globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.6.2013 v 19:44 | Nahoru | #721
Zdravím pánové. Také hodlám koupit laďák na tu mojí. Kdo by měl zájem, tak TADY je mají



Jestli někdo z vás ví více, tak mi prosím napište, jaký je rozdíl mezi svody FMF PowerBomb,MegaBomb a mezi výfuky HEX Q4 a Powercore 4 HEX.
Děkuji

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.6.2013 v 20:05 | Nahoru | #722

Kazy píše: Zdravím pánové. Také hodlám koupit laďák na tu mojí. Kdo by měl zájem, tak TADY je mají



Jestli někdo z vás ví více, tak mi prosím napište, jaký je rozdíl mezi svody FMF PowerBomb,MegaBomb a mezi výfuky HEX Q4 a Powercore 4 HEX.
Děkuji



Takže jsou i na českém trhu, paráda Ale cena je koukám hodně jinde V USA je za tu cenu komplet kit na crfl(svod, koncovka FMF, přední rozeta 13z a EJK chytrá krabička do vstřikování)
rozdíl mezi Power a Mega bomb bude asi jen ve vzhledu, výkonovej rozdíl asi nepostřehnutelnej. Co ale řikali majitelé megabomb na internetu, tak jak je to velký ta bambule, tk si o to připejkaj botu, takže bych spíš volil powerbomb
A co se týče koncovek, tk Q4 je tišší a Powercore strohej racing

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.6.2013 v 20:15 | Nahoru | #723

intuic píše: SuperSic58:Jen mi nejde do hlavy, jestli má smysl jít do laďáku, když CRFko nemá možnost úpravy vstřiku přes notebook bez dokoupení "chytré skříňky", která je drahá jak sviňa.Je možné, že je laďák už předem "předchystaný" na plné využití? Bez obalu se přiznám, že tomu moc nerozumím a ty s tím asi zkušenosti máš...



Laďák bych řek, že namontuješ a jezdíš a přihodíš kolem 2 koní a zlepšíš průběh, viz grafy. Notebookem to asi jen tak nepude naladit u všech motorek, chytrá krabička bude nezbytná. Tou pak přidáš další koňáž a i lepší spodek. Pak už se ale musí i trochu otevřít sání(navrtání airboxu před filtrem a asi i sportovní filtr(bavlna nebo molitan).

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.6.2013 v 20:17 | Nahoru | #724
Zde ofiko stránky chytré krabičky EJK. Uplně teda nechápu, jak to pracuje a funguje
http://electronicjetkit.com/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.6.2013 v 20:33 | Nahoru | #725

SuperSic58 píše: Zde ofiko stránky chytré krabičky EJK. Uplně teda nechápu, jak to pracuje a funguje
http://electronicjetkit.com/



Tak tomu tedy taky vůbec nerozumím. Mockrát díky za informace. Takže jsem chtěl koupit MegaBomb a Q4 HEX ,ale teď když mám potřebné informace, tak to bude přesně naopak

Jinak v USA je cena samozřejmě mnohem lepší, ale jak to sem za ni dostat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.6.2013 v 18:47 | Nahoru | #726

Kazy píše: Tak tomu tedy taky vůbec nerozumím. Mockrát díky za informace. Takže jsem chtěl koupit MegaBomb a Q4 HEX ,ale teď když mám potřebné informace, tak to bude přesně naopak

Jinak v USA je cena samozřejmě mnohem lepší, ale jak to sem za ni dostat?



No jedině mít kontakt na nějakýho borce, co to objednává ve většim množství zboží ze zámoří, přes kterýho to lze objednat a mít to za lepší cenu, než kdyby sis to objednával rovnou z usa jen pro sebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.6.2013 v 22:44 | Nahoru | #727
SuperSic58> Tak jsem to vyřešil. Dostal jsem dobrou nabídku na FMF. Už mám objednáno Ještě jsem dostal zajímavou nabídku na Yoshimura RS-4J ,ale pořád je to jen koncovka za cenu, za kterou mám FMF i se svodem. Škoda. Mít nějaký prachy bokem, tak bych do ní šel. Líbí se mi mnohem víc a ušetří dost váhy



Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.6.2013 v 16:19 | Nahoru | #728
Ta Jošimura vypadá dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.6.2013 v 20:16 | Nahoru | #729
Kazy> Jakou nabídku? Tady z tuzemska? Jesli to teda neni tajný

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.6.2013 v 21:20 | Nahoru | #730
Dnes se zázračně udělalo po dlouhé době normální počasí, tk sem dal asi 90km výlet. Zkoušel jsem maximálku a dala bez zalehnutí 122 v mx přilbě. Motor v této rychlosti přede jak v bavlnce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.6.2013 v 22:14 | Nahoru | #731

SuperSic58 píše: Kazy> Jakou nabídku? Tady z tuzemska? Jesli to teda neni tajný


Samozřejmě to není tajný Tady z tuzemska. Za 15690,- výfuk FMF Q4 HEX + svod MegaBomb, nebo za 13999,- výfuk FMF Powercore 4 HEX + svod PowerBomb. Jinak Yoshimura RS-4J je ve čtyřech provedeních. Nejlevnější za 14190,- až po 17740,- Na ty mám nabídku ceny o 5% levnější.
Ceny FMF jsou myslím velmi dobré, když vezmete v úvahu za kolik se prodávají v USA. Připočtěte 4% CLO + 21% DPH a doprava.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.6.2013 v 22:38 | Nahoru | #732
Ale kde se motoru moc nelíbí, jsou vyšší otáčky na malej plyn při nižších kvaltech. Např. když jedu na trojku do kopečka třeba na 6tis a dál už nechci zrychlovat, tk se z motoru ozývá nepříjemný chrastění, jako ze starý škodovky. Dělá vám to taky? Při jízdě ve dvou je to ještě znatelnější. Stačí ale přidat plyn, nebo odřadit a přidat plyn a je zvuky zmizí. Na vyšší kvalty je to v poho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.6.2013 v 22:41 | Nahoru | #733
Kazy> Ale ta Yoshimura je jen cena za koncovku nebo je to komplet i se svodem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.6.2013 v 23:25 | Nahoru | #734
SuperSic58> Cena samozřejmě jen za koncovku. Výše už jsem psal, že za cenu výfuku Yoshimura koupím FMF i se svodem.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.7.2013 v 14:32 | Nahoru | #735
Je možný, že ty pazvuky muže dělat ten debilní EGR ventil nebo co to je. Na přisávání vzduchu do výfuku. Časem ho stejně zaslepim, až seženu vhodnej materiál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.7.2013 v 14:33 | Nahoru | #736
Kazy> Dík za info. Ty Yoshimury byly vždycky drahý jako prase, ale zas ta značka a vzhled, je bombastickej I když, i ten FMF vypadá hodně dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.7.2013 v 22:22 | Nahoru | #737

SuperSic58 píše: Kazy> Dík za info. Ty Yoshimury byly vždycky drahý jako prase, ale zas ta značka a vzhled, je bombastickej I když, i ten FMF vypadá hodně dobře


Tak ta Yoshimura je úplně jiná liga. Nádherná. Zítra přijde FMF, tak snad bude na živo hezčí, než na fotce

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.7.2013 v 21:33 | Nahoru | #738
Tk dnes jsem zkusil na rovince zalehnout a ukázala 130. Co mě u týhle motorky překvapilo, je že před studenym startem neni vubec slepená spojka. Měl sem už hodně motorek a před studenym startem vždycky odlepuju lamely a u každý byly vždycky slepený, tk sem musel s motorkou několikrát přes kvalt s vymáčklou spojkou popojet sem a tam, aby se odlepily, ale u týhle vubec nic. Jako by tam byla suchá spojka

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.7.2013 v 21:36 | Nahoru | #739

Kazy píše: Tak ta Yoshimura je úplně jiná liga. Nádherná. Zítra přijde FMF, tak snad bude na živo hezčí, než na fotce



Jiná liga hlavně tradicí(značka) a vzhledem. Výkon přidaj obě asi tak nastejno a zvuk to nevíme. Na youtube jsou ale nějaký videa. Mělo by to přišťavit hlavně ve vyšších otáčkách, kde je to crfko v sérii takový vlažný, dej pak vědět

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.7.2013 v 22:43 | Nahoru | #740
Tak výfuk je už doma Na svod musím ještě počkat.




Neodolal jsem. Musel jsem ho vyzkoušet.

Ten váhovej rozdíl je neskutečnej.
A ten zvouček.
Zítra snad hodím video.

Naposledy editováno 04.07.2013 22:43:51

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2013 v 10:25 | Nahoru | #741
A co chování motoru? Je to znát? Ty už tam máš i tu chytrou krabičku na vstřik? Pokud ne, dal bych zatím jen koncovku. Celej systém asi ne, mužeš podpálit ventily...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.7.2013 v 19:30 | Nahoru | #742
tady to zije jak v marnici. Dnes krasny 100km vylet. Uz mam 890km, takze garance pristi tyden.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.7.2013 v 21:33 | Nahoru | #743
Omlouvám se, že píšu až teď. Právě jsem přišel z práce. Motorka je živější a zdá se mi že lépe jede, ale to může být jen zdání. Mám zatím jen koncovku. Já už mám přes 1000Km, ale na garančku se teď nedostanu. Časově to nepůjde.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.7.2013 v 21:38 | Nahoru | #744

Kazy píše: Omlouvám se, že píšu až teď. Právě jsem přišel z práce. Motorka je živější a zdá se mi že lépe jede, ale to může být jen zdání. Mám zatím jen koncovku. Já už mám přes 1000Km, ale na garančku se teď nedostanu. Časově to nepůjde.


Měl bys vyměnit aspon olej. Já mám 1000km taky,přesně 990. Zítra vyměním olej a filtr a na garančku půjdu později. Prý krom oleje to nevadí.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.7.2013 v 22:46 | Nahoru | #745
Ja menil uz pri 200km Pry na garancce delaj i inspekci ventilovych vuli, takze se tam motorka musi nechat a delaj to druhej den, aby to bylo echt studeny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.7.2013 v 22:52 | Nahoru | #746
Kazy> a jdou na tu fmf koncovku pak normalne pridelat i ty plasty? Na originale je cernej a pres nej bilej. Mozna jde pridelat jen ten bilej ne? Na fotce to vypada, ze je tam navarenej nejakej uchyt na ty koncovce..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.7.2013 v 07:01 | Nahoru | #747
SuperSic58> Jo. Plasty jdou přidělat. Je na to držák. Celkem jsou tam tři plasty, ale patří tam asi jen ten bílej.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.7.2013 v 10:24 | Nahoru | #748
 

SuperSic58 píše: Ja menil uz pri 200km Pry na garancce delaj i inspekci ventilovych vuli, takze se tam motorka musi nechat a delaj to druhej den, aby to bylo echt studeny.


Ahoj,
a neber to prosím, jako že bych chtěl dělat chytrýho.

Je mi jasný, že s tou "informací" jsi v tom nevinně (žes ji od někoho převzal), ale CRF 250L má přece vymezování ventilových vůlí podložkama.
A výroba motoru dneska je (nebo by měla být) velmi přesná a nedává moc prostoru, že by tam někdo něco zmastil (myslím chybu lidského činitele)

Dokonce i u mašin se štelováním ventilových vůlí šroubkem (kde to jednak má tendenci se rozhasit mnohem dřív než u podložek, a kde při výrobě opravdu záleží, kdo to dělal a jak moc pečlivě ty vůle nastavil) se vůle musí kontrolovat zpravidla o dost později.
Natož u vůlí vymezených podložkama. Třeba u Yamahy WR 250R/X se kontrolují poprvé až po ujetí cca 40 tisíc km, a u mého auta (víceválcový motor, nemá hydroštely, ale taky podložky) až po ujetí 90 tisíc km.

Zkrátka - nechce se mi tomu věřit. Nedělá se třeba jenom ten servis důležitým?

Ale jestli je to přece pravda, tak tam nejspíš někdo něco ošidil...
Konstrukce, použité materiály, nekvalifikované výrobní síly, přesnost výroby, montážní postupy?
 

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.7.2013 v 12:08 | Nahoru | #749
Dovi> asi jsou to pedanti Možná je to kvůli tomu, že to montujou thajský opice, tk nechtěj nic zanedbat. Když se člověk koukne na ty sváry, který vypadaj, jak kdyby to vařil franta vomáčka doma v garáži svářečkou po dědovi, navíc po 15ti pivech, tk bych se ani nedivil

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.7.2013 v 12:14 | Nahoru | #750
Kazy> tk to je super. A co vykon? Zlepsilo to ty vyssi otacky? A co odezva na plyn?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist