Proč zrovna 30k?Každá má interval servisu dá se říct jiný,a každá vydrží uplně jiný nájezd(a to i v případě pravidelnýho servisu).....prostě ty motory jsou konstruovaný různě s jinými vlastnostmi.
Nebavím se momentálně o strojích mladších deseti let,ale o mnohem ,a kolikrát mnohem,starších.
Dkokonce i pochopím(ač nerad),že spousta prodávajících motor přetočí kvůli lepší prodejní ceně.Jen netuším,proč zrovna právě na tu cca 30k hranici.
Dle mého názoru právě tenhle km náběh už musí každýho kupujícího předem od případné koupi odradit.
Proto vás prosím,vás zkušený,o vysvětlení!
Protože se v tomto ,mnou založeném tématu nachází spousta motorkářů,co tvdí ,že najezdí ročně hodně málo (do cca 2K)....tak se ještě zeptám na jednu věc(pro málo jezdící)...pokud nenajezdíte ani z poloviny km tolik,kolik je potřeba dle manualu k výměně oleje a filtru.....měníte,či ne?
Příklad....Mám měnit olej dle manuálu po 12k,nebo za rok(záleží na tom,co příjde dřív).....vy co nejezdíte tolik,máte najeto po roce cca 1K.....vyměníte ten olej,nebo ne?
Osobně najezdím ročně něco kolem 6-9k a měním......vzhledem k tomu,že času na cestování mnoho není,ale když sednu,tak jedu.......to snad na tý motorce jezdím jen v největších vedrech pro nanuka do krámu
Předem upozorňuju,že nehodlám nikoho urazit!!!!!!!!!!!!
Sám mám najeto 50k a dofám,že ještě 200k pod mýma rukama zvládne
Naposledy editováno 05.09.2013 23:17:17
Prim píše: Letos jsem s 70tkm kupoval - a vcelku s klidem... paradoxně jsem vzal skoro s největším nájezdem v inzerci, protože byla za slušné peníze, v dobrém stavu... a mam alespoň šanci, že ty km seděj. Ono věřit, že cestovní enduro má po 12ti letech 35tkm je docela utopie... šance samozřejmě je, ale hodně malá.
Druhá varianta je, že jsem šťastnej jak blecha, že vim, co má najeto... a přitom ty s 35tkm jsou stočené ze 70ti, ta moje se 70ti je stočená ze 140 Kdo ví...
když jedu pro motorku, tak se prvně dívám na celkový stav, jelikož nejsem v tomto směru odborník, beru si pokaždé sebou zkušeného mechanika, který ví, kam se podívat, na co se zaměřit atd., údaj na tachometru neberu jako prvotní indicii, ale většina kupujících berou kilomety u motky moc vážně a nesoutředí se na celkový stav motky
1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?
Dráťa píše: Yura> To přece nikdo netvrdí, že jsi podvodník. Jestli máš na svých motorkách tak málej nájezd, a u jedný jsi dokonce první majitel, tak to na nich asi bude vidět, ne? Bavíme se tady o motorkách, který prodejce deklaruje jako nebouraný s minimem kilometrů, ale zároveň tvrdí, že měnil půl motorky, destičkama počínaje a guferama ve vidlích konče. Tohle nás, tedy jestli můžu mluvit nejen za sebe, dráždí nejvíc, že z nás kupujících dělají prodejci blbce. Příklad, můj mastodont, když jsem ho kupoval, měl už měněný přední desky. A to měl psaných 39 tisíc kilometrů - typicky. Každopádně něco víc ty desky už najeto měly. Já jim přitočil víc než 30 tisíc a jsou pořád tlustý dost, dalších 10 tisíc dají v klidu, a jsou to navíc organický desky, ne sintrovaný. Takže inzeráty typu "20 najeto, nový destičky" mi prostě zvedají krevní tlak.
Jo taky nevim, jestli se mam takovym inzeratum smat. Je menil poprve retezovku po 56000 km, lozisko krku rizeni 57000 km. Kotouce mam pri 99000 km puvodni, stejne jako spojku. Je zajimave, ze motorky co jsou na trhu to zhusta mivaji menene pri 30000 km.
Já motorky neprodávám a ani s tím nepočítám. Myslím si ale, že se našlo (a najde) dost lidí, který skutečně prodávají nejetou (ale starou) motorku, která by v rozumným tržním systému mohla mít mnohem vyšší cenu, než zbylých 95% šrotů se stočeným tachem. V podstatě jsou okradeni - stav km jim nikdo neuvěří, tudíž buď prodaji za cenu stočený vylítaný mrdky, nebo - neprodaji. A rozdíl je v (|)
To mě na tom sere. Proto je masový šíření názoru, že málo km = stočenina, blbost.
1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?
Já mám ve 49000km taky všechno krom řetězovky originál. Řetězovku jsem dával v 40000km.
