Díky.
Ješte popřípade jestli nevíte kde se dají koupit náhradní díly přímo na tento motocykl ale vím že s tímhle asi moc nepochodím :D
Náhradní díly na Yuki najdeš přímo na stránkách Yuki http://www.yuki.cz/...motocykly-ctyrkolky/ a díly jsou přímo tady http://ndshop.yukimoto.cz/
EDIT:
D.A.G.R. byl rychlejší
Naposledy editováno 13.12.2013 18:35:19
A jestli si myslíš že ti elektrika v motorce bude fungovat bez zaplýho motoru a baterky tak mi vysvětli z čeho si myslíš že do toho pude šťáva? :D
1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční elektroinstalace
Jinak pojistka by asi měla být jen jedna u baterky, ale když tam nemáš baterku, tak teď na nic nemá vliv. Nejdřív vrať baterku a pak uvidíš, jestli se něco změní...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční elektroinstalace
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční elektroinstalace
nemyslíš tím reglerem náhodou Regulátor napětí?
Naposledy editováno 15.12.2013 00:04:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční elektroinstalace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční elektroinstalace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční elektroinstalace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční elektroinstalace
Regler je kovová "krabička" s žebrováním (kvůli chlazení) a vede z ní jeden drát na (+) baterky (přes pojisktu), druhý na kostru a jeden, dva, nebo tři dráty (dle toho, zda je magneto jednofázové, nebo třífázové) do motoru. Když nesvítí ani světla, tak koukni na žárovky jestli budou spálené, je to jasné, že regler "přebíjel". Máš-li a umíš použít voltmetr, nastav jej na rozsah 200V DC, napoj jej na svorky baterky a když po našlápnutí motoru naměříš na volnoběh 20 - 30V a ve vyšších (cca nadpolovičních) otáčkách 50 - 80V, je regler jasně vadný.
Ještě musejí vést z motoru nejméně dva dráty, které povedou na plastovou krabičku a z ní další drát na zapalovací cívku. "Krabička" je zapalovací jednotka a té si nevšímej, když motor běží bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční elektroinstalace
A také před nahozením motoru zkontroluj bezvadnost hlavní pojistky (musejí při stojícím motoru svítit světla, budou-li pochopitelně žárovky v pořádku), jelikož bude-li přerušená, logicky to bude totéž, jako by nebyla baterka připojena.
Naposledy editováno 15.12.2013 11:28:46
J.M.K. píše: Konny88> Baterka nefunguje čistě jako "zátěž", působí jako filtrační kondenzátor, pohlcující napěťové špičky. A když baterka v obvodu je, musí tam být i regler a ten se právě mohl špičkami (při absenci baterky) zničit. Pak teprve mohlo napětí "vyletět" a zmařit zbylé komponenty v obvodu, ale to by odnesla i zapalovací jednotka. Vzhledem k tomu, že motor běží, to ale vypadá na to, že zapalovací okruh má na magnetu samostatnou cívku a běží čistě jako magneto a s okruhem, v kterém je baterka, není vůbec spojen (má to tak třeba WR125).
Mě to nemusíš vysvětlovat (mám elektro-školu), ale nechtěl jsem to moc rozepisovat . Jinak s tou baterkou máš pravdu, pokud bude regler v háji, tak je blbost vracet baterku, protože by to dlouho nevydržela (to mi v ten moment co jsem to psal nedošlo).
Ty jsi mu to už všechno vysvětlil, tak už nemá cenu k tomu více psát...
1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční elektroinstalace
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuji poradit Yuki GY4 125 ST/SM | DOUPI | 4 | 2.1.2023 v 12:30 DOUPI |
yuki 125 sm náhradní díly Yuki GY3 125 ST/SM, Yuki GY4 125 ST/SM | Jakub1234566464646 | 0 | 29.6.2022 v 17:27 Jakub1234566464646 |
Potřebuji poradit Yuki GY4 125 ST/SM | DOUPI | 6 | 25.3.2022 v 12:34 DOUPI |
Potřebuji poradit Yuki GY4 125 ST/SM | DOUPI | 8 | 10.2.2022 v 10:51 combust |
Origo karbec sháním Yuki GY4 125 ST/SM | DOUPI | 5 | 24.12.2021 v 15:54 DOUPI |