Krom toho by mě napadly ještě špatně udělané vůle - po zahřátí se vůle zmenší, chcípne to a nechce to startovat, když to vychladne, tak se vůle znovu vymezí a jde to...
Zkusil bych jako první změřit tu baterku, podívat se jestli tam je správnej typ svíček (případně se zamyslet jak dlouho tam jsou a zvážit výměnu za nové) a vůle bych nechal na konec (pokud si je kámoš jistej, že je udělal dobře, tak bych je vyloučil hned)
Co se týče oleje, tak přesnou hodnotu nevím, ale zatím jsem nezažil motorku, které by nestačil klasický 4litrový kanystr - tenhle údaj ale určitě najdeš na netu nebo v manuálu
E: písmenka
Naposledy editováno 20.03.2014 21:07:11
Díky za reakci pánové
jinak s tím tvým problémem nevím, nejsem technik.... ale nemohlo by to být vadnou volnoběžkou? Aprilky na to docela trpí
btw když jsme u toho oleje co se stane když je ho tam víc než zdrávo?
ps.: na motorce máš nálepku V2, to jsou pacienti co na aprilkách odjeli tisíce km, jestli se s nima tochu znáš tak ti určitě pomůžou
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuono 1000R - Dotaz
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuono 1000R - Dotaz
Teď tam mám cca 3,7 oleje a nejsem úplně na horní rysce, jsem kousek pod ní. A ten problém s tím startováním bylo otočené čidlo náklonu. A to že při volnoběhu hned chcípla - trošku jsem přidal manuálně přes dodaný šroubek pod originálním (s kterým jsem nehýbal). Zkrátka jsem trošičku přiotevřel klapky... A teď jede holka jak blbě střelenej divočák... Mějte se bando a mnoho km bez nehod. kominík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Tuono 1000R - Dotaz
.-kominík-. píše: Už je to vše vyřešeno. Ale díky vám za rady a za pomoc.
Teď tam mám cca 3,7 oleje a nejsem úplně na horní rysce, jsem kousek pod ní. A ten problém s tím startováním bylo otočené čidlo náklonu. A to že při volnoběhu hned chcípla - trošku jsem přidal manuálně přes dodaný šroubek pod originálním (s kterým jsem nehýbal). Zkrátka jsem trošičku přiotevřel klapky... A teď jede holka jak blbě střelenej divočák... Mějte se bando a mnoho km bez nehod. kominík
Tak jsi to pekne rozladil... tenhle motor ma automaticky rizenej volnobeh. Takze klapky musis nechst zavrene azna doraz. Volnobeh dela ten ve til v pravo. Ale na 99% mas prssknutou jednu ze tech dvou slabejch hadicek v levo co vedou do jednoho cidla. Ty rikaji jednotce, kolik maji pridat...
Tim co jsi udelal nedelas dobre. Hlavne ti to nebude zvedat volnobeh pri zarazenem kvsltu a jizde
Kdyby náhodou šroub plnil účel, co se může stát?? Dík za reakci
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuono 1000R - Dotaz
a pricina byl spalenej alternator a ten obcas probil na kostru a delalo to bordel. Mesic jsem hledal chybu nez se spalil ab projevil se... Od vymeny zadnej stres...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuono 1000R - Dotaz
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory | Honza-K | 8 | 6.3.2024 v 10:20 Honza-K |
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 19 | 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA |
Tak ktoru [1 ... 5, 6] Aprilia Tuono 1000 R Factory, KTM 1290 Super Duke R,... | coffeeracer | 165 | 8.7.2022 v 12:52 MedWed |
Pomoc na cestě tuono 08 Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 8 | 1.5.2022 v 07:10 tempest |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |