globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyvážení kola
26.4.2014 v 08:19
Zdarec lidičky, včera jsem si nechal vyvažovat kola na motorce o oba jsme se s mechanikem zhrozili když jsme viděli výsledný PLOT co vznikl - chci se zeptat - vidíte v tom vy nějaký průser?

Přední kolo - 55 + 35g.

Díky za postřehy.









Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vyvážení kola

28.4.2014 v 17:48 | Nahoru | #31
Jsou to kokoti. Kolik olova vyhažou rybáři do rybníků a přehrad nesere nikoho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvážení kola

28.4.2014 v 19:45 | Nahoru | #32
satandha> jj, stačí se projít po bouřce po břehu Lipna, na cca 1km pláže jsem sesbíral cca 5kg olůvek, třpytek a sem tam prstýnek nebo náušnici... Možná by to byl i dobrej přivýdělek, olovo do sběru a drahý kovy do klenotnictví

(reakce na) Vyvážení kola

28.4.2014 v 20:32 | Nahoru | #33
dewwil> jo jo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvážení kola

28.4.2014 v 21:25 | Nahoru | #34

dewwil píše: Zdar, tak jsem se koukal co účtuju já za vyvážení na statické vyvažovačce (pouze vyvážení dovezeného kola) a je to za 64,-Kč s DPH/1 kolo + za závaží 1ks/2,-Kč s DPH. Samozřejmě, pokud chce někdo lakovaný závaží tak je cena trochu jiná cca 1ks/ 5,-Kč s DPH... A to jsem v Praze


U nás to stojí +- stejně a závaží se platí zvlášť. Teď by mě zajímalo kolik stojí to ruční vyvážení který pochopitelně musí trvat déle.

Vyvážení kola

28.4.2014 v 21:44 | Nahoru | #35
Tvl to sis tam lepil sám ne.. tolik závaží nemám ani na protektorech u Š120.. Bych to zkusil nechat převážit u někoho jiného..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvážení kola

29.4.2014 v 08:23 | Nahoru | #36

dave-lister píše: U nás to stojí +- stejně a závaží se platí zvlášť. Teď by mě zajímalo kolik stojí to ruční vyvážení který pochopitelně musí trvat déle.



to je cena za ruční vyvážení, co jsem psal

Vyvážení kola

29.4.2014 v 09:55 | Nahoru | #37
Potkala se ti největší nevývaha ráfku a gumy zahýbejte s gumou na ráfku a zmenší se to

(reakce na) Vyvážení kola

29.4.2014 v 10:27 | Nahoru | #38
dave-lister> To se nedělá půl dne... ono to o tolik déle než na mašině trvat nebude tam to musíš upnout, nastavit to chvíli taky trvá. Na stojánku jen provlíkneš hřídel když seš šikovný dvakrát roztočíš a nemáš co dělat. Navíc ušetříš pořizovací náklady za vyvažovačku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvážení kola

29.4.2014 v 18:19 | Nahoru | #39
dewwil> u statického vyvažování. Jak poznáš na jakou stranu ráfku to nalepit, nebo tj. jedno?

(reakce na) Vyvážení kola

29.4.2014 v 18:39 | Nahoru | #40
nikod> co nejblíž středu ráfku(když to jde) a rovnoměrně např.: nalevo 4ks a napravo 4ks, zkoušel jsem i na svý jen na jednu stranu 35g a nic jsem nepoznal, ale když to dáš rovnoměrně tak to i vypadá

Vyvážení kola

29.4.2014 v 20:27 | Nahoru | #41
tohle není závaží pro motorku a i ožralí bych to nalepil líp

Vyvážení kola

29.4.2014 v 20:41 | Nahoru | #42
Tj. 5g závaží. Dává se to normálně..

(reakce na) Vyvážení kola

29.4.2014 v 20:44 | Nahoru | #43

Číkus píše: mahuzs> Závaží z ráfku může občas upadnout. Když upadne 1000 závažíček do 1000 různých potůčků nebo tůněk, dostane jeden z tisíců žabáků kašílek. A to si nemohl zmrd Bursík a jemu podobní zmrdi nechat líbit, tak zavedli používání zinkových závažíček. Je to úplně k hovnu, jen to omezuje řidiče a mechaniky.



Jó žabáci... kdysi jsem je chodil krmit na Žebětínskej rybník právě těma upadenejma závažíčkama, když jich spolkli dost, šli ke dnu...

(reakce na) Vyvážení kola

30.4.2014 v 21:23 | Nahoru | #44

dewwil píše: To jste vyvažovali na mašině dynamicky, ne? Udělejte to staticky a nejlíp na ruční vyvažovačce... A ten kdo takhle lepí závaží je prase Kde máš oproti ráfku barevný značky na pneu?



hele, asi blbá otázka, ale jakej je rozdíl mezi dynamickym a statickym vyvažováním?
znám třeba to klasický na vidličkách, to je to statický?
a co mají v pneuservisech jak to roztočej a ono jim to ukáže kam kolik toho přidat, to je dynamický?
díky za osvětu

Vyvážení kola

30.4.2014 v 21:36 | Nahoru | #45
jj, chápeš to dobře, dynamický (působení sil do stran) je dobrý na auta a motorky s letmo zavěšeným kolem, aby se tolik nepoškozovalo uložení(ložisko hřídele/náboje), kdežto u většiny motorek s oboustranným uchycením kola v kyvce bohatě postačí statické vyvážení(oboustranné uložení dost eliminuje dynamický nevývažek i díky pneu, kde je u moto styčná plocha v šíři 1,5 - 4,5cm), i v MotoGP se používá statické vyvážení...

Takže letmáče a auta vyvážit dynamicky, kolo v klasický kyvce staticky...

1 reakcí na tento příspěvek Vyvážení kola

18.7.2014 v 09:45 | Nahoru | #46
Mě to udělali úplně stejně, taky tam toho mám tolik... ale aspoň ty závažíčka nalepili rovně

Spíš si říkám jestli by to vypadalo jinak, kdybych to zavezl do specializovaného pneu servisu pro motorky.

(reakce na) Vyvážení kola

18.7.2014 v 09:59 | Nahoru | #47
rulzmaker> Ne nutně. Záleží pouze na tom, jak moc je člověk ochotný se s tím drbat a to je spíš na jednotlivých lidech.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist