Přiložený návod odpovídal ukazeteli Datatool DiGi, takže to bude stejná technologie.
Funguje perfektně! Doporučuju.
Instalace jednoduchá: jenom sundáte budíky, sundáte kabel, vyberete příslušné dráty, spojíte, nakonfigurujou se otáčky a hotovo.
Naposledy editováno 07.06.2014 17:41:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
kubacech píše: Je tam někde návod, jak to můžu napojit na svém GS? Jak se to dá připojit na mechanický náhon?
Na tvoje GS musíš mít dva snímače, jeden na otáčky a druhej na rychlost, ptz GS před rokem 2002 to má ještě vše mechanicky. Já mám 2005 a otáčkoměr je už elektricky, takže mi stačilo jen jedno čidlo na rychlost, který jsem připevnil k zadnímu třmenu, používám to tak 3 roky a žádnej problém nebyl, akorát je potřeba si po nastartování hlídat otáčky, aby nebyly víc než 3500, protože si GIPRO myslí, že je v modu nastavení a začnou na něm blikat písmena.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
jiR6a píše: Na tvoje GS musíš mít dva snímače, jeden na otáčky a druhej na rychlost, ptz GS před rokem 2002 to má ještě vše mechanicky. Já mám 2005 a otáčkoměr je už elektricky, takže mi stačilo jen jedno čidlo na rychlost, který jsem připevnil k zadnímu třmenu, používám to tak 3 roky a žádnej problém nebyl, akorát je potřeba si po nastartování hlídat otáčky, aby nebyly víc než 3500, protože si GIPRO myslí, že je v modu nastavení a začnou na něm blikat písmena.
Já to vím Z přední vačky je náhon na otáčky a z předního kola druhý na rychlost Proto jsem se ptal, jestli to mám pájet k tomu náhonu nebo jak?