1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
Michal-#5 píše: Nejlepší je Brisk L14S a tři podložky protože má dlouhý závit. Další možnost je NGK B8EG, obecně 516 jede slušně na všechno spíš záleží na stavu věcí okolo.
Blbost, vzdyt Brisk ve stejne tepelne hodnote.dela i svicku s KRATKYM zavitem!
NGK rozhodne NE, jsou nachyne na uchcani a tomu se nevyhnes.
Edit:
Na cizu zadny vifikundace nemaj cenu: kdyz mas dobre fora, serizenou karburaci a aspon trochu kompresi, je Brisk o.k.
Naposledy editováno 12.09.2013 17:48:50
Mas pravdu ze spravne serizeni nejen karburace je zaklad.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
NGK - opravdu se uchcavaji a nepomuze jim po uchcani nic: viz n+1 vlaken na MCZ.
JAKEKOLI VIFIKUNDACE typu obvodove jiskriste a pod. u zapalovani s kladivkama a PAL civkou zpusobi jedinou vec - malo sytou jiskru.
Proste na stary cesky dvoutakty patri Brisk a kdyz mas dobre serizenou masinu, dvakrat proslapnes, zapnes klicek a musi chytit na prvni naslapnuti.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
kuba350 píše: pesastor> ale HOVNO,NGK B8EG mám v zetce DVĚ sezony a v pohodě.... kolikrát si NGK na zetce ulil?
Mno ty budes slusna odruda Pata a Matem dohromady: doporucovat VYPODKLADAT svici podlozkama JE PRASARNA!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
pesastor píše: Mno ty budes slusna odruda Pata a Matem dohromady: doporucovat VYPODKLADAT svici podlozkama JE PRASARNA!
A jak jinak by jsi to vyřešil, když krátka svíčka je utopená v hlavě a dlouhá trčí půl centimetru ven? Na čz 250/980 mám taky dlouhou svíčku a mám tam asi čtyři těsnění ze starých svíček, tak aby byl konec závitu zároveň se spalovacím prostorem a je to naprosto v pohodě. Závit v hlavě drží a hlava očouzená taky není, takže nevidím důvod proč by to měla být prasárna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
fatik píše: A jak jinak by jsi to vyřešil, když krátka svíčka je utopená v hlavě a dlouhá trčí půl centimetru ven? Na čz 250/980 mám taky dlouhou svíčku a mám tam asi čtyři těsnění ze starých svíček, tak aby byl konec závitu zároveň se spalovacím prostorem a je to naprosto v pohodě. Závit v hlavě drží a hlava očouzená taky není, takže nevidím důvod proč by to měla být prasárna.
Neveimo jsem si, ze by jeden nebo druhy vyrobce doporucovali svicky s dlouhym zavitem!
Taky jsem je NIKDY do Jawy nebo Cizy nedaval. A znova opakuju: vypodkladaj PRASATA!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
Videl jsi nekdy 516 s kladivkovym zapalovanim?
Ngk mam vyzkousenou, jiskriste ma standartni a nejsou s ni problemy. Brisk N11s je do 250/513 tak na leto jinak je zbytecne studena a nachylna na zanaseni, v 516 by mohla fungovat za predpokladu, ze motorka bude jeta zavodnim zpusobem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
pesastor píše: Mno ty budes slusna odruda Pata a Matem dohromady: doporucovat VYPODKLADAT svici podlozkama JE PRASARNA!
Viděl jsi někdy tu hlavu? Nebavíme se tady o běžné jawě nebo čz. U některých hlav s radiálním žebrováním má ten závit prostě tak blbou délku, že to jinak udělat nejde. Osobně za větší prasárnu považuju to, když by svíčka jiskřila prakticky uvnitř závitu v hlavě, nebo naopak o skoro centimetr blíž k pístu, to už bych tam rovnou mohl dát svíčku s vysunutým jiskřišťěm abych na to propálení pístu nemusel čekat tak dlouho...
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
Dnes dodávám . ....a koupíš si NGK. Tak si to přeber.
O starých motorkách nemluvím, tam jedině Brisky.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 Jakou nejlepší svíčku ?
ale dal jsem to pak do servisu prý byla zaseknutá akcelerační pumpa, tak proto se to uchcávalo. Do moto mi v servisu dali novou NGK. Jsem zvědavý na zítřejší start.
Jinak podle manuálu jsem našel toto osazení:
závodní styl: DR8ES,D9EA
standart: DR8ES-L,D8EA
zima: DR7ES,D7EA
zajímavé, že některé jsou s odporem a některé ne.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spotřeba ČZ 125/516 | martintymr | 4 | 7.9.2023 v 12:57 doktorM |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Háže olej z převodovky ČZ 125/516 | sustrjan | 23 | 10.6.2022 v 16:33 sustrjan |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |