jedu už nějakou větší rychlostí, tak se kouknu na otáčkoměr, a zjistím pouze jedno, kdy tam mám šestku, a to tak, že 120 km/h jedu na 6 tisíc ot. nebo 140km/h jedu na 7 tis. ot. prostě dvojnásobek.. jenže než to zkouknu, když třeba nejedu přesně kolik potřebuji, pak se pro změnu budíky lesknou od slunce... uteče 50 metrů po silnici tudíž co ? nepozornost... pro mě řešení ukazatel :3
Naposledy editováno 12.06.2014 09:11:58
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Frantass píše: Chlapíci, debilní dotaz, ale jsem líný na to abych prohledával internet. Lze toto nainstalovat i na tu moji starou hajtru nebo musím shánět ten typ s magnetem? Dík ;)
Na tej tvojej starej hajtre to bude vyzerať ako päsť na okoPopis kabelů k Hornetovi a dalším motorkám zde:
http://datatool.co.u...ke-Specific-Info.pdf
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
petrumr píše: před 30 roky motorky neměly takovéj výkon a 6 kvaltů si taky nepamatuji. Nevím na čem jezdíš, ale 60% nehod je, že motorkář si spletl kvalt.
Kde jsi vzal ta procenta, to by mě zajímalo? ve statistikách dopravních nehod jsem nic takového nenašel.
Vsechny zasuvky na tazne zarizeni jsem montoval pomoci techto spojek a nikdy nebyl zadny problem.
Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Hodně "elektrikářů" používá hlavně u aut klasický řešení, že oholí kabely smotá je a přelepí el. páskou. To je potom žůžo labůžo to zpětně opravovat.
Ivan-K píše: To bol naozaj problém - potiahol si za radičku a nič sa nestalo, absolútne nechápem ako mohli bez toho jazdiť motorkári predošlých trebárs 30 rokov...
ahoj, nechce se mi to číst celé, ale co ro meleš za kula? jedna z mých motorek co čeká na renovaci, je z roku 1984, to je před 31lety a a ukazatel zařazené rychlosti je ve standartním vybavení, a je stoprocentní, protože je jedno jestli je vymáčknutá spojka nebo ne.Suzuki gsx750 shark pop-up