2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
ScaniaR500 píše: ale zas než jsi třeba tu závadu našel. Dneska se ti posere jeden kabel a nejede celý auto,ale zase na druhou stranu to pak já píchnu na Bosche a vyplivne mi to co s tim je.
budeš se divit, ale hledání závady, ať už mechanické, nebo elektrické je u starších vozů a veteránů mnohem jednodušší a rychlejší, než u nových
A jelikož dělám jak veterány, tak i novější auta ( Audi do roku 2000 ) tak mám bohaté srovnání. Diagnostika tě jen navede, ale pokud neznáš funkci - systém, neopravíš stejně nic a to je taky problém dnešních mladých mechaniků...nerozumí funkci. Vymění 1/2 auta, protože jim diagnostika jasně popisuje závadu, ale že to může být něco jiného, na to se přijde málokdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
Ale to jsem od řidičáku odbočili...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
SniperFM> "dlouho do noci študuji schémata, abych pochopil systém"... moje řeč. Také jsem pár večerů strávil nad plánky elektriky FGS50T , abych zjistil, proč na konci automatického přeběhu s odskokem se během posledního kroku (výjezd odskoku nahoru) logika "rozkmitá" (odskok se vracel přerušovaně a mezitím střídavě s pohybem odskoku spínal posuvový motor s neskutečným boucháním v převodech). Nakonec byly spálené odpory v RC článcích zpožďujících reverzaci posuvového motoru - zpoždění cca 1 vteřinu akorát odpovídalo vyjetí odskoku nahoru a ukončení cyklu, aniž by měl cyklus tendenci znovu se rozběhnout.
Ani "dvorní" elektrikář si s tím nevěděl rady (odbýval mě s tím, že posuvové převody určitě skáčou přes zuby - na první poslech nesmysl) a nakonec jsem si musel mašinu (z vlastní vůle) opravit sám. Podotýkám, že FGS50T má naprosto primitivní reléovou logiku, bez jakýchkoli elektronických prvků - sice tedy v principu jednoduchý systém, ale přitom součástek priveľa.
SniperFM píše: ScaniaR500> Ne synchrony, ale řazení, synchrony to nemá
Můj postup na náklaďák byl:
Multicar 25 řetězový natahovač kontejnerů
Avia 31 Turbo HR a hydraulický natahovač kontejnerů
Š 706 MTS 4x4 řetězový natahovač kontejnerů
Liaz 110 4x4 řetězový natahovač kontejnerů
Volvo FM 9 4x4 HR Fassi 95 a hydraulický natahovač kontejnerů ( 65 tis km po městě za 5 let )
To Volvo jsme přivezli fungl nové z Prahy a já na něm začal jezdit jen proto, že staří nechtěli, protže to pořád někde odírali, rozbíjeli světýlka a na Lízu to stačil štětec základní barvy a světlo vzít ve skladu A moc dobře se mi s ním jezdilo...
V mezičase jsem pomáhal známému na Tatře 815 S1 Dumper - to byla škola !
A někdy bych si rád splnil sen T 148 HR s vlekem na dřevo v celých délkách...
Muj postup na nakladak:
V 1996 papiry a pak sem na nakladaku NIKDY nesedel, jednou na traktoru!!!
A jsem za to rad - asi to bude tim, ze sem ukoncil zakladni skolu...
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák T
Naposledy editováno 29.07.2013 09:17:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
Naposledy editováno 29.07.2013 10:13:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
my měli školu ve městě..takže nás fakt protáhli klasickýma autoškoláckýma chytákama (hned za školou byla stopka do kopce, což zvlášť slečnám dělalo problémy , projet vilkovou zástavbou s předností zprava s traktorem je taky sranda a pak couvání a parkování s vlekem)
pokud to máte takhle ve škole tak se zeptej vyučujícího ne? určitě nejste první ročník a ví jak se to dělá každej rok
Btw. A2ku začínám dělat teď v dubnu 2014 zrovna na ER6N tak jsem na to zvědavej
Naposledy editováno 29.07.2013 10:44:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
Vovce> To je něco podobného aj u nás na hnojárně... otřískaná 52ka s ešce omlácenějším vlekem, instruktora dělá strejda, kterému táhne snad na 70 a docela zajímavý pohled, když je vidím, jak stréc si hoví vzadu, opřený o okno, zatímco za lívancem klučina, kteému by člověk hádal 12 let, s očima na šťopkách. Nezapomenu, když jsem dělal výcvik na náklaďák a někde jsme je potkali, tak instruktor se pokaždé začal chlámat: "Áááá... Drak jede!"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
ScaniaR500 píše: Vovce> Já to dělam taky ve školní autoškole. A myslim se že se to moc hrotit nebude.Mam taky předmět Řízení Motorových Vozidel. TO je vlastně jakoby předmět jako třeba matika ale učíme se tam předpisy,jezdíme atd.. Školu mam 5km od Plzně a když jsem dělal závěrečky na A1 tak jsme do Plzně nevjížděly, cvičný jízdy jo ale s komisařem ne. Jezdilo se jenom kolem školy a těch přilehlých vesnic.
Křimice?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
ScaniaR500 píše: Krawatasakin> Hovnoo Jojo znáš..? Křimickej mordor ?
Mam par kámošů co úspěšně absolvovali. Všechno automechanici. Kromě jednoho zůstali všichni u řemesla.
Edit : Já jezdil jen s hasičským trambusem. Když bylo potřeba dovážet vodu, zalejvat lesní školky atd Škola pro řidiče jako bejk.
Naposledy editováno 29.07.2013 12:34:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
Uklidni mne nebo doraz - je neco o cem ty nevis a neumis u toho pouzivat kvalifikovanou mluvu, ty kvaltkysno???
A jeste mi rekni odkud ses do JH nastehoval neb tam odsud znam mnoho lidi a vola jako ty tam nenajdu - ty musis bejt cokoliv jizne od Blanska s vyjimkou Valach...