globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč zrovna 30k?
 
2.9.2013 v 22:30
Sem v prodeji motorek absolutně nezkušený(tu svojí rozhodně prodávat nechci),ale když projíždím inzeráty tak většina jich má dle prodejce najeto kole třicítky.
Proč zrovna 30k?Každá má interval servisu dá se říct jiný,a každá vydrží uplně jiný nájezd(a to i v případě pravidelnýho servisu).....prostě ty motory jsou konstruovaný různě s jinými vlastnostmi.
Nebavím se momentálně o strojích mladších deseti let,ale o mnohem ,a kolikrát mnohem,starších.
Dkokonce i pochopím(ač nerad),že spousta prodávajících motor přetočí kvůli lepší prodejní ceně.Jen netuším,proč zrovna právě na tu cca 30k hranici.
Dle mého názoru právě tenhle km náběh už musí každýho kupujícího předem od případné koupi odradit.
Proto vás prosím,vás zkušený,o vysvětlení!

Protože se v tomto ,mnou založeném tématu nachází spousta motorkářů,co tvdí ,že najezdí ročně hodně málo (do cca 2K)....tak se ještě zeptám na jednu věc(pro málo jezdící)...pokud nenajezdíte ani z poloviny km tolik,kolik je potřeba dle manualu k výměně oleje a filtru.....měníte,či ne?
Příklad....Mám měnit olej dle manuálu po 12k,nebo za rok(záleží na tom,co příjde dřív).....vy co nejezdíte tolik,máte najeto po roce cca 1K.....vyměníte ten olej,nebo ne?

Osobně najezdím ročně něco kolem 6-9k a měním......vzhledem k tomu,že času na cestování mnoho není,ale když sednu,tak jedu.......to snad na tý motorce jezdím jen v největších vedrech pro nanuka do krámu

Předem upozorňuju,že nehodlám nikoho urazit!!!!!!!!!!!!
Sám mám najeto 50k a dofám,že ještě 200k pod mýma rukama zvládne

Naposledy editováno 05.09.2013 23:17:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?

3.9.2013 v 12:17 | Nahoru | #1

luk76 píše: Prostě chci vědět,proš to třeba není 50k?V čem je ta třicítka jiná?


protože 50 tisíc je už hodně km 30 je akorát ani moc ani málo...to víš on každej koupí motorku s 30 a v 50 se mu to posere, takže dojde obecne k závěru že v 50 je to po smrti..to že ty motorky masj 150 nebo 200, 250 tisíc to je vec druha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?

3.9.2013 v 12:49 | Nahoru | #2

jetam píše: protože 50 tisíc je už hodně km 30 je akorát ani moc ani málo...to víš on každej koupí motorku s 30 a v 50 se mu to posere, takže dojde obecne k závěru že v 50 je to po smrti..to že ty motorky masj 150 nebo 200, 250 tisíc to je vec druha



Každej to stáčí podle svého uvážení bohužel.Já jsem prodal eFko z roku 1990,co mělo na tachu cca 80k.Když jsem ho kupoval,mělo necelých 70k.Je to psychologický.Pokud maj ostatní v inzercích stejný mašiny se 30k na tachu a ta tvoje na prodej má poctivejch a nestočených 65k,po jaký asi laik sáhne?.. Nikdy bych tacho nestočil už z principu!

(reakce na) Proč zrovna 30k?

5.9.2013 v 21:46 | Nahoru | #3

jetam píše: protože 50 tisíc je už hodně km 30 je akorát ani moc ani málo...to víš on každej koupí motorku s 30 a v 50 se mu to posere, takže dojde obecne k závěru že v 50 je to po smrti..to že ty motorky masj 150 nebo 200, 250 tisíc to je vec druha


Je mi jasný,že řím větší počet najetých km,tak cena moto na inzerátu klesá-zůstává.
Většinou ale každý zjistí,že ta co má najeto víc,tak je na tom v podstatě stejně.
Jenže u nás ze 70% zjišťuju,jak špatná jsme generace.Ty motorkáři,co dle inzarátů koupili(rozhodně né první majitelé) třeba v roce 1998 a maj najeto kolem 30K,zřejmě jezdily svátečně.Kdežto mi hovada to huntujem a tyhle kilometry jsme schopný najezdit uplně stejně na strojích kolem roku 2005.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist