DejvGSR píše: Jak to tak tady čtu, opět co motorkář, to jiný názor. Ale je to asi dobře. Gumy jsou určeny pro mojí Ducati 848, je to hodná holka. Jak jezdím, nu opatrně, jemně na gumy, žádná křeč. Mám dlouhé nájezdy a životnost mě ani netrápí. V Mostě na dromu můj top čas 2:12, takže žádná hitparáda. Z toho usuzuji, jestli jsem schopen např. dostat do kolen na okruhu ty S20, nebo jestli Pirellky svojí jemnou jízdou (v řeči F1 jízda jako u Buttona) vůbec donutím k fungování. Byl jsem pevně rozhodnut jít do Pirellek kvůli jejich nekompromisním vlastnostem viz Motohause 8-9 a 10 , kde je zajímavý test na sportovní pneumatiky. Akorát jsem byl silně nahlodán přečtením Motocyklu 10 a 11/2012, kde je test sportovních gum a následně i jejich porovnání s cestovníma, a letos pak opět v 10/2013 čísle jednoznačně na pro naše podnební pásmo daleko efektivnější a vhodnější jak S20 tak Michelin Pilot Power3 s tím, že i na okruhu podávají velmi kvalitní výkony. Takže, ideální by bylo nazout oboje a vyzkoušet, ale to si nemohu dovolit a nechci šáhnout prostě vedle, abych si pak něco nevyčítal. Jo a za mokra nejezdím, jen pokud mě to cestou chytne. To bych té svojí krásce nemohl udělat. Tak asi tak.
Na to co jezdíš ti bohatě postačí gumy typu Pirelli Angel,Michelin PR apod.Jsou levnější,dýl vydrží a do úzkých je nepřivedeš v žádném režimu.Konkrétně Angely jsou v tomhle ohledu geniální a s úžasným nájezdem.
Petta píše: Mám zkušenost s S20 a Piloty II. Bridgestonka se rychle zahřeje a má výborný vlastnosti jak na suchu, tak na mokru.. Celkem rychle mizí.
Michelinka se tak rychle nezahřeje, ale vždy mě podržela. Výdrž asi bude podobná.
Pro tvůj styl jízdy, jak to popisuješ, by byla vhodnější Michelinka.. Předpokládám, že ta trojka bude ještě lepší..
Prostě chybu neuděláš ani s jednou..
Ale stálo by za úvahu nad tou Angel GT. Je to prý výborná guma s dobrou výdrží a na
okruhu prý nezklamala..
Tak evidentně jsi to moc nezkoumal.S 20 je vynikající guma,ale životnost jsem měl necelé 3000.Pilotka vydrží rozhodně dýl.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
DejvGSR píše: Dnes jsem měl možnost se projet na nových metzelerech M5 Sportek a musím uznat, že je to opravdu fajnová guma. Dnes chladno 14 stupňů, guma ale nádherně čitelná, velmi dobré překlápění motorky, výborná odezva od kol a dobře filtrují nerovnosti. Nadšení ale plyne z toho, že se trápím na sjetých gumách, které za chladu kloužou, navíc vyžadují bohužel už dost silné zatížení řidítek, aby se sklápěly.
Nova guma je vzdycky nova guma ... musel bysporovnavat s tema ostatnima taky novejma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
DejvGSR píše: Ozzy_> To máš pravdu, měl jsem prostě na nich dnes oproti těm mejm opravdu skvělý pocit a důvěru. Ideální by bylo všechny vyzkoušet na jedné motorce. Ale to se bohužel nestane. Ale je fakt, že dnes už není špatná guma, liší se jen velmi lehce od sebe a je třeba najít gumu, která ideálně vystihne pilotův um a preference.
Ja si myslim ze se TO moc hroti, duvera je dulezita, ale dneska skoro nejde koupit mrdka ... a kdyz vidim co dobry piloti jezdi na gumach dano po smrti, tak si rikam ze se to prehani.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Hele neser se s tím, kup Pirellky Rosso IIky, italská guma na taloše z Bologni ...stejně ti o prachy nejde jak si psal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
2 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Edit: pismenka
Naposledy editováno 30.09.2013 12:40:26
t_freedom píše: RoumenS> proč ty furt chodíš gumy kupovat do muzea ? ...hele ten kšeft s Nikitou to byl taky deal století, co?
Tak to byla jen taková nouzovka na dojetí sezóny, přes zimu koupím ty Rosso II.To teda byl, ale potřeboval jsem je hned no.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
prochybike píše: AdosR> Rikas Sportsmarty v chladnejsim pocasi nic moc? Prave o nich hodne premejslim na svoje Falco. Do ted sem tam mel roadsmarty, ale zadek uz mam tak na 500km a jde do kytek, takze premejslim co noveho koupit.
Edit: pismenka
Jo to se o Sportsmartech ví že za chladna to není nic moc, to ostatně i na jiných sport gumách ale tady je to horší než u konkurence. Já v zimě už nejedu nějak rychle. Pokud ale jedeš jak pako zahřeješ je taky. To určitě. Problém je ten že po noci, kdy je okolo 4 stupnů už to není ono ani když je zahřeješ. Si myslím. Ale v této třídě gum mají největší nájezd km, a na dromu se chovaj suprově.
Jinak pokud chceš radši sportovní gumu, protože jezdíš na silnici často sportovně a zavítáš i na okruh tak klidně ale pokud si dáš občas rychlou jízdu a okruh nejezdíš běž spíš do Roadsmart 2 nebo Angl GT
Naposledy editováno 01.10.2013 09:46:28
R1 jsem pořídil se 7 let starými Michelin Pilot Power.. Při čase 2:29 mě na okruhu vytrestaly a šel jsem... Teď jsem na ní pořídil zase Bridge S20 a motka se hodně změnila.. Taky je to i tím, že je nová.. S R1 už se mi jí podařilo utrhnout ale spíš proto, že ještě nebyla zahřátá.. Jinak zatím dobrý, jak jsem, v neděli jsem to poprvé pořádně otestoval a dobrý, na to, že jsou tam velký tlaky (2,9 zadek 2,5 předek).. Když upustím, pak líp filtruje nerovnosti a neuskakuje tolik (zkušenosti z Horneta)
Z gum, co jsem jel, bych ti doporučil nejspíš ty Pilot Roadky ale jestli se cítíš na to, že jedeš pilu a chceš mít jistotu, tak spíš Bridge S20.. Příští rok zkusím něco dalšího :))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
DejvGSR píše: KapitanMasakr> Co to je? Sportmax Sportsmart má už druhou evoluci?
http://www.pneushop....p;wt_t=1380621115000
A sice nahovno na mokru, ale kery pošuk taky lita rychle vdešti mačka předni a doufa, že ho pneu podrži.....Takhle by moch činit, pokud si přezuje na pneu s dezenem do vody pokud začne pršet, moch by si ty nahradni kola vezt nazadech, nebo v sajdkaře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
DejvGSR píše: KapitanMasakr> OK už mlčím.
Je to natobě Mischellin se mi sjela okamžitě uprostřed u pirelli mi vylezly boule, ale držela a vydržela ikdyž radši nechci vědět, kolik pod tou zarovnanou bouli zbylo pneu hmoty........Avon viper byla zatim nejhorši... furt klouzala a rychle se sjela uplně nanic...............Na dunlopkach mam vzorku i nakonci sezony požehnaně, narozdil od předchudcu, kdy jsem vteto době měl pneu hladkou, nebo platno mi dunlop vydrži ještě min. měsic při svižnem ježděni, hrabani, a dělani kravin
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
DejvGSR píše: j.r.ewuing> Díky za tvůj příspěvek. Jestli jsem ti rozuměl, ze všech těch gum se ti nejlépe jezdí na S20, které mají nejširší záběr působnosti. Supercorsa SP určo vynikající na okruhu, ale na silnici jednoznačně je předčí právě ty s20 je to tak? S20 se naopak na okruhu moc neztratí.
Ne,to je chyba.Supercorsa je i na silnici lepší,nebo minimálně stejně dobrá,kupodivu drží i za docela chladných podmínek.Jen prostě není homologovaná pro silniční provoz.Nájezd má dokonce větší,než S20.SC1 je vynikající guma (nejezdíš li na vodě). Prostě je to o prioritách.Zatím nejlepší kompromis všeho jsem nalezl u Angelů ST.Ta guma předčí um 90-ti % "střelců",je hravá,má špičkovej nájezd a je moc dobrá i na vodě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
verybusy píše: Ne,to je chyba.Supercorsa je i na silnici lepší,nebo minimálně stejně dobrá,kupodivu drží i za docela chladných podmínek.Jen prostě není homologovaná pro silniční provoz.Nájezd má dokonce větší,než S20.SC1 je vynikající guma (nejezdíš li na vodě). Prostě je to o prioritách.Zatím nejlepší kompromis všeho jsem nalezl u Angelů ST.Ta guma předčí um 90-ti % "střelců",je hravá,má špičkovej nájezd a je moc dobrá i na vodě.
A ta nová Angel Gt musí být ještě lepší.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |