globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč zrovna 30k?
 
2.9.2013 v 22:30
Sem v prodeji motorek absolutně nezkušený(tu svojí rozhodně prodávat nechci),ale když projíždím inzeráty tak většina jich má dle prodejce najeto kole třicítky.
Proč zrovna 30k?Každá má interval servisu dá se říct jiný,a každá vydrží uplně jiný nájezd(a to i v případě pravidelnýho servisu).....prostě ty motory jsou konstruovaný různě s jinými vlastnostmi.
Nebavím se momentálně o strojích mladších deseti let,ale o mnohem ,a kolikrát mnohem,starších.
Dkokonce i pochopím(ač nerad),že spousta prodávajících motor přetočí kvůli lepší prodejní ceně.Jen netuším,proč zrovna právě na tu cca 30k hranici.
Dle mého názoru právě tenhle km náběh už musí každýho kupujícího předem od případné koupi odradit.
Proto vás prosím,vás zkušený,o vysvětlení!

Protože se v tomto ,mnou založeném tématu nachází spousta motorkářů,co tvdí ,že najezdí ročně hodně málo (do cca 2K)....tak se ještě zeptám na jednu věc(pro málo jezdící)...pokud nenajezdíte ani z poloviny km tolik,kolik je potřeba dle manualu k výměně oleje a filtru.....měníte,či ne?
Příklad....Mám měnit olej dle manuálu po 12k,nebo za rok(záleží na tom,co příjde dřív).....vy co nejezdíte tolik,máte najeto po roce cca 1K.....vyměníte ten olej,nebo ne?

Osobně najezdím ročně něco kolem 6-9k a měním......vzhledem k tomu,že času na cestování mnoho není,ale když sednu,tak jedu.......to snad na tý motorce jezdím jen v největších vedrech pro nanuka do krámu

Předem upozorňuju,že nehodlám nikoho urazit!!!!!!!!!!!!
Sám mám najeto 50k a dofám,že ještě 200k pod mýma rukama zvládne

Naposledy editováno 05.09.2013 23:17:17

1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

3.9.2013 v 09:53 | Nahoru | #1
Ono to taky hodně řekne o tom v jakých podmínkách to jezdilo a jak velkej kretén to měl.

Já mám ve 49000km taky všechno krom řetězovky originál. Řetězovku jsem dával v 40000km.
Pokud na inzerovaný voňafce z Milána je už v 15000km všechno nový, tak to dává tušit jak a kdo s tim jezdil. Nemusí to mít úplně nutně najeto haluz. Obávám se, že některý mesíci jsou schopný skútry/moto zničit opravdu za několik málo tisíc kilometrů. Tady se to jenom umyje aktivní pěnou a voňafka pro čecháčka je "ready to go"

(reakce na) Proč zrovna 30k?

3.9.2013 v 13:52 | Nahoru | #2

foky píše: Ono to taky hodně řekne o tom v jakých podmínkách to jezdilo a jak velkej kretén to měl.

Já mám ve 49000km taky všechno krom řetězovky originál. Řetězovku jsem dával v 40000km.
Pokud na inzerovaný voňafce z Milána je už v 15000km všechno nový, tak to dává tušit jak a kdo s tim jezdil. Nemusí to mít úplně nutně najeto haluz. Obávám se, že některý mesíci jsou schopný skútry/moto zničit opravdu za několik málo tisíc kilometrů. Tady se to jenom umyje aktivní pěnou a voňafka pro čecháčka je "ready to go"



Nevím, jaký máš zkušenosti s talošama ty, ale já jsem tam docela často (teď jsem se akorát zase vrátil) a co se týče stylu jízdy, tak mě příjdou češi podstatně větší hovada, který dávaji motkám mnohem větší kartáč a to mám itálii projetou křížem krážem. Jediné co mě příjde, že místy lehce kašlou na údržbu, prostě spotřebák.

Jinak 30, proč ne, vypadá to pěkně, já jsem koupil s nějakýma 52t. km (kdo ví z kolika stočený) za levný peníz a moc jsem od toho neočekával, ale zase jsou na to levný díly, zánovní motor za 5k5 no neber to .

Naposledy editováno 03.09.2013 13:54:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist