Téma: Tak ktoru
Zdravim Vas.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.


Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
Anketa: Tak ktoru?
Aprilia Tuono 1100 Factory
39%
29
KTM 1290 Superduke R
37%
28
MV Agusta Dragster 800 RC
13%
10
Triumph Speed Triple 1050 RS
11%
8
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

Tak ktoru

2.1.2019 v 19:08 | Nahoru | #151
MT10, zvlášť ve verzi SP, asi nebude úplně blbá volba, bude to spíš blíže Tuonu/S1000R, ale já bych ten design prostě nezkousl, proto jsem se na tom ani nebyl svézt. V každém případě to bude jediný japonský bike, který by se mohl rovnat supernakedům z Evropy.

Tak ktoru

2.1.2019 v 19:17 | Nahoru | #152
MT10 SP je fakt dobra silna masina. Riditka jsou fakt hodne vysoko, proto se da i trochu vyletit. Kufry na to delaj. Motor je silnej a s ladakem to ma fakt peknej zvuk. Hodne kratkej rozvor, tusim 1380 cm. Zabava s tim bude slusna..
Bohuzel ten design taky nezkousnu. Chtelo by to nejakej custom..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 19:47 | Nahoru | #153
Vis1on> Ked napilujes lepsie okruh tych 7 sekund sa da stiahnut.Hlavne ak to bol tvoj prvy rok na okruhu.
SC ti k tomu urcite dopomohnu,kedze sa este viac podrzia a viacej si dovolis.
Vdaka tej elektronike by si si to praveze mohol dovolit.Nieco podobne ma nabadali vyskusat na Ducati day na Slovakiaringu na Panigalke a tiez som si klepal na celo,ze ci im nekuruje,ale druhu jazdu som vytahol gule z vacku a vyskusal som to pri vyjazde a poriadne zatiahol za heft.A cuduj sa svete sa to krasne zacalo postupne brat a ked som zacal vyrovnavat motorku tak to naberalo na gradoch a vtedy som pochopil,ze som zanedbal zimnu pripravu,kedze som zrazu mal vytahane ruky z tych brutalnych vyjazdov ked som to tak 2 kola zopakoval ..hold ked chces castejsie jazdit na okruhu ,tak uz treba aj nejaku tu zimnu pripravu spravit nech tam potom nevejes ako zastava na vytahanych rukach.Verim tomu,ze casom si to vyskusas aj ty.Cim viacej budes jazdit okruh,tym viacej ta to bude lakat hladat hranice seba aj stroju,lebo to je jedine miesto ,kde si vies realne odskusat ako seba tak aj co tvoj stroj dokaze.Top brzdy som isiel na tej Panigalke,ale nikdy sa mi nestalo,zeby sa mi rozvlnil predok ani pri prudkom brzdeni.Zaujimava info a urcite ju odskusam na Tuone,ze ako sa bude chovat pri prudsich brzdach.
Vyrobca to doporucuje pod 3000 otackami.Radis v reale aj s QS pod tymito otackami ci uz spojkujes?
To s tym vyfukom som niekde cital a videl aj video ,kde ho chalan pri naklone suchal.
Povedzme si ale uprimne.
Kto by tam tu seriovu hufnicu nechaval,ked si aj zaujimavejsie kusky na trhu.
Napriklad taky ako mas ty.Mas velice pekny stroj.

Tak ktoru

2.1.2019 v 19:54 | Nahoru | #154
Vela ludi teoreticky chvali MT-10,ale nikoho nepoznam kto by si ju kupil.
Ocividne otrasny dizajn tejto motorky prevazuje nad jazdeckymi kvalitami motorky.
Proste SD tiez ma diskutabilny dizajn,ale 90% ludi podla mna by jej prednost pred MT-10.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 22:31 | Nahoru | #155
coffeeracer> Jo to máš pravdu, netušil jsem jak je to fyzicky náročný. Zimní přípravu jedu docela poctivě ale musím říct že mi spíš na okruhy odchází nohy víc jak ruce :D holt musím zapracovat na posezu (zbytečně moc váhy na vnitřní noze) a pořídit gripy na nádrž. Hele reálný číslo na QS ti teď neřeknu to bych si vymýšlel ale vím určitě že řadit dolů jde v nižších otáčkách jak nahoru (resp. bez škubnutí). V Showroomu mi říkali že ze zkušenosti Aprilia umí lépe řadit (QS i Blipper) v menších otáčkách jak Panigale V4 ověřený to však nemám . Já ten výfuk dostal k té mašině, Aprilia děla každý rok akci (Březen/Duben tuším) a davá bohaté příslušenství v rámci této akce (Výfuk/Komba z klokana/Příslušenství za 30k atd.), každej rok je to něco jiného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 22:48 | Nahoru | #156
Vis1on> máš tam už radiální pumpu na brzdě?

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 23:03 | Nahoru | #157
t_freedom> Jojo, od r.2017 tam je spolu s vetšíma 330mm kotoučama

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 23:39 | Nahoru | #158

t_freedom píše: takhle to myslím, ano... a nenapsal jsem že nikde... je jasný, že v zatáčce, v který na hraně letíš 200km/h už pouštíš do gumy solidní výkon... pak potřebuješ raketu V4...otázkou je zda-li tak někdo chce jezdit … já tedy moc ne …
Na Korsiku je třeba ideální velkoobjem desmodue ...tahá úplně zespoda a nepotřebuješ točit do 13trpm.... nebo ten DUKE asi taky(ale opět, veškerou dobu ti tam robot bude dávat dolů kolo a krotit výjezdy)...ale zrovna to TUONO třeba zrovna tam kralovat nebude, to je primárně dle mýho názoru motorka stabilnější a na rychlejší jízdu. Myslím si, že někdo na 60HP husce by nás tam setřel jak "gervais" ...



..niekedy k tomu staci aj taketo cudo judo ,aby vypraskalo silnejsie motorky

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 23:48 | Nahoru | #159
Vis1on> Inu odpoved by som ani od predajcu Aprilie necakal
Vsimol som si aj teraz u predajcu Aprilie,ze dava original prislusenstvo k Tuonu v hodnote 50 000Kc.
Dobre vediet,ze take akcie su u Aprili.

Tak ktoru

8.1.2019 v 08:17 | Nahoru | #160
Coffeeracer-Ahoj mužu se zeptat za kolik máš kolo na okruhu?

Tak ktoru

27.5.2019 v 11:19 | Nahoru | #161
ja teda este k puvodnej otazke, Aprilku, ta V4ka je proste fakt navykova a ovladani luxusne...

2 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

6.11.2019 v 14:16 | Nahoru | #162
Ahoj,

mozem sa teda spytat, lebo som to nikde nedohladal v prispevkoch, ze pre ktoru motorku si sa na koniec rozhodol ?

(reakce na) Tak ktoru

23.11.2019 v 20:31 | Nahoru | #163
...

Naposledy editováno 23.11.2019 20:33:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

7.7.2022 v 23:11 | Nahoru | #164
Bob_svk> Zdravim ta.sice je to uz davnejsie co si sa pytal pre aky bike som sa rozhodol,tak vtedy nakoniec zvitazilo dvojvalcove srdce a isiel som do KTM SD.
Potom prisiel Ducati SF V4.Vyskusal som a aj ked som silno Ducati positive,tak aj tak som to nevymenil za Ducati.Dizajn mi nesadol a vykonu tam uz tiez bolo nadmieru.Kedze ceny motoriek isli kam isli,tak dosla skvela ponuka na predaj SD,ktora sa neodmieta a SD isiel na jar z domu.A tak zas dilema co nove kupit.Tak som sedel na Balatone,rozmyslal a cital motohouse a napadlo ma ,ze poblízku je Ducati store, kde predavaju viacej znaciek motoriek.Pred 15 rokmi som tam kupoval sportovu styrkolku od Suzuki. (kurva,ale ten cas leti) Vybehol som tam pozriet co maju a bol som prekvapeny vyberom.BMW,KTM,Ducati,Royal Enfield,Suzuki,SWM.Hlavne ma milo prekvapilo,ze realne je z coho vyberat,kedze vacsinu strojov maju aj fyzicky.Po 1290 SD som si povedal,ze chcem nieco slabsie,hravejsie,lahsie a tak som sa pohraval s myslienkou kupit si KTM 890 R.Po super skusenosti s 1290 som nevidel dovod preco znova nejst do KTM.Hlavne ked Ducati nevyšla so silnejsim Monstrom na ktory som sa tesil a dufal som,ze pride tento rok a BMW S 1000R co sa mne paci atakovala cenu 20 000 eur a je to 4 valec.Bavil som sa s predajcom,ze co asi chcem.Vtom som ju zbadal a ako magnet ma pritiahla k sebe.Stala tam na servisnych stojanoch.Uplne som na nu zabudol pri svojom vybere.Ked som ju zbadal,tak bolo rozhodnute.Slovo dalo slovo a vcera som vyplatil Ducati Hypermotard 950 SP 2022.Takze chystám vozík,postavim to na značky a dokonca stihnem este aj vylet do Misana na WDW 2022.

P.S Mala rada pre vsetkych co rozmyslaju nad kupou motorky.Kupujes moto na firmu?Madari maju az 27% DPH.Nemusis cakat ,kedy ti vratia DPH + mi dali zlavu.Velmi dobre som kupil obzvlast v dnesnej dobe kedy zlavu ti nikto neda a je vobec problem ,aby si taku motorku u nas zohnal ,kedze u nas su predajne poloprazdne co nemaju co predavat (Ducati na Slovensku) Ako priklad dam este KTM SD 1290 R EVO v prepocte 18 460 eur http://ducatidibosc...asznalt?id=1_2034099 (na 18 000 sa urcite dostanes) Na Slovensku 20 580 eur. https://www.ktmbrat...per-duke-r-evo-black Bez DPH 14 535 eur vs 17158 eur v prospech Madarov.Rozdiel 2623 eur a este najdolezitejsie je,ze tam ju maju aj fyzicky na rozdíel od našich,kde su na objednavku a nevedla vam presne ani povedat,kedy vam ju dodaju.

(reakce na) Tak ktoru

8.7.2022 v 12:52 | Nahoru | #165
coffeeracer> Slovák, kterej otevřeně podporuje uherskou ekonomiku? Hustý...

Naposledy editováno 08.07.2022 20:01:25
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm 1290 superduke akrapovic KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT Martasbas 9 7.8.2022 v 15:34 X-tra-X
Ktm superduke 1290r nájezd KTM 1290 Super Duke R Lukas_Krivi 23 6.7.2022 v 20:20 Papírus
Poradíte prosím s výběrem Triumph Speed Triple RS Zoid 1 12.6.2022 v 22:27 mariano
Legální umístění SPZ KTM 1290 Super Duke R MichalR66 18 10.6.2022 v 17:06 Vlašák7
Hledám špínu na vybrané motorky [1, 2, 3] Kawasaki Z 1000, BMW K 1300 R, KTM 1290 Super Duke R... mmks 84 12.5.2022 v 12:15 starej-Lupo

TOPlist