Pokud na inzerovaný voňafce z Milána je už v 15000km všechno nový, tak to dává tušit jak a kdo s tim jezdil. Nemusí to mít úplně nutně najeto haluz. Obávám se, že některý mesíci jsou schopný skútry/moto zničit opravdu za několik málo tisíc kilometrů. Tady se to jenom umyje aktivní pěnou a voňafka pro čecháčka je "ready to go"
Měl jsem Yamahu a prodaval jsem ji z poctivyma 30tis. ale by to dvaca.
No a ja skutr značky Kentoya šel s domu kolem 26tis.
Všechny moje km byly poctive.
Nj někteří lidi potřebujou vydělat více podvodem.
moje bývalá motorka, prodával jsem jí před 3 rokama s najetýma cca myslim 42000km. tohle je už druhej majitel po mě a po třech letech prodává a motka má najednou 33 000km podle odhadu by měla mít už přes 50 000km, a světe div se ona má ještě o 10 000km míň než před 3mi lety... asi hoši jezdili pozadu
1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?
1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?
foky píše: Po 30000km se ohnou ventily, potká se motor a vystřelená klikovka zabije jezdce.
Každá značka to má jiný. U Suzuki se to stává v 31538km, Honda to má v 31328 a třeba Kawa až v 32852km (používá jako jediná vertodorzálně perhumidní luminokynetická ložiska mazaná směsí z Karibských perel, AloeVera a krve jednorožce).
To,co jsi napsal je kryptofašistickej buržoazní škvár
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?
luk76 píše: Prostě chci vědět,proš to třeba není 50k?V čem je ta třicítka jiná?
protože 50 tisíc je už hodně km 30 je akorát ani moc ani málo...to víš on každej koupí motorku s 30 a v 50 se mu to posere, takže dojde obecne k závěru že v 50 je to po smrti..to že ty motorky masj 150 nebo 200, 250 tisíc to je vec druha
já GS kupoval se 79 000km v prodejně se na mě technik usmal se slovama " ted je to konečně zajety" ted sem někde na 110 000km :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?
jetam píše: protože 50 tisíc je už hodně km 30 je akorát ani moc ani málo...to víš on každej koupí motorku s 30 a v 50 se mu to posere, takže dojde obecne k závěru že v 50 je to po smrti..to že ty motorky masj 150 nebo 200, 250 tisíc to je vec druha
Každej to stáčí podle svého uvážení bohužel.Já jsem prodal eFko z roku 1990,co mělo na tachu cca 80k.Když jsem ho kupoval,mělo necelých 70k.Je to psychologický.Pokud maj ostatní v inzercích stejný mašiny se 30k na tachu a ta tvoje na prodej má poctivejch a nestočených 65k,po jaký asi laik sáhne?.. Nikdy bych tacho nestočil už z principu!
1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?
1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?
Naposledy editováno 03.09.2013 13:48:09
foky píše: Ono to taky hodně řekne o tom v jakých podmínkách to jezdilo a jak velkej kretén to měl.
Já mám ve 49000km taky všechno krom řetězovky originál. Řetězovku jsem dával v 40000km.
Pokud na inzerovaný voňafce z Milána je už v 15000km všechno nový, tak to dává tušit jak a kdo s tim jezdil. Nemusí to mít úplně nutně najeto haluz. Obávám se, že některý mesíci jsou schopný skútry/moto zničit opravdu za několik málo tisíc kilometrů. Tady se to jenom umyje aktivní pěnou a voňafka pro čecháčka je "ready to go"
Nevím, jaký máš zkušenosti s talošama ty, ale já jsem tam docela často (teď jsem se akorát zase vrátil) a co se týče stylu jízdy, tak mě příjdou češi podstatně větší hovada, který dávaji motkám mnohem větší kartáč a to mám itálii projetou křížem krážem. Jediné co mě příjde, že místy lehce kašlou na údržbu, prostě spotřebák.
Jinak 30, proč ne, vypadá to pěkně, já jsem koupil s nějakýma 52t. km (kdo ví z kolika stočený) za levný peníz a moc jsem od toho neočekával, ale zase jsou na to levný díly, zánovní motor za 5k5 no neber to .
Naposledy editováno 03.09.2013 13:54:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?
kolikrát ty poctivý jsou v lepším stavu jak stočený ale lidi stáčej z principu viděl sem stočený motorky z 12 na 6 tisíc to proste nepochopíš
3 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?
jetam píše: tohle by se muselo kurva dlouho stáčet
Jojo, taky jsem na něj koukal, parádaNaposledy editováno 03.09.2013 16:55:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?
Tak sa nečudujem, že to potom všetci stáčajú. Inak v mojom okolí väčšina ľudí verí km na počítadle, vôbec im nepríde čudné, že napr. auto strednej triedy najazdilo za 3 roky 40t. km ako služobák a oni najazdili za 5 rokov 100 t. km okolo komína ...
Mne tak predával jeden 15 ročné auto, že má len 150000km, ale chválil sa, že jaké je spoľahlivé, že za rok, čo ho vlastní, na ňom dal 30000km. Samozrejme serviska nebola.