globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přihlášení Transalp 600 1989 z IT
26.5.2014 v 13:29
Chci si koupit transalpa z roku 89 dovoz z italie, ale jeste nema cesky papiry. uz sem si zjistil ze kdyby vse bylo bez problemu tak me to vyjde zhruba na tech 3,5, kdyz nepocitam vleceni se na technickou a podobne, ale slysel sem ze u takhle starejch motorek obcas bejva problem ze nemaj vsechny udaje co sou potreba do ceskyho tp v tom puvodnim, v mym pripade italskym, tak se jen chci zeptat jestli nekdo nema zkusenost s touhle motorkou, zemi puvodu a rokem vyroby, jestli tam ty udaje jsou/nejsou. Pripadne jestli nekdo nema seznam co vsechno tam ma bejt nebo jestli by mi treba nekdo neposlal okopcenej technicak(samo jen technicky data a ne vlastniky). Abych si to moh zkontrolovat a kdyby tam neco nebylo tak se poohlidnout po necem jinym, protoze nejaky dodatecny dopisovani zas stoji hromadu penez a casu a to uz bych fakt nedal.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

26.5.2014 v 15:25 | Nahoru | #31
degen23> Asi takhle: ja mam TA r.v. 98, ma nalitano 80 tkm a fakt ho nesetrim. Kdybych ho prodaval tak za nej nebudu chtit vic jak 35k. Spis nebudu chtit cekat a dam ho za 30k.
Tak si nedovedu prestacit ze nekdo da za motorku o 10let starsi prakticky to same.
Kdyz jsem TA porizoval tak byly horsi kousky okolo 35k.

Me osobne by se nechtelo jit ani do TA pod r.v. 96 (a vicero duvodu, kotouce, zapalovani, atd)

Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

26.5.2014 v 16:31 | Nahoru | #32
když si pročtete inzeráty, tak u určitý hranice se cenový pokles zastaví a už to moc dolu neleze, je to obecně u všech motorek kromě číňanů

Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

26.5.2014 v 16:32 | Nahoru | #33
taky moc nechapu proc za takovou starou vranu davat tolik penez. A kor teda davat to za moto ze zahranici a pak se tady drbat s prepisem a milionem dalsich problemu. Jelikoz v Italii ty motorky maji sezonu celej rok. Vlhky podnebi se soli tomu moc taky nepomaha. Kazdopadne bych skoro pocital,ze kdyz resis investici par tisic navic a nechces to pustit do novejsi tak si k tomuhle tvymu prihlaseni za 3500 pripocitej aspon malej servis co das do kazdy motorky co koupis + 5000. Jestli neni lepsi zajet za nekym,kdo je vlastnikem te moto tady u nas,projet,pokecat,dohodnout se na nejake cene jako clovek a neplatit nekomu kdo sebral vergl v Italii pri ceste zpatky kamionem do CR. Ke 43 000 km na 25 let stary motorce se taky nema cenu moc vyjadrovat,rozlamany a praskly plasty vidim uz ted
jinak se omlouvam,jestli jsem ti nepomohl

Naposledy editováno 26.05.2014 16:33:57

Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

26.5.2014 v 16:39 | Nahoru | #34
Jestli nespěcháš,došetři a kup něco novějšího!Sice držak to je ale taky ne do nekonečna

Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

26.5.2014 v 16:51 | Nahoru | #35
nebudu tu komentovat názory zda koupit či nekoupit, ale odpovím na tvůj původní dotaz. Ideální je před koupí zajet na STK, kde plánuješ dělat dovoz a zeptat se tam. podle mně se těchto modelů motorek muselo dovézt kvanta a půjde to tzv. "ztotožnit". nějaká kopie techničáku ti bude stejně k prdu a v italským je sotva VINko, značka a model.

Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

26.5.2014 v 17:53 | Nahoru | #36
Zdar, takhle jsem koupil TA600 r.v. 1992, ale cca před 7 lety za supr cenu (v tý době). Borec to dovez z Itálie a prodával s italským techničákem. Kopii bohužel nemám, ale bylo tam málo údajů, takže byl potřeba výpis a vyšlo mě to s technickou a dalšíma poplatkama na cca 6tis. Taky musíš mít pojištění = další prachy. Jinak počítej že před těma cca 40 tisícema km v inzerátu bylo minimálně 100tisíc dalších - Itoši jezděj celej rok. Taky jsem poslouchal argumenty jako tady, je to od moře a Italové... a tak, ale kromě nový spojky a výměn oleje a filtrů jsem do ní nedal korunu. Měla na tacháči 50 ale předtím určo minimálně 100tis., teď jsem přemotal tacho i já a furt vrčí jako předtím, je to neskutečnej držák, jo a hódně offím. Jen teda začal trochu víc dlabat olej ale na to trpěj a zjistíš to až provozem. Takže mně čeká asi výměna gufer na ventilech.

Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

26.5.2014 v 19:27 | Nahoru | #37
Na 85% motorky co se tady neprodávali a mají rok výroby pod 2000 asi musejí mět od dekry udaje- stojí to 1900.

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

27.5.2014 v 06:59 | Nahoru | #38
Zdravím, měl jsem podobný problém, zhruba před čtyřmi roky jsem koupil transalpa na italských papírech rok 1998 pouze s italskou odhláškou. Největší problém bylo, že v italských dokladech chybělo pár údajů. Tuším, že to byly emise, který motorka splňuje a zatížení jednotlivých náprav (děsná blbost u motorky ). pokud to budeš chtít prohnat přes technickou a nebudeš to tam mít, tak buď musíš na zastoupení hondy, nebo na dekru (ta tuším, že byla o chlup lacinější) nebo se musíš poptat nějakého hodného člověka, zda by ti neokopíroval techničák a pak zkusit někoho na té technické ukecat, aby ti to do systému zadal, ale časy jsou zlí, tak nevím jak s tím uspěješ. Nic méně ti přeju šťastnou ruku při výběru a hodně spokojených kilometrů.

(reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

27.5.2014 v 10:15 | Nahoru | #39
dosky> kopie techničáku k ničemu není ! Na STK vychází z vlastní evidence a rozhodně ji "nedoplňují" cizími / okopírovanými techničkáky... Pokud to tam nemají, musíš k dealerovi a pokud ani on (není v ČR, není ochota) tak na Dekru.
Přihlašoval jsem starý skůtr z IT:
- originál papíry: kus hadru, nebylo tam skoro nic, ani odhláška v IT systému...
- dovozová STK (už nevím přesně, cca 1.000)
- Dekra: 3.500
- čistopis 1.800
Celá procedura 1-2 měsíce...

Jak píše oldbiker, našel bych si STK, kde tyto údaje pro ztotožnění mají všechny, nicméně těžko říci, zda takové informace dopředu na přepážce / po tel vůbec sdělí...

Naposledy editováno 27.05.2014 10:18:15

Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

27.5.2014 v 11:41 | Nahoru | #40
Ser na to! na finále tě to bude stát těch 40, jak tady někdo psal a ještě budeš mít problémy s přihlášením. To už raděj tu druhou za 38.

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 08:49 | Nahoru | #41
Jestli chceš tohle staré TA, tak se podívej tady po už přihlášených a raději jej zrepasuj.

Za tisíc Éček koupíš neznámou, čtvrt století starou motorku, dáš desítku za dovoz a pak dalších deset vysypeš do CDI, membrán, regulátoru, možná přihodíš ještě bůra za gufera ventilů a sadu pístních kroužků. Ve výsledku tě to vyjde na stejné peníze, jako když koupíš už přihlášenou a prachy za dovoz nahradíš "přizážkou za specifika místního trhu".

Jinak technika různých modelů TA 600 a 650 je více méně stejná a často i mezi sebou záměnná, takže se dá hezky laborovat a poskládat si vlastního Transapla k obrazu svému :)) Díly na to už jsou po vrakovištích hodně levné.

(reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 11:29 | Nahoru | #42
vilemx> amen

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 12:28 | Nahoru | #43
Ok diky za vsechny nazory, mate pravdu ze prihlasovat takhle starej vergl je nesmysl, nevim na co sem myslel. Nakonec bude TA za 26, cesky papiry a prej i po nejakym servisu a navic s kufrem takze mnohem lepsi. Pise ze je to rok 96, ale jelikoz to ma vzadu buben a starej look tak to podle me bude starsi. A budu potrebovat novy plexi, doporucite nekdo nejakej ten vrakac blizko prahy kam zajet?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 12:57 | Nahoru | #44
degen23> pokud udává jinej rok výroby, než čemu odpovídá motorka, byl bych maximálně opatrnej - no spíš bych do toho nešel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 14:16 | Nahoru | #45
Dave81> ja sem se na to ptal a napsal ze v papirech je proste datum uvedeni do provozu 96 a vsechny viny a cislo motoru sedi, tak bud to nekdo omladil pri dovozu do ceska a nebo to proste jako novy stalo nekde ve skladu... nevim jestli to je chyba v technicaku ze tam je vzdycky akorat datum uvedeni do provozu a rok vyroby dost casto nebejva, ale tohle uz fakt neresim. Dokonce se mi ten starsi look libi vic, bubnovku vzadu mam na salamu, stejne se nejvic odbrzdi predni brzdou a na horsi povrch kde se zadni pouziva bohate staci buben. Akorat je skoda ze to nema to novejsi zapalovani a myslim ze se menily i karburatory. A taky ten rok 96 je prelomovej, tak kdo vi jestli to neni jeden u uplne poslednich starejch transalpu nez zacli delat facelift.

(reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 14:19 | Nahoru | #46
degen23> ok, vypadá to, že víš co děláš. Buď ale radši fakt extrémně opatrnej při kontrole VIN a typu motoru (zda sedí a není to nějak sedlácky bouchaný), ještě mě napadá kontrola rozměrů kol a pneu v TP vs. realita.
Přeju dobrej kup.

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 15:10 | Nahoru | #47
Pokud je TA s budnovkou, tak 96 je jedině rok uvedení do provozu. Při induviduálních dovozech se tam občas psaly nesmysly. Důležité, je, aby VIN odpovídal (tedy aby na novější rám někdo nevykouzlil VIN z o osm let stařího modelu). No a aby seděl i typ motoru (nejspíš PD-06E)

Ohledně zlobivých CDI to je jak jsem psal výše. Buďto tam dáš nějaký klon z druhovýroby nebo půjdeš do univerzální náhrady (třeba Ignitech).

Třetí možnosti je předělávka na novější zapalování mladších TA (kde už je jen jedna škatulka a karburátory mají snímač škrtící klapky). To pak ale chce z novějšího modelu vyměnit i snímání otáček z kliky, elektroinstalaci, doplnit karurátory o snímač nebo tam dát karburatory se snímačem (popř. celý motor), jiný otáčkoměr a indukční cívky. Bez detailní znalosti odlišností jednotlivých modelů TA se to ale dost těžko dává dohromady, takže tahle možnost je jen opravdu pro hračičky :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 15:15 | Nahoru | #48
vilemx> tak to urcite delat nebudu :) musim doufat ze stary zapalko vydrzi a motorku stejne planuju mit tak rok, protoze pristi podzim jedu na pul roku pryc a pak uz si koupim neco poradnyho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 18:40 | Nahoru | #49
degen23> Je to stejně stará vykopávka jako ta co jsi chtěl dotáhnou z Itálie!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 19:47 | Nahoru | #50
karlos-transalp> to je mozny, ale tahle je v lepsim stavu, s ceskejma papirama, novejsi, po lehcim servisu a jeste o litr levnejsi :) a navic sem nechtel nic tahat, akorat sem to chtel koupit v cesku s cizima papirama. A ja nevim, ale pro me starsi neznamena spatny...

Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 19:55 | Nahoru | #51
O kterym je ted momentalne rec ?

(reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 20:12 | Nahoru | #52
degen23> Novější je jen papírově!

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 20:41 | Nahoru | #53
jakou to ma pristrojovku? TA od cca roku 90 91 mely uz jinou, a byly s touto pristrojovkou az do rv 99 kdy koncily TA 600 krome nejakych detailu jako napis transalp.
BTW ja loni za 30 nebo 32 prodal TA rv 92 na ceskych papirech

(reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT

28.5.2014 v 21:57 | Nahoru | #54
martyzostravska> palubovka je už novější,ale zase to má černej motor,bubnovou brzdu což odpovídá na 90 léta
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist