1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
hrnous píše: Motor na travelkách vývod na chladič má..je to jako propojka hned na výstupu z olejového čerpadla,. s instalací chladiče se chystám taky změřit jaké to dává tlaky a také jaký bude úbytek na tom chladiči..
Kapalina je nestlačitelná, takže pokud nestece olej z chladice, jak by mohl být úbytek tlaku?
nejšílenější je to napojení na hřídel. kdy olej teče z pravého bloku do škvíry v pravém deklu, tou protéká až navrch a tam se rozděluje doprava do karteru a doleva do cestičky v deklu, která je napojená přes něco jako imbus s dárou uprostřed a kolem něj pružina, která ho tlačí na tu jednu hřídel..a to má nějak těsnit :)
Naposledy editováno 26.02.2014 20:16:46
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Je to v hlavním okruhu a ten přechod - inbus s pérečkem - to je funkcí aj takový pojišťovák.
Dva v jednom.
"Přichladit" je potřeba při pomalé jízdě na plný výkon...a třebas aj tam, kde sů jiné klimatické podmínky...
No, v zásadě tehdy, kdy by za provozu lezla teplota oleje výrazně nad 120 stupňů Celestýna.
Takže eště teploměr ve štuplu od Louise jako první krok...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Protože dáš-li chladič do výtlaku čerpadla, prakticky hned za něj a chladič navrch, co se stane?
Po zhasnutí motoru zteče olej z chladiče zpátky do motoru.
Při opětovném nastartování musí pumpa napřed naplnit chladič atd. a až posléze se olej dostane na mazaná místa v dostatečném množství.
Je to sice pár vteřin, ale stejně, že jo.
Pokud teda néni v okruhu chladiče neco, co zabrání "spadnutí" oleje do kartru.
Možná zrovna tohle je důvod, proč to tá Cagiva má tak blbě - dole.
Když dáš chladič do obtoku, není nijak narušený mazací režim motoru, zkrátka je to jedno.
A navíc néni v chladiči tlak.
Akorát podle teho, co je vidět na fotce, jediná věc,která by mohla pojišťovák (a obtok) suplovat, je ten přívod oleje do kliky.
Takže obtokový kanál se, podle dosud známých informací, nekoná.
Enom abys věděl, co mě vrtá v palici.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Řekl bych - stylové zakončení výroby jednoho modelu.
4 motocykly z tohoto počtu jsou v zahraničí. Jeden Four je spřažený s postranním vozíkem Velorex 562.
Naposledy editováno 28.03.2014 10:08:18
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |