globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč zrovna 30k?
 
2.9.2013 v 22:30
Sem v prodeji motorek absolutně nezkušený(tu svojí rozhodně prodávat nechci),ale když projíždím inzeráty tak většina jich má dle prodejce najeto kole třicítky.
Proč zrovna 30k?Každá má interval servisu dá se říct jiný,a každá vydrží uplně jiný nájezd(a to i v případě pravidelnýho servisu).....prostě ty motory jsou konstruovaný různě s jinými vlastnostmi.
Nebavím se momentálně o strojích mladších deseti let,ale o mnohem ,a kolikrát mnohem,starších.
Dkokonce i pochopím(ač nerad),že spousta prodávajících motor přetočí kvůli lepší prodejní ceně.Jen netuším,proč zrovna právě na tu cca 30k hranici.
Dle mého názoru právě tenhle km náběh už musí každýho kupujícího předem od případné koupi odradit.
Proto vás prosím,vás zkušený,o vysvětlení!

Protože se v tomto ,mnou založeném tématu nachází spousta motorkářů,co tvdí ,že najezdí ročně hodně málo (do cca 2K)....tak se ještě zeptám na jednu věc(pro málo jezdící)...pokud nenajezdíte ani z poloviny km tolik,kolik je potřeba dle manualu k výměně oleje a filtru.....měníte,či ne?
Příklad....Mám měnit olej dle manuálu po 12k,nebo za rok(záleží na tom,co příjde dřív).....vy co nejezdíte tolik,máte najeto po roce cca 1K.....vyměníte ten olej,nebo ne?

Osobně najezdím ročně něco kolem 6-9k a měním......vzhledem k tomu,že času na cestování mnoho není,ale když sednu,tak jedu.......to snad na tý motorce jezdím jen v největších vedrech pro nanuka do krámu

Předem upozorňuju,že nehodlám nikoho urazit!!!!!!!!!!!!
Sám mám najeto 50k a dofám,že ještě 200k pod mýma rukama zvládne

Naposledy editováno 05.09.2013 23:17:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?

3.9.2013 v 09:27 | Nahoru | #1
Yura> To přece nikdo netvrdí, že jsi podvodník. Jestli máš na svých motorkách tak málej nájezd, a u jedný jsi dokonce první majitel, tak to na nich asi bude vidět, ne? Bavíme se tady o motorkách, který prodejce deklaruje jako nebouraný s minimem kilometrů, ale zároveň tvrdí, že měnil půl motorky, destičkama počínaje a guferama ve vidlích konče. Tohle nás, tedy jestli můžu mluvit nejen za sebe, dráždí nejvíc, že z nás kupujících dělají prodejci blbce. Příklad, můj mastodont, když jsem ho kupoval, měl už měněný přední desky. A to měl psaných 39 tisíc kilometrů - typicky. Každopádně něco víc ty desky už najeto měly. Já jim přitočil víc než 30 tisíc a jsou pořád tlustý dost, dalších 10 tisíc dají v klidu, a jsou to navíc organický desky, ne sintrovaný. Takže inzeráty typu "20 najeto, nový destičky" mi prostě zvedají krevní tlak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?

3.9.2013 v 09:42 | Nahoru | #2

Dráťa píše: Yura> To přece nikdo netvrdí, že jsi podvodník. Jestli máš na svých motorkách tak málej nájezd, a u jedný jsi dokonce první majitel, tak to na nich asi bude vidět, ne? Bavíme se tady o motorkách, který prodejce deklaruje jako nebouraný s minimem kilometrů, ale zároveň tvrdí, že měnil půl motorky, destičkama počínaje a guferama ve vidlích konče. Tohle nás, tedy jestli můžu mluvit nejen za sebe, dráždí nejvíc, že z nás kupujících dělají prodejci blbce. Příklad, můj mastodont, když jsem ho kupoval, měl už měněný přední desky. A to měl psaných 39 tisíc kilometrů - typicky. Každopádně něco víc ty desky už najeto měly. Já jim přitočil víc než 30 tisíc a jsou pořád tlustý dost, dalších 10 tisíc dají v klidu, a jsou to navíc organický desky, ne sintrovaný. Takže inzeráty typu "20 najeto, nový destičky" mi prostě zvedají krevní tlak.



Jo taky nevim, jestli se mam takovym inzeratum smat. Je menil poprve retezovku po 56000 km, lozisko krku rizeni 57000 km. Kotouce mam pri 99000 km puvodni, stejne jako spojku. Je zajimave, ze motorky co jsou na trhu to zhusta mivaji menene pri 30000 km.

(reakce na) Proč zrovna 30k?

3.9.2013 v 09:53 | Nahoru | #3
Dráťa> vidíš to rozumně, jenže problém je hlavně ten, že tvůj náhled má jen pár zkušenějších jezdců. Drtivá většina pouze "konzumuje" vyčtený dogmatický moudra.
Já motorky neprodávám a ani s tím nepočítám. Myslím si ale, že se našlo (a najde) dost lidí, který skutečně prodávají nejetou (ale starou) motorku, která by v rozumným tržním systému mohla mít mnohem vyšší cenu, než zbylých 95% šrotů se stočeným tachem. V podstatě jsou okradeni - stav km jim nikdo neuvěří, tudíž buď prodaji za cenu stočený vylítaný mrdky, nebo - neprodaji. A rozdíl je v (|)
To mě na tom sere. Proto je masový šíření názoru, že málo km = stočenina, blbost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